Miten voi halvalla tehdä netissä pienimuotoista osakesijoittelua? paljon pitää olla rahaa olla? pitääkö olla luottokortti
osakesijoittelua netissä
3
2998
Vastaukset
- koskaan liikaa.
Aina liian vähän.
EQ, Evli, Nordnet, Nordea, Sampo ym tarjoavat ystävällistä apuaan palkkiota vastaan.
Niiden sivuilta selviää.
Eq on yleisesti ollut piensijoittajien suosiossa.
Luottokorttia ei tarvitse, lainaa saat em. välittäjiltä jos haluat velkavipua.
Katso mitä osaketta haluat ostaa, mikä on pörssierä. Esim Orion: Pörssierä 100kpl, hinta noin 19 euroa kpl on 1900 euroa kulut, tyypillisesti muutama kymppi tai vähemmän.
Pörssistä löytyy myös huomattavasti halvempia ja kalliimpia papereita, mutta halpuus tai kalleus on suhteellista, riskin mukana voi tulla mahdollisuus suuriin voittoihin, tai sitten ei.
Ainoastaan historia kertoo sen joskus, mutta jos ei tee mitään, ei myöskään tienaa mitään. - Meikä
Välityspalkkioista, jos meinaat treidata (myydä ja ostaa tiuhaan tahtiin osakkeita) ei kannata alle 2:n tonnin oikeastaan, koska välityspalkkiot vie suurimman osan voitoista.
Jos taas aattelit ostella ja pitää muutamanvuoden pääset pienemmälläkin summalla alkuun.
Warranteilla pääset pienillä summilla alkuun, mutta warrantit ovan niin extremeä kuin olla ja voi. Itse olen tehnyt niillä suurimmat voitot ja suurimmat tappiot, enkä suosittele niitä kenellekkään, ellei omista teräshermoja ;)- Meikä
Sijoita vaan sen verran mikä sinulla on varaa hävitä =)
näillä eväillä on mukavaa aloittaa sijoittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419