Kauniin huoran kuva

..........................

APRILLIA!!!!!!!!!!!!!

28

2035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva!

heh hee :))

• kaikkien kotiäitien

pillut? Yhtä hyvin voisi sitten väittää, että kaikilla huorissa kävijöillä on lilliputtimulkku!

• kokemusta,
        kaikkien kotiäitien kirjoitti:

pillut? Yhtä hyvin voisi sitten väittää, että kaikilla huorissa kävijöillä on lilliputtimulkku!

että voin vakuuttaa asian olevan näin. Olen pannut kymmeniä kotiäitejä ja useita huoria, joten tiedän kyllä mistä puhun.

• kotiäitejä kuin
        kokemusta, kirjoitti:

että voin vakuuttaa asian olevan näin. Olen pannut kymmeniä kotiäitejä ja useita huoria, joten tiedän kyllä mistä puhun.

muutama kymmen :D

• päinvastoin.
        kokemusta, kirjoitti:

Etenkin anaalipuoli huorilla kuin ämpäri, sama päti pilluosastolla. Kaveri nussinu satoja naisia, huoria ja siviilejä.

• riittävä.
        kotiäitejä kuin kirjoitti:

muutama kymmen :D

ja sanoohan sen jo järkikin, että synnyttäneen naisen toosa ei voi olla kovinkaan tiukka :)

Pitäs vähän miettiä ketä haukkuu horoksi :))

• Noilla geisha-kuulilla
        riittävä. kirjoitti:

ja sanoohan sen jo järkikin, että synnyttäneen naisen toosa ei voi olla kovinkaan tiukka :)

Pitäs vähän miettiä ketä haukkuu horoksi :))

treenattu vittu on helvetin tiukka. Mitä pubihoroja olet oikein polkenut? Tai sitten sulla liian pieni vehje.

• sinäkö pannut
        kokemusta, kirjoitti:

Jos se olisi totta, niin minä olen sitten ylösnoussut Paavi. Sinun panokokemuksesi jää pariin huoraan, jotka antoivat sinun jyystää joka asennosta koko rahalla. Sinä et kiimassasi huomaa, onko huoran perse löysä (mitä se varmasti tuhannen mulkun jälkeen on)vai tiukka. Sinulle on pääasia, että edes joskus saat, koska olet kyllästynyt jatkuvaan runkkaamiseen. Baareissa sinä olet saanut kymmeniä pakkeja, joten ainut vaihtoehto rumalla, vanhalle, sairaalle, tyhmälle äijälle on huora.

Kun esität noinkin suurieleisesti naistenmiestä, niin sekin on äkkiä testattu oletko sitä vai et.
        Seuraavan kerran, kun menet huoralle, kysy siltä seksiä ILMAN MAKSUA! Jos se antaa, sinun täytyy olla sitten todella nuori, trimmissä kunnossa oleva, komea ja lihaksikas, isokaluinen MIES, jolle huorakin voi antaa edes kerran ilmaiseksi.

Se on kuules reppana todellinen miehen mitta se.

• suurimpia panomiehiä
        päinvastoin. kirjoitti:

Etenkin anaalipuoli huorilla kuin ämpäri, sama päti pilluosastolla. Kaveri nussinu satoja naisia, huoria ja siviilejä.

mitä löytyy.

• no sanoohan
        päinvastoin. kirjoitti:

maalaisjärkikin, että näin se on! Kun huoralle tungetaan perseeseen parhaimmillaan 800 kertaa/vuosi erikokoisia kaluja, niin näkyyhän se lörpsötyksenä niin persereiässä kuin toosassakin.

• .....................

• ---------------------------...

• nieltäväksi,
        sinäkö pannut kirjoitti:

Jos se olisi totta, niin minä olen sitten ylösnoussut Paavi. Sinun panokokemuksesi jää pariin huoraan, jotka antoivat sinun jyystää joka asennosta koko rahalla. Sinä et kiimassasi huomaa, onko huoran perse löysä (mitä se varmasti tuhannen mulkun jälkeen on)vai tiukka. Sinulle on pääasia, että edes joskus saat, koska olet kyllästynyt jatkuvaan runkkaamiseen. Baareissa sinä olet saanut kymmeniä pakkeja, joten ainut vaihtoehto rumalla, vanhalle, sairaalle, tyhmälle äijälle on huora.

Kun esität noinkin suurieleisesti naistenmiestä, niin sekin on äkkiä testattu oletko sitä vai et.
        Seuraavan kerran, kun menet huoralle, kysy siltä seksiä ILMAN MAKSUA! Jos se antaa, sinun täytyy olla sitten todella nuori, trimmissä kunnossa oleva, komea ja lihaksikas, isokaluinen MIES, jolle huorakin voi antaa edes kerran ilmaiseksi.

Se on kuules reppana todellinen miehen mitta se.

kun kirvoitti noinkin pitkiän vuodatuksen :)

Koitahan rahoittua senkin horoperseinen TORSPO :))

• ei kova pala
        nieltäväksi, kirjoitti:

kun kirvoitti noinkin pitkiän vuodatuksen :)

Koitahan rahoittua senkin horoperseinen TORSPO :))

taas mikapappasia vedetään 100-0!!

Missä SINUN FAKTAT on väitteillesi??? ; ))))))

• se toosaasi!
        ei kova pala kirjoitti:

taas mikapappasia vedetään 100-0!!

Missä SINUN FAKTAT on väitteillesi??? ; ))))))

menee kuin tyhjää vain. Siinä sulle todistetta, horoperse :)

• etkö
        se toosaasi! kirjoitti:

muuta keksinyt, reppana mikapappas!!

PANES FAKTAA KEHIIN!!

• faktaa!
        etkö kirjoitti:

muuta keksinyt, reppana mikapappas!!

PANES FAKTAA KEHIIN!!

etkä ymmärtänyt? Aivotkin samanlaiset horot :)

• HAHAHHAAHHA!!
        se toosaasi! kirjoitti:

MIKAPAPPAS SUURI 1. Minulla on alfa, commu ja iso firma, kaikki huorat rakastUVAT minuun, antavat ilmaiseksi, koska olen IHANA, ISOKALUINEN mies!!

EHOOOHAAHAAHHAOOH HAHHAHHH BUAAHAAAAHH!!

Sen minkä kalun koossa häviää, uhossa voittaa.
        Mikapappas, sinulle sopii uhossa-sanaan myös ruhossa!! HAHAHAHAH!! ; )))

• pälli :)
        HAHAHHAAHHA!! kirjoitti:

MIKAPAPPAS SUURI 1. Minulla on alfa, commu ja iso firma, kaikki huorat rakastUVAT minuun, antavat ilmaiseksi, koska olen IHANA, ISOKALUINEN mies!!

EHOOOHAAHAAHHAOOH HAHHAHHH BUAAHAAAAHH!!

Sen minkä kalun koossa häviää, uhossa voittaa.
        Mikapappas, sinulle sopii uhossa-sanaan myös ruhossa!! HAHAHAHAH!! ; )))

Lisää, lisää. Olet kyllä vallan ihana, senkin horoperseinen TORSPO :))

• koita
        faktaa! kirjoitti:

etkä ymmärtänyt? Aivotkin samanlaiset horot :)

jotain järkevää ja FAKTAA! mieti, mieti, mieti, yritä!!! muuten joudut TAAS, TIES MONETTAKO KERTAA palstalla naurunalaiseksi. Ethän halua olla sairas, valehteleva pelle, jota vedätetään 100-0?

Miet, mieti, mieti, yritä todista edes YKSI VÄITTEISTÄSI JA YLEISTYKSISTÄSI TODEKSI, YRITÄ EDES olla MIES eikä pienikaluinen huoranperseentappi.

• lisää
        pälli :) kirjoitti:

sitten kun pystyt YHDENKIN VÄITTEESI ESITTÄMÄÄN TODEKSI ; ))))))

• lopeta :)
        koita kirjoitti:

jotain järkevää ja FAKTAA! mieti, mieti, mieti, yritä!!! muuten joudut TAAS, TIES MONETTAKO KERTAA palstalla naurunalaiseksi. Ethän halua olla sairas, valehteleva pelle, jota vedätetään 100-0?

Miet, mieti, mieti, yritä todista edes YKSI VÄITTEISTÄSI JA YLEISTYKSISTÄSI TODEKSI, YRITÄ EDES olla MIES eikä pienikaluinen huoranperseentappi.

voiko mistään saada parempia nauruja kuin täältä? Tämä palsta on kertakaikkiaan yliveto:)

Lisää vaan, mokomakin horoperseinen TORSPO :))

• toi vuodatus
        pälli :) kirjoitti:

lopussa >> senkin horoperseinen.. >> kertoo, että sua vituttaa ja rajusti ; ))) menikö pappasilla taas paskat housuihin ja pellenaamari päähän?

• varaa käyrässä :)
        toi vuodatus kirjoitti:

lopussa >> senkin horoperseinen.. >> kertoo, että sua vituttaa ja rajusti ; ))) menikö pappasilla taas paskat housuihin ja pellenaamari päähän?

älä vaan lopeta, senkin horoperseinen TORSPO :))

• todiste!
        lisää kirjoitti:

sitten kun pystyt YHDENKIN VÄITTEESI ESITTÄMÄÄN TODEKSI ; ))))))

Joten anna vaan tulla lisää, horoperse :)

• Anonyymi

Huikeeta keskustelua vuodelta 2006. Hyvät naurut tuli. :-)

• Anonyymi

Hauska

• Anonyymi

Juopon hyvä perse - APRILLIA!!!!!!!!!!!!! Syö silliä, sitä juopon perseestä löytyy...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe