Helsinki Pavilla 14. heinäkuuta.
http://www.hki-pavi.fi/heina.htm
http://fanit.us/
Tapani Kansa
15
687
Vastaukset
- T.K-fani
Sinne menen !!! :D
- Kanisteri
Öööh? Ei minun tuota Pavia pitänyt laittaa vaan tämä.
20. heinäkuuta http://www.merisarkka.fi/tpl_site_01.asp?lang=1&sua=1&s=25- T.K-fani
Tuonne Merisärkälle onkin vähän pitempi matka, mutta kun on kesäloma juuri sopivasti tuolloin, niin ei tiedä vaikka tulisi sinnekkin lähdettyä :D
Tuonne kun pääsisi niin aika makeeta olisi !
No, kyllä mä johonkin tapsan keikalle menn, pakko sen tässä lähempänäkin on esiintyä .
Kyllä muuten jännittää aika perhanasti jo tuo maanantai päivä, jolloin julistetaan ne Iskelmä-Finlandia ehdokkaat. Jospa Tapsakin olisi ehdokkaana myös... Mä ainakin pidän peukkuja.- eräs vaan
Kari Tapio Merisärkässä 18.8.06
- Utelias
eräs vaan kirjoitti:
Onkohan Kari Tapio ja Tapani Kansa esiintynyt koskaan samana iltana samassa paikassa ?
- Pike
Justiinax kirjoitti:
Tuonne kun pääsisi niin aika makeeta olisi !
No, kyllä mä johonkin tapsan keikalle menn, pakko sen tässä lähempänäkin on esiintyä .
Kyllä muuten jännittää aika perhanasti jo tuo maanantai päivä, jolloin julistetaan ne Iskelmä-Finlandia ehdokkaat. Jospa Tapsakin olisi ehdokkaana myös... Mä ainakin pidän peukkuja.ett olis Iskelmä Finlandia ehdokas 2006 listalla.Onkohan Tapsa Tv;ssä koko suvena missään ohjelmassa?
- Amppari
Pike kirjoitti:
ett olis Iskelmä Finlandia ehdokas 2006 listalla.Onkohan Tapsa Tv;ssä koko suvena missään ohjelmassa?
Kesäillan valssi- ohjelmassa ei ainakaan näyttäisi olevan ( Siitä on jo esiintyjät ilmoitettu).
Tammerkosken silallla- ohjelmassa saattaisi hyvinkin olla, mutta kun ei tiedä, että tuleeko sitä ohjelmaa tänäkesänä lainkaan ( ei ole TV2:n sivuillakaan mitään tietoa ).
Ei sitä koskaan tiedä vaikka olisikin kesällä jossain ohjelmassa, mutta nyt ei ainkaan vielä osaasanoa, mutta syksyllähän tulee telkkarista sitten ainakin se Tapsan Lauri Viita- konsertti, jotta sitä kannattaa odottaa.
Minä toivon myös, että Tapsa olisi yksi Iskelmäfinlandia- ehdokkaista tänävuonna. Pike kirjoitti:
ett olis Iskelmä Finlandia ehdokas 2006 listalla.Onkohan Tapsa Tv;ssä koko suvena missään ohjelmassa?
Sais Tapsaa näkyä kyllä jossain telkkariohjelmissakin. Se olisi kiva!
Katsoin tuossa äsken, kun "Leikinvarjolla" ohjelman sivuille on tullut päivityksiä ja siellä näkyy nyt ,että kuka sinne on lähiviikkoina tulossa kilpailemaan tai artistivieraaksi, mutta ei harmi kyllä ollut Tapsaa siinä :(- Pike
Justiinax kirjoitti:
Sais Tapsaa näkyä kyllä jossain telkkariohjelmissakin. Se olisi kiva!
Katsoin tuossa äsken, kun "Leikinvarjolla" ohjelman sivuille on tullut päivityksiä ja siellä näkyy nyt ,että kuka sinne on lähiviikkoina tulossa kilpailemaan tai artistivieraaksi, mutta ei harmi kyllä ollut Tapsaa siinä :(kenen kanssa Tapani Kansa on laulanut duettoja?Ja mitä he ovat esittäneet/levyttäneet?
Entä onko jossakin esiintynyt Kari Tapion kanssa yhdessä?Olis kiva tietää. - asdfrtt
eräs vaan kirjoitti:
se.
Pike kirjoitti:
kenen kanssa Tapani Kansa on laulanut duettoja?Ja mitä he ovat esittäneet/levyttäneet?
Entä onko jossakin esiintynyt Kari Tapion kanssa yhdessä?Olis kiva tietää.Arja Korisevan kanssa Tapsa on laulanut ainakin "Yö on hellä"- nimisen levyn, siinä on jotain Arjan ja Tapsan duettoja.
Myös " Se on rakkautta oikeaa" on Tapsan ja Arjan duetto.
Sittenhän Tapsa on laulanut oopperalaulaja Riikka Hakolan kanssa " Onnelliset" ja Anu Hälvän kanssa "Yläilmoihin". Muuta en sitten tiedäkkään.
Mä en ainakaan tiedä, että Kari Tapio ja Tapsa olisivat esiintyneet jossain yhdessä.
Sehän oli ihan viittävaille ,että Kari Tapio, Reijo Taipale ja Tapani Kansa olisi esiintyneet yhdessä, mutta sitten Reiska törttöili sen auton kanssa humalassa, ja se suunnitelma sitten jotenkin unohtui ,kun tuli siitä tapauksesta muuta kohua.
- Sepi96kg
oli yli 500 viestin ketju Tapsasta. Foorumi on ollut muutaman päivän suljettuna jostain syystä.
- mä vaan
Niin oli. Jotkut niistä oli kyllä oli aika mauttomiakin juttuja Tapsasta(kuten muistakin julkkiksista). Nythän sinen keskustelufoorumille tuli rekistöröinti pakko.
Kyllä mä niitä juttuja sieltä kans luin. Sellasta ärsyttävää suunsoittamista useimmat jutut niistä oli. Ei mitään väliä, vaikka olisi koko foorumi lakkautettukkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222367
- 931495
- 1161248
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18939Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851- 52842
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785