Nrj:llä kerrottiin äsken että Antti on myöntänyt seurustelevansa miehen kanssa!!Haastattelu julkaistaa ensi viikon Seurassa.Todella rohkea teko Antti!
ANTTI TULI ULOS KAAPISTA!!!
21
9050
Vastaukset
- Tuiskussa
Joo kuulin uutisen myös...en ois uskonut...
- ...
:)!
- Aprillia
Hahaa aprillia joo!
- APRILLIA
APRILLIA
- kaapin ovi
Olisiko näin
- anza on HoT
saattaapa olla näin. hyvää aprillia kuitenkin. voisi olla tottakin :D
- Tättäräää
salaisuus ole. Homo mikä homo.
Kukahan on ensimmäinen Idolslesbo?- Idollis
voisiko olla?
- haluu tietää
Idollis kirjoitti:
voisiko olla?
pararaisen hanna?
- AnttiOnParas
MIKÄ ITE OOT SÄ OOT HOMO MIKÄ HOMO.
TEIÄN PERHEESTÄ EI TAIDA KUKAAN OLLA HETERO
SUN ÄITISKI ON PANNU NAISTA JA SE ON ADOPTOINU SUT NYT SE VAAN LEIKISTI ON MIEHEN KAA. - Natsiko olet?
AnttiOnParas kirjoitti:
MIKÄ ITE OOT SÄ OOT HOMO MIKÄ HOMO.
TEIÄN PERHEESTÄ EI TAIDA KUKAAN OLLA HETERO
SUN ÄITISKI ON PANNU NAISTA JA SE ON ADOPTOINU SUT NYT SE VAAN LEIKISTI ON MIEHEN KAA.Vai mistä moinen viha ja raivo homoseksuaaleja kohtaan? Henkilökohtaisesti tunnen esim. kaksi homoa, eikä heissä mielestäni ole mitään vikaa.
- ihmettelin
että missä se Antti piileksii, kun ei oo toviin näkyny, mut oliki sitten menny kaappiin...Mitä hyö siellä tekee...?
ANNA SUN MESE
- miksi kiinnostaa
mitä imeen merkitystä sillä mitä sängyssä tekee,jotka tota pohtivat ne on tosi kipeitä toisten asiat kiinnostaa niin hirveesti kyllä siihen löytyy varmaan jotain lääkettä
- siitä
mitä Anti suuntautumiseltaan on... Ei muuta ainakaan mun ajatusmaailmani yhtään. Ja meidän mutsilla on edellään Sillanpään Jarin pari ekaa levyä siitäkin huomimatta, mitä hänestä on käynyt selville...
Tuiskun Antti voisi tulla ulos kaapista jos tarvetta on (tietenkään en tiedä) ja hänen puolellaan oltaisiin silti.
P.S. Tuskinpa Siltuj lisäksi muiden kun Marco Bjurströmin pitäisi enää myöntää yhtään mitään... - venkla
antti EI ole homo!! jos olisi niin mitä siitä.. mutta kun ei ole. antti seurustelee tällä hetkellä NAISEN kanssa ja muutenkin oli todennäköisesti antin sanominen läpän heittoa että silleen.... :D
- ja missä?
Kysyn vaan..........
ja missä? kirjoitti:
Kysyn vaan..........
noviisorin paluu kirjoittaa näin:
:_:
Moi vaan kaikki palasin pääkallopaikalle!
Antti seukkaa tosiaan naisen kanssa!
Eli on paula n onnen päivä
- Antin kanssa
Antin personal dance trainerina on itse Marco Bee!
- Anonyymi
No hyvä kun tuli Kuka sitä näin helteellä jaksaa Kaapissa olla😁!
" ANTTI, Sunt' on löydetty "
KAIKKI LÖYDETTY PIILOSTA"!
Ja, sitten Antin vuoro ehtiä, Ja Antti on ehtiä.👨 🧒👧💇💃🕺.. " Ja Antti löysi Yhden ja ja, vie- näkin yhden."
No Hyvä, " ..Niin kun tässä sanottiin, että tuli kaapista ulos. . Kaipa se tarkoittaa Seuraleikkiä:
Piilosta?
😊 - Anonyymi
Ja Antti löysikin KAIKKI PIILOSTA, No niin , sitten Joku muu Voi olla Ehtijä!
No niin 😃, sitten .Menkää piiloon .. " Shh!" 🤷Meinaatko mahtua könnikelloon? Piiloon?
KÖNNIKELLO: Könnikello on 2metriä pitkä , suuri kello , jossa on avattava kaappi ja heiluri, siitä kuuluu heleä ääni( aika iso ääni) " PLOM, PLOM" Jos sen vetää, avaimella se on ollut tuvissa Etelä- Pohjanmaalla eli on Etelä- Pohjanmaalaista käsityötä ( puutyötä).
Tupaa tarkoitetaan tässä , Etelä- Pohjanmaalla tutuksi tullutta, punamullalla maalattua suurta maalaistaloa. ( Tietysti muuallakin Suomessa näitä taloja on esiintynyt mutta vieläkin näkee noita taloja Etelä- Pohjanmaalla.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529