KÄVIN 69 eyes

Nostalgia

keikalla ,missä oli W.A.S.P:i pääesintyjänä samalla keikalla esiinty myös Lordi.Menin Waspin takin sinne,olin todella yllättynyt miten hyvä 69 eyes oli.Piti ostaa kaikki cd:t sen jälkeen vaikka en ole ennen välittänyt niitten musiikista, ja ikää mulla on 42v,enkä todellakaan ole mikään pissiliisa.Jyrki on tod.hyvä lavalla ja mahtava persoonallinen ääni.Ja ulkonäkö WAU...

12

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RockVampire

      MUSTAKIN JYRKI ON IHGU JA JOS JOKU SITÄ HAUKKUU NIIN VOIT SITTEN SILLE SANOO ET TÄÄ KESKUSTELU SIVUN ONKIN TARKOTETTU FANEILLE...HAH KIRJOTTELEN TÄNNE VAIK OON VASTA 11V

      • pepulis

        oot 11v JA SEN KYLLÄ HUOMAA!!!!!

        osaatko jo rumia sanoja?
        ei kai kukaan oo opettanu....


        tässä lyhyesti viestini sisältö: MENE KAKRU IMEMÄÄN SITÄ IHGU JYRKIN KULLIA. JA TULE KERTOMAAN ETTÄ MILTÄ MAISTUI. JA MUISTA KIRJOITTAA VIESTI ISOILLA KIRJAIMILLA, JOTTA KAIKKI HUOMAA OLEMASSAOLOSI.

        OLEN SÄNKYSI ALLA. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA.
        MISSÄ ASUT? HALUAAKO LAPSI NAMUSEN???? HAHAAAAA!!!!


      • äiti 41v
        pepulis kirjoitti:

        oot 11v JA SEN KYLLÄ HUOMAA!!!!!

        osaatko jo rumia sanoja?
        ei kai kukaan oo opettanu....


        tässä lyhyesti viestini sisältö: MENE KAKRU IMEMÄÄN SITÄ IHGU JYRKIN KULLIA. JA TULE KERTOMAAN ETTÄ MILTÄ MAISTUI. JA MUISTA KIRJOITTAA VIESTI ISOILLA KIRJAIMILLA, JOTTA KAIKKI HUOMAA OLEMASSAOLOSI.

        OLEN SÄNKYSI ALLA. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA.
        MISSÄ ASUT? HALUAAKO LAPSI NAMUSEN???? HAHAAAAA!!!!

        todella ala-arvoisesti ja törkeästi kirjoittelet vastauksiasi 11 vuotiaalle tyttärelleni. Lapseni ei halua sinulta eikä muiltakaan kaltaisiltasi ikinä mitään. Muista että lasten äiditkin seuraa näitä palstoja ja isät myös. Siisti suusi aivokääpiö.


      • RockVampire
        pepulis kirjoitti:

        oot 11v JA SEN KYLLÄ HUOMAA!!!!!

        osaatko jo rumia sanoja?
        ei kai kukaan oo opettanu....


        tässä lyhyesti viestini sisältö: MENE KAKRU IMEMÄÄN SITÄ IHGU JYRKIN KULLIA. JA TULE KERTOMAAN ETTÄ MILTÄ MAISTUI. JA MUISTA KIRJOITTAA VIESTI ISOILLA KIRJAIMILLA, JOTTA KAIKKI HUOMAA OLEMASSAOLOSI.

        OLEN SÄNKYSI ALLA. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA.
        MISSÄ ASUT? HALUAAKO LAPSI NAMUSEN???? HAHAAAAA!!!!

        aijaa monenko vanha ite oot??en yhtään kyllä tiä mut ei silloo mitää välii ku sä oot kans yks tyhminpien joukossa.enkä jaksa aina riidellä kaikkien kaa ja oon nytkin ihan väsynyt kun en nukkunut yhtään...ja sää oot just sitä tyyppii et sä voisit mennäkin...:D


      • RockVampire
        pepulis kirjoitti:

        oot 11v JA SEN KYLLÄ HUOMAA!!!!!

        osaatko jo rumia sanoja?
        ei kai kukaan oo opettanu....


        tässä lyhyesti viestini sisältö: MENE KAKRU IMEMÄÄN SITÄ IHGU JYRKIN KULLIA. JA TULE KERTOMAAN ETTÄ MILTÄ MAISTUI. JA MUISTA KIRJOITTAA VIESTI ISOILLA KIRJAIMILLA, JOTTA KAIKKI HUOMAA OLEMASSAOLOSI.

        OLEN SÄNKYSI ALLA. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA.
        MISSÄ ASUT? HALUAAKO LAPSI NAMUSEN???? HAHAAAAA!!!!

        ja et sääkään kyllä ihan terveeltä kuulosta...


      • RockVampire
        äiti 41v kirjoitti:

        todella ala-arvoisesti ja törkeästi kirjoittelet vastauksiasi 11 vuotiaalle tyttärelleni. Lapseni ei halua sinulta eikä muiltakaan kaltaisiltasi ikinä mitään. Muista että lasten äiditkin seuraa näitä palstoja ja isät myös. Siisti suusi aivokääpiö.

        miks sun piti!!!!!!!


    • People like me

      Itsensä kehuminen tähän tapaan oman bändin saitilla on säälittävää. Ja kirjoittaakin voisit opetella, edes ihan nuo tuollaiset pikkujutut. Muutama esimerkki: pääesiintyjänä (ei pääesintyjänä), W.A.S.P (ei W.A.S.P.i), takia (ei takin). Pilkku- ym. virheistä en nyt jaksa alkaa saivarrella, pitää lähteä töihin.

      • att du

        kan hålla tjäften,om du inte fattar någonting.
        Om jag inte är fink så skriver ja väl hur fan ja vill.I den här åldern går man inte i skolan längre.Jävla skitunge...


    • RockVampyre

      no niinpä 69eyes on mustakin tosi hyvää!itse asiassa se on mun lempi bändi,vaikka oonki vasta 11v

      • äiti 41v oli

        viestinsä tarkoittanut...minä viestiketjun aloittaja olen kirjoittanut 1 kerran.Älä sotke minua noitten lasten kirjoituksiin, vaikka enhän tiedä vaikka olisit lapsi.


      • RockVampire
        äiti 41v oli kirjoitti:

        viestinsä tarkoittanut...minä viestiketjun aloittaja olen kirjoittanut 1 kerran.Älä sotke minua noitten lasten kirjoituksiin, vaikka enhän tiedä vaikka olisit lapsi.

        ja se ei sitä paitsi sais ees sotkeutuu mun asioihin...ja muutekin se nolaa mut joka paikassa...:(


      • RockVampire
        äiti 41v oli kirjoitti:

        viestinsä tarkoittanut...minä viestiketjun aloittaja olen kirjoittanut 1 kerran.Älä sotke minua noitten lasten kirjoituksiin, vaikka enhän tiedä vaikka olisit lapsi.

        ei ny vaan...tolle paskapäälle joka käski mun mennä...en ees voi sanoo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe