Laitoin kesärenkaat

Auto--Antero

Jo loppui nastojen ropina. Pitoakin tuli roimasti lisää, eikä loistoautoni enää sudi kipinät lenellen.
Kesä tulee vaihtakaa ne renkaat NYT!
Vituttaa katsella vappuna, kun Urpot höyläävät asfalttia nastarenkailla. Sytytys on kuukauden myöhäsellä, kuten VITUN liikennevaloissa.

10

2207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakin

Kyllä kannattaa kiertää sopivalta etäisyydeltä ne VITUN liikennevalot!

• hiekkalaatikolla

Miten se sinun loistoautosi sutii. Loistoautoissa ja vähän halvemmissakin on ollut jo kauan luistonesto käytössä.

• että surimisen ja luistonesto kuuluu vain ajotaidottomille nysväreille?

• kitkapelle365

nastapappojen jengiin?

-Mikä pettymys!

AA:lla kun on muuten niin reippaita ja nuorekkaita ideoita ja ASENNETTA; -ja nyt hän paljastuukin nastanysväriksi!

• hmh..

"ja nyt hän paljastuukin nastanysväriksi!"

Eihän sanat "nastarengas" ja "nysväri" voi olla samassa lauseessa!

Kun taas sanat "kitkarengas" ja "nysväri" voivat paremmin kuin hyvin kuulua samaan lauseeseen. :-)

• vai niin

Minun loistoautossani ei kuulu mitään nastojen ropinaa. Epäilenkin että sinulla on jokin riisikippo tai saksalainen wunderbaumi.

Osta oikein kunnon auto johon ei nastojen ropina tai kyykkykansan valitukset kuulu.

Mutta se vaatii fyffeä.

• KYSYMYS !?

Eittämättä tuleekin mieleen, ettei vaan AA.auto olekkin joku "pensasneuvostoliittolaisten käsin takoma kolhoosi jeeppi" eli LADA. Miranolilla, itse telalla mustaksi maalattu.

• Ei kuulu

Ei ole mikään loistoauto minullakaan. Vuoden vanha passat, mutta ei sinne kuulu nastojen ropina, kuin ikkuna auki.

Eriparisuditin (lue Eps) estää nastojen sinkoilun.

• Driver

HAUSKAA katseltavaa sitävastoin taas riittää kun autoanterot ja vastaavat tollot ovat pellit rytyssä tv-uutisissa.
      Ellei se aika mene anteroilla sitten vaan turvallisempaan harrastukseen kuten netissä provoiluun tai tumputukseen.

• kesägummit

1.3. ja hyvin on päässyt liikkeelle. ja jatkuvasti nysvärit tupeloi edessä. mutta tuleepa näyttäviä ohituksia kun 350hv moottorilla ja nelivedolla varustetulla autollani vedän jonon ohi tarvittaessa oikealta. ei haittaa sohjo, eikä jää. Nysvärit sux!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      543
      2061
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1672
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1496
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1388
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1062
    6. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1057
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1056
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      828
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      814
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    Aihe