Paska,nimensämukaisesti tuo apulanta.laulajana kaljupäinen homo ja rumpalina sipe santapukki voi vittu...
Ärsyttävä
6
903
Vastaukset
- JuuNaz.
Ei kyl oo mikkää homo, hyvää muzaa ne laulaa.
- kanttura-kidi
tämä on taas tämmöinen mielipide asia.. omasta mielesta vanha apis on kyl parasta mitä löytyy... ja mun tietääkseni toni ei oo homo ja jos olis nii kyllä siitä olisi kuultu
- ....
Hohhoijaa.
- earhyrf
No ei Toni kyllä ole tietääkseni homo. Ei se ainakaan vaikuta yhtään homolta. Kyllä ihmisestä näkee jos se on homo, Antti Tuiskustakin mä tajusin heti, ettei se voi olla hetero.
Ja se on aika naurettavaa, jos joku ei pidä Apulannasta vain sen nimen takia.- just!!!!
tyhmää porukkkaa....q=
- en ole samaa mieltä!
Olis ihan kiva ettei tämmöisiä turhia viestejä tänne ilmestyis. Äläkä mene väittämään semmoista tyyliin "laulajana kaljupäinen homo" jos et itse 100-prosenttisesti tiedä.
Et ole ilmiselvästi kuullu kuin pari kappaletta Apulannalta, kuunteleppas hieman enmmän niin on ihme jos et tykkää..vanha tuotanto rulez.
Itse en ennen tykännyt Apulannasta, vain koska en ollut kuullut kuin muutaman kappaleen radiosta (joitakin uusia sinkkuja anna mulle piiskaa, ilona jne). Sitten musiikintunnilla kuulin lisää ja mietin että tämähän on ihan hyvää. Otin kaverilta Syitä ja seurauksia - 30 parasta lainaan ja tykkään todella paljon!
Uskonpa muuten että ihmiset täällä haluavat oikeasti keskustella Apulannasta ja sen musiikista, eivät lukea asiattomia kommentteja jotka ärsyttävät kaikkia. Ja jos haluat kertoa mielipiteesi kys.bändistä niin sano se asialliseti, ei tarvitse mennä haukkumaan bändin jäseniä. Ja MUISTA ettei bändin nimi kerro kaikkea.
En jaksa uhrata enempää aikaani Sinulle, nimerkki "ja huono".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019