KATSOKAA: demarivaalikone YLE !

YLE myyntiin

Katsokaapas ! Nyt näette kouluesimerkin tapaus Matti Vanhasen tekstiviesti-jutun kohdalla, miten
Yleisradio toimii puhtaasti demarien vaalikoneena ,kun se pyrkii suurimman puolueen asemaan ensi keväänä.

Koko viikko on pyöritelty TV-ja radiokanavilla tyhjästä juttua,Susannasta Harakkaan ! Ei siis ihme, että Halosen vaalikamppanjakin oli halvin, kun TV-lupamaksuvaroilla tehtiin vaalivoittoa.
Onkohan se edes laillista, että nyt radionkuuntelijat joutuvat kuuntelemaan päivän pakollisen "Hecton", jotta vaalituki tulisi maksetuksi teostomaksuina
lupavaroista ? Ihmettelen "palkkasotilas",vaikka olet hyvä jätkä ! Mutta, että joka päivä yksi "Hecto", haisee ...

Porvarit,tehkää kansalle palvelus ja lakkauttakaa Ylen kärsimykset eli myykää se.Silloin ohjelmat paranevat, kuten MTV:llä ja valtiollisen viestikanavan törkyisä väärinkäyttö loppuu.Yle on lopussa muutenkin,kun Jungner toi julki pelkän nollavisionsa.Minä en aio ainakaan odottaa ohjelmien paranemista neljää vuotta, vaan hankin pelkän laajakaistan.

5

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjelmajulistuksen

      OHJELMAJULISTUS

      YLE:ssä tulee tästä eteenpäin vain viihdettä, politiikka ja kaikenlainen yhteiskunnallinen ohjelmatarjonta on kiellettyä.

      Tällainen poliittinen ohjelmatarjonta jossa käsitellään nykyisiä epäkohtia saisi aikaan liikaa sekasortoa poliittisessa puoluekentässä.

      YLE on päättänyt että soitetaan säkkijärvenpolkkaa tauotta sen kanavilla niin kauan että voidaan olettaa että kansalaiset ovat unohtaneet karkeat virheet jota poliitikot ovat viimeisen kahdenkymmenne vuodenaikana tehneet.

      -Maanviljelijät on kuristettu pohjoissuomesta hengiltä.

      -Suomalainen sotaväki on alistettu NATO joukoiksi.

      -Pitkäaikaistyöttömät ovat kuolleet sukupuuttoon ja työ on jaettu ulkomaalaisille.

      Tämän ajanjakson tärkeitä kysymyksiä tule olemaan vähän ja niistä tullaan vaikenemaan.


      Näitä aiheita YLE karttaa myös viihteessä:

      Työttömyyden hoito
      Taloudelliset tuet
      Poliittiset virkanimitykset
      Presidentin asema
      Pääministerien toilaukset
      Kansanedustajien toilaukset
      Natoon liittyminen
      Venäjän kanssa neuvottelu
      Amerikkalaisten kanssa neuvottelu
      Taistelujoukot
      YK :ssa toimiminen
      Pakolaispolitiikka
      Poliisitoimen leikkaukset
      Tiestön kunto ja suuret ajoneuvot riskinä
      Alkoholinkäyttö
      Yrityspetokset
      Yrityksien pois muutto Suomesta
      jne.....

      Näitä YLE jakaa viihteessä:

      Musiikki ohjelmaa
      Visailuja ja tietokilpailuja
      Hölmöilyjä ja puujalkahuumoria
      Kevyitä alapää vitsejä ja haaleata seksiä
      Saippuaoopperaa kotimaasta
      Perätöntä puhetta uusilta kasvoilta
      Nuoriso viihdettä nuorille

    • ovat tietosi

      yhteiskunnasta ja politiikasta poika parka. Mutta se on aina ollut ja tulee olemaan, että takarivin Taaveja pitää ymmärtää.

      • örmy

        ..mites sinne suuhun nyt panna..eikun miten pannaan. Hups olenpas typerä...:)

        Kommentoisitko nyt suuressa viisaudessasi tuota aatos juttua??


    • Älä nyt hyvä mies naurata ihmisiä tällä keskustelupalstalla.

      • kuka omistaa

        iltasanomat.. eli aatos erkko ja hän on erittäin tuttu mies DEMARIEN piireissä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe