Miten voi halvalla tehdä netissä pienimuotoista osakesijoittelua? paljon pitää olla rahaa olla? pitääkö olla luottokortti
osakesijoittelua netissä
3
2920
Vastaukset
- koskaan liikaa.
Aina liian vähän.
EQ, Evli, Nordnet, Nordea, Sampo ym tarjoavat ystävällistä apuaan palkkiota vastaan.
Niiden sivuilta selviää.
Eq on yleisesti ollut piensijoittajien suosiossa.
Luottokorttia ei tarvitse, lainaa saat em. välittäjiltä jos haluat velkavipua.
Katso mitä osaketta haluat ostaa, mikä on pörssierä. Esim Orion: Pörssierä 100kpl, hinta noin 19 euroa kpl on 1900 euroa kulut, tyypillisesti muutama kymppi tai vähemmän.
Pörssistä löytyy myös huomattavasti halvempia ja kalliimpia papereita, mutta halpuus tai kalleus on suhteellista, riskin mukana voi tulla mahdollisuus suuriin voittoihin, tai sitten ei.
Ainoastaan historia kertoo sen joskus, mutta jos ei tee mitään, ei myöskään tienaa mitään. - Meikä
Välityspalkkioista, jos meinaat treidata (myydä ja ostaa tiuhaan tahtiin osakkeita) ei kannata alle 2:n tonnin oikeastaan, koska välityspalkkiot vie suurimman osan voitoista.
Jos taas aattelit ostella ja pitää muutamanvuoden pääset pienemmälläkin summalla alkuun.
Warranteilla pääset pienillä summilla alkuun, mutta warrantit ovan niin extremeä kuin olla ja voi. Itse olen tehnyt niillä suurimmat voitot ja suurimmat tappiot, enkä suosittele niitä kenellekkään, ellei omista teräshermoja ;)- Meikä
Sijoita vaan sen verran mikä sinulla on varaa hävitä =)
näillä eväillä on mukavaa aloittaa sijoittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882