Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Weed anime suomeksi!!! ginga densetsu weed

gingagingaginga

Hopeanuolen jatko-osa Ginga densetsu Weed on saatava julkaistuiksi dvd:llä myös suomessa

http://www.petitiononline.com/gdw/

tuolla voi allekirjoittaa addressin asiasta

-haluaisin itse myös nähdä lapsuuteni piirretyn Kolme muskettikoiraa eli wan wan sanjushin suomeksi tekstitettynä dvd boxina kaupassa.

Allekirjoittakaa!!!

20

11636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurome

      ihan yhtä hyvä tulee, kun lataat ne .torrent tiedostoina, ja sitten kattelet, itelläni on suom. subeilla 8 ensimmäistä weediä koneella.

      • Tyttö tarvii apua

        hei voikko lähettää minulle ne sänhköpostin kautta ne weedit olisiko niin kiltti? jos annan sen sähköpostin


      • kurome
        Tyttö tarvii apua kirjoitti:

        hei voikko lähettää minulle ne sänhköpostin kautta ne weedit olisiko niin kiltti? jos annan sen sähköpostin

        no jos sulla vaan on tarpeeks iso sähköpostilaatikko, ettei se ratkee, nii mikäs siinä... ja jos vaan saan lähetettyä.
        windowsin media player ei muuten toista niistä kun äänen. itse katselen BSplayerillä..


      • tyttö nyt vastaa
        kurome kirjoitti:

        no jos sulla vaan on tarpeeks iso sähköpostilaatikko, ettei se ratkee, nii mikäs siinä... ja jos vaan saan lähetettyä.
        windowsin media player ei muuten toista niistä kun äänen. itse katselen BSplayerillä..

        tässä on mun sähköposti osoite [email protected] sinne voit lähettää ne animaatiot siitä weedistä kiitos sinulle kauhesti minä osdotan että lähetät!


      • ...
        tyttö nyt vastaa kirjoitti:

        tässä on mun sähköposti osoite [email protected] sinne voit lähettää ne animaatiot siitä weedistä kiitos sinulle kauhesti minä osdotan että lähetät!

        Tuskinpa mahtuu montaa jaksoa sähköpostiin.....kyllä ne jaksot on varmaan parempia englanti teksteillä kuin suomeksi puhuttuina....


      • G&W

        Saisinko miekin niitä Weed-jaksoja? Mie en pysty lataamaan niitä.
        Voitko lähettää mulle edes yhden tai pari jaksoa? Ei jaksoa nro. 1! Näin sen.
        Mun sähkä: [email protected]


      • weedpoika
        Tyttö tarvii apua kirjoitti:

        hei voikko lähettää minulle ne sänhköpostin kautta ne weedit olisiko niin kiltti? jos annan sen sähköpostin

        Ei niitä voi ehkä kukaan lähettää oikeasti...

        mutta voit itse ladata ne esim

        tuolta

        http:// www. newnova.org/list_news.html

        laitat vaan search weed niin löytyy


      • azadinho

        mistä sivustosta oot ladannu ne 8 jaksoa


      • weed fani

        mistä sä lataat niitä weedejä sä kai toedät kun sulla on ittelläkin niitä


    • mie vaan..

      auennu toi linkki.. ite tahdon myös että weed tulisi suomenkielisellä tekstityksellä dvd boxina kuten hopeanuoli! oi, kunpa se tulisi!!!

      • kurome

        en pystyny lähettämään sitä. kuten jo melkeimpä arvata saattoi. mutta mutta.. lattaahhan bitTorrent tai bitComet, tai ihanmikä vaan, että voit ite ladata niitä. bakarangersseilla on nyt jo 10 jaksoa suomenkielisin subein, että sieltä itekkii aina latailen. eikä tule viruksia ollenkaan, kun yleensä meidän koneelle tuppaa aina tulemaan niitä troijjalaisia.. mutta se siitä, latailkaa ^^


      • Yks hyyppä vaan

        www.bakarangers.urli.net sivulta löytyy torrentteina Weeddiä 1-10 jaksot ja jos ei osaa siten niin mIRCin kautta saisi myös, ei tarvitse kuin vain pyytää. kanava olisi #bakarangers ja jaksoja voi kysellä Baka_Black nimimerkiltä


      • Sama kuin edellinen
        Yks hyyppä vaan kirjoitti:

        www.bakarangers.urli.net sivulta löytyy torrentteina Weeddiä 1-10 jaksot ja jos ei osaa siten niin mIRCin kautta saisi myös, ei tarvitse kuin vain pyytää. kanava olisi #bakarangers ja jaksoja voi kysellä Baka_Black nimimerkiltä

        niin... siis rizonin kanava ja #bakarangers ja torrentteja voi ladata esim. Bitcometilla, µTorrentilla, Azureuksella. Kyseisiä jaksoja varten tarvitsee tosin asentaa codecceja. Kaikki tarvittavat löytyvät yhdestä paketista ja sen paketin voi ladata www.cccp-project.net sivulta


      • honka12
        Sama kuin edellinen kirjoitti:

        niin... siis rizonin kanava ja #bakarangers ja torrentteja voi ladata esim. Bitcometilla, µTorrentilla, Azureuksella. Kyseisiä jaksoja varten tarvitsee tosin asentaa codecceja. Kaikki tarvittavat löytyvät yhdestä paketista ja sen paketin voi ladata www.cccp-project.net sivulta

        Ostakaa vaikka Rovaniemen Prismasta. Sielä on kaikki Weedit ;)


      • Kurosaki
        honka12 kirjoitti:

        Ostakaa vaikka Rovaniemen Prismasta. Sielä on kaikki Weedit ;)

        helppiä tarvitsisin minäkin :S

        elisiis voiko joku neuvoa tuon sivun käyttöä!
        (bakarangers.edwardk.info) mistä siis löysitte weedejä tuolta :o koska minä en nää tuossa kuin noi mitä tuossa on! ;( eli tarvitsisin hieman neuvoja että löytyykö tuolta enemmänkin noita torrentteja? kiitän ja kumarran jos voisitte neuvoa :)


    • Deatly Heapon

      Hei! Haluaisin nähdä Hopeanuolta tai Weediä Japaniksi ta Suomeksi telkusta se olis TOOOSI mageeta. Se olis kivaa koska meillä on tallentava dikiboksi!!!

      • Deadly Weapon

        osta DVD:t ?


      • orkwgp
        Deadly Weapon kirjoitti:

        osta DVD:t ?

        Japanin kielinen Weed on paljon parempi samoin Hopeanuolikin.


    • ginga_gin
    • Aivanvarmastion

      Youtubessa on Hopeanuoli - leikkaamaton versio kaikki jaksot suomeksi tekstitettynä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe