Millä muulla kielellä, kuin Suomeksi olette kuulleeet suosikkilaulajanne laulavan jonkun laulun?
Minä olen kuullut Italiaksi, Ruotsiksi ja Saksaksi.
Millä kielellä ?
12
677
Vastaukset
Niin ja Englanniksikin olen kuullut.
- Pike
Ruotsiksi
Suomeksi
Englanniksi - rita
Yks niistä suosikeista on laulanut suomeksi,englanniksi,espanjaksi ja ruotsiksi.
- franch
Osaakohan kukaan suomalainen iskelmälaulaja laulaa ranskaksi ?
- rita
franch kirjoitti:
Osaakohan kukaan suomalainen iskelmälaulaja laulaa ranskaksi ?
Sanna Pietiäinen laulaa biisiä Hymni rakkaudelle ja ihan niinkuin muistaisin Sannan jossain haastattelussa kertoneen että osaisi myös sen ranskaksi...?On muuten ihana biisi ja Sannalla kaunis ääni.
- OK.
rita kirjoitti:
Sanna Pietiäinen laulaa biisiä Hymni rakkaudelle ja ihan niinkuin muistaisin Sannan jossain haastattelussa kertoneen että osaisi myös sen ranskaksi...?On muuten ihana biisi ja Sannalla kaunis ääni.
Minä olen muuten kuullut Sanna Pietiäisen laulavan tuon "Hymni rakkaudelle" Ranskaksi. Upea laulua ja sopii Sannan hienolle äänelle hyvin. Ranskankielikin tuntuu taipuvan ihan kauniisti hänen suussaan.
- kotavenla
Oman lempparini olen kuullut laulavan suomeksi ja englanniksi ( suomi kyllä riittää, onhan se mulle äidinkieli, kuten artistillekin ), mutta kukas se oli se lappalalaislaulaja, joka lauloi saameksikin, on muuten jo edesmennyt...
- vuotson
eero maggaa tarkoitat
- kotavenla
Taisi olla Nils Aslak Valkeapää...muistin sitten nimen jälkeenpäin. Laila Kinnunen hallitsi aikoinaan hyvin venäjän kielen laulussa Mantsurian kukkuloilla...Laila tulkitsi upeasti lauluja muillakin kielillä.
- Inkeri
LailaKinnunen lauloi ihan millä kielellä tahansa, myös sellaisilla, joita ei oikeasti osannut. Muistaakseni hän ei osannut venäjääkään, oli vain saanut sanat foneettisesti kirjoitettuna, josta pystyi tulkitsemaan aidon kuuloisesti. Suomen ja ruotsin lisäksi hän puhui ainakin italiaa, muista kielistä en tiedä.
- .rita
Inkeri kirjoitti:
LailaKinnunen lauloi ihan millä kielellä tahansa, myös sellaisilla, joita ei oikeasti osannut. Muistaakseni hän ei osannut venäjääkään, oli vain saanut sanat foneettisesti kirjoitettuna, josta pystyi tulkitsemaan aidon kuuloisesti. Suomen ja ruotsin lisäksi hän puhui ainakin italiaa, muista kielistä en tiedä.
Tamara Lundkin kyllä lauloi venäjäksi mut en tiedä osasiko muuten puhua venäjää.
- rita
Ei se nyt mun suosikkeihin kuulu mut tunnetusti Tomi Metsäketo laulaa Italiaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184