onko se:Honda yamaha vai joku muu?
minkä merkkinen mönkijän pitäisi olla?
32
32042
Vastaukset
- Ostoa suunnitteleva.
"Suomen suosituin" Rally USA 250 cc tieliikennemönkijä. [email protected] Kaupanpäälle tulee joko peräkärry, tai lumiaura lumiketjut. Hintakin on siitä edullisemmasta päästä. Monikäyttöinen ajoneuvo esim. pienelle maatilalle.
- rallypaska
täysin paska, kokemusta on älä ikinä sorru
- Sähkö-Jussi.p.0400478700
JUU SAMAA MIELTÄ...kaikki kumiosat menee heti rikki ja on tosi heiveröinen peli..vilkut tippui pois ainakin mulla..omistin sen n 12kk ja totesin..paree myydä pois..SEON IHAN ROMU..ja kaiken lisäksi tämä MODULAR-box väitti että rikkoontuminen on minun vastuulla !! takuu on laitteessa 6kk..!! ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO RALLY 250 tieliikenne-mönkijää..ja vakuutus on tosi hurja..Firman nimissä n. 500 vuosi eikä tipu bonuksia..!!JEP.
- köykäisin
perustein meinaat mönkijän hankkia jos merkin mukaan.
Kannattaisi miettiä mikä olisi käyttätarkoitus,hinnoissakin on eri malleilla ja
merkeillä aikalailla eroja,näinhän se on
nähtävä että kiinalaiset ja korealaiset ovat
tulleet vahvasti mukaan tähänkin ajoneuvoluokkaan,
hinta on huomattavasti halvempi kuin toisilla,
laatukin paranee koko ajan,ja onhan näillä
mukana japanilaisia kumppaneita ainakin moottoreiden osalta. - joku näistä
Meiän mönnkäporukassa kaikkia merkkejä, parhaaksi valittiin hupiajeluun polaris outlaw, tosi makeeeeee
- on muuten
Jos haluat parhaan mönkijän, niin SE ON LONCIN. hakkaa kaikissa ominaisuuksissa, mm. yammun, pollen, kawan, ym.
- niinjust
kaveri ei tiiä mistä puhuu LONCIN mikä se on hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa
- Jokke
niinjust kirjoitti:
Jos sinulle Loncin on vieras merkki niin katsopa vaikka Googlella mitä löytyy.
Kyseessähän on valtava konserni, joka valmistaa tuotteita paitsi omalla nimellään niin myös muille alihankintana.
Liikevaihto yli 100.000.000USD ja työntekijöitä yli 5.000, joista tuotekehityksessäkin lähemmäs tuhat henkilöä.
Tuotteita mönkijöitten lisäksi mm. moottoripyörät, vesi- ja öljypumput, generaattorit, jne.
Tuotteet ovat korkealaatusia, laadinvalvonta on tarkkaa ja alati kehittyvää. - MUILLE
niinjust kirjoitti:
ELI MERKKI LONCIN. NÄMÄ KASATAAN TEHTAALLA ENSIN, JA MITÄ OSIA JÄÄ(YLEENSÄ B-OSAT) NE LÄHETETÄÄN MUILLE MÖNKKÄRI VALMISTAJILLE, KAWA,SUZUKI,YAMMU,POLLE YM. JOISTA NE TEKEE NÄITÄ YLIHINTAISIA EPÄVARMOJA LAITTEITA. LONCIN ON SUURIN"ALIHANKKIJA" NÄILLE NS.MERKKILAITTEILLE.
PS. SIVUSTA SEURANNEENA NÄHNYT TOIMINTAA. OLIN ITSE MM.YAMMUN KONSULTTINA YLI 2VUOTTA. - lukuja
Jokke kirjoitti:
Jos sinulle Loncin on vieras merkki niin katsopa vaikka Googlella mitä löytyy.
Kyseessähän on valtava konserni, joka valmistaa tuotteita paitsi omalla nimellään niin myös muille alihankintana.
Liikevaihto yli 100.000.000USD ja työntekijöitä yli 5.000, joista tuotekehityksessäkin lähemmäs tuhat henkilöä.
Tuotteita mönkijöitten lisäksi mm. moottoripyörät, vesi- ja öljypumput, generaattorit, jne.
Tuotteet ovat korkealaatusia, laadinvalvonta on tarkkaa ja alati kehittyvää.Niin, taitaa se LOncinin liikevaihto olla kumminkin yli 600 000 000 usd viime vuodelta...
- Missä suhteessa?
Uskomattomia väitteitä. Huomasin että tuota Loncinin "huippumallia" myydään citymarketissa muutamalla tuhannella eurolla. Laatu näyttäisi olla mallia heppoinen.
Mistä ihmeestä porukka repii näitä juttuja. Taitaa olla tämänkin tekstin takana kiinaihmeen maahantuoja itse.
Mukamas muut ATV:t valmistetaan Loncinin B-osista. Voi itku. Minkä takia kunnon länsimaisissa ammattikäyttöön tarkoitetuissa kömpijöissä on viskolukot,levyjarrut,erillisjouset, vääntävät isot moottorit jne jne, mutta sitten A-luokan huippuLoncinissa ei ole mitään muuta kuin heppoinen putkirunko, heppoinen 10kw moottori ilmajäähdtyksellä. Ulkonäkö kuin lasten leikkikalussa..... - joopa joo
MUILLE kirjoitti:
ELI MERKKI LONCIN. NÄMÄ KASATAAN TEHTAALLA ENSIN, JA MITÄ OSIA JÄÄ(YLEENSÄ B-OSAT) NE LÄHETETÄÄN MUILLE MÖNKKÄRI VALMISTAJILLE, KAWA,SUZUKI,YAMMU,POLLE YM. JOISTA NE TEKEE NÄITÄ YLIHINTAISIA EPÄVARMOJA LAITTEITA. LONCIN ON SUURIN"ALIHANKKIJA" NÄILLE NS.MERKKILAITTEILLE.
PS. SIVUSTA SEURANNEENA NÄHNYT TOIMINTAA. OLIN ITSE MM.YAMMUN KONSULTTINA YLI 2VUOTTA.eli jos minulla kasvaa metsässä koivu, voin sanoa että valmistan parempaa paperia kuin Serla, koska minä toimitan vain heikkoa kuitupuuta. Pidän itselläni parhaat halot...
- Kokemusta löytyy
Missä suhteessa? kirjoitti:
Uskomattomia väitteitä. Huomasin että tuota Loncinin "huippumallia" myydään citymarketissa muutamalla tuhannella eurolla. Laatu näyttäisi olla mallia heppoinen.
Mistä ihmeestä porukka repii näitä juttuja. Taitaa olla tämänkin tekstin takana kiinaihmeen maahantuoja itse.
Mukamas muut ATV:t valmistetaan Loncinin B-osista. Voi itku. Minkä takia kunnon länsimaisissa ammattikäyttöön tarkoitetuissa kömpijöissä on viskolukot,levyjarrut,erillisjouset, vääntävät isot moottorit jne jne, mutta sitten A-luokan huippuLoncinissa ei ole mitään muuta kuin heppoinen putkirunko, heppoinen 10kw moottori ilmajäähdtyksellä. Ulkonäkö kuin lasten leikkikalussa.....LONCIN on ihan perseestä meillä on mennyt enemmän rahaa sen korjaukseen kun itse tuotteen hinta oli..
- valmiiiis
maailmanlopun ohella myös kiinalaiset tuloooo.
LINHAI - mönkijä
Rally on hyvä valinta. Myös samaa laitetta saa muilla nimillä mm. usatec, panther,trapper ym.
Nämä valmistaa maailman suurin mönkijä valmistaja, loncin.
On todella luotettava kampe! - kiinalaiseen
pitääpä tod. että kiinalainen on lunastanut odotukset positiivisesti. uskomatonta että talvella päihitti naapurin polariksen predatorin käynnistämisessä, -27 ast. pakkasella!
omani lähti heti toisella starttauksella, muttei polaris ollenkaan, vaikka annettiin myös lisävirtaa? kumpikin n. samanikäisiä lisäksi, ja polariksessa ollut vikoja aivan tajuttomasti!- ryömijä
merkistä riippumatta onko siihen saatavilla varaosia. Jos kyseessä uusi/kiinalainen mönkkäri hyvä tapa on pyytää liikettä esittelemään varaosavarastonsa ja/tai varaosien tilaus järjestelmänsä. Kaverini osti taiwanilaisen sporttimönkkärin espoolaisesta alan liikkeestä - se hajosi välittömästi. Mitään osia ei ollut hyllyssä, tehdas ei toimittanut tilattuja, korjaus kesti 2kk ja osat saatiin liikkeen esittelymönkkäristä kun kaverini uhkasi kaupan purulla !
- varokaa
ryömijä kirjoitti:
merkistä riippumatta onko siihen saatavilla varaosia. Jos kyseessä uusi/kiinalainen mönkkäri hyvä tapa on pyytää liikettä esittelemään varaosavarastonsa ja/tai varaosien tilaus järjestelmänsä. Kaverini osti taiwanilaisen sporttimönkkärin espoolaisesta alan liikkeestä - se hajosi välittömästi. Mitään osia ei ollut hyllyssä, tehdas ei toimittanut tilattuja, korjaus kesti 2kk ja osat saatiin liikkeen esittelymönkkäristä kun kaverini uhkasi kaupan purulla !
varmistakaa että tuote on kiinalainen. nämä taiwanilaiset tekee niin pientä sarjatuotantoa, ettei kannata odottaakaan että varaosia löytyy helposti, tai sitten muutaman vuoden päästä.
mm. tässä yhteydessä paljon puhuttu LONCIN, on vahvistanut laatuserttifioinin yhteydessä varmistavansa varaosatakuun 15 vuodeksi! - JALLU89
Onko ollut sun kiinalais mönkijässä mitä vikoja? Kun olen ostamassa luultavasti heinäkuussa sellaista kun Trapper 110cc mönkijä, mutta vähän epäilyttää sen kestäminen...Ja hintaa sillä on 1190€.. Että mitä mieltä olet, onko se rahan arvoinen.? Onkos sun mönkijässä ollut minkälaisia vikoja ja kuinka kauan on kestänyt.
- KÄYTÖSTÄ
Jos mielii työhommia tehdä ammattimaisesti, niin joku Polariksen, tai Hondan malli on suunniteltu siihen. Mikäli tieliikenteeseen, niin joku näistä Loncinin sukua olevista malleista on aivan varma, ja edullinen vaihtoehto.
- nyt joku!
vaik joku nettisaitti, mistä noita loncineja suomesta saa? hintahaarukkaa, jos ovat kerta edullisia? aurinko paistaa jo!
- Jokke
Etelä-Suomessa esim. Modularbox Oy Espoossa.
Kiertävät myös muualla Suomessa "Road-Show"tyyliin. Kandee kysyä. - orava
menopelimarket,ja motorpower myös myy loncinia omilla nimillään, pantter, ja usatec
- pillu
panther 110cc on paras
- edge
cpi xs 250 sport... ainoa vaihtoehto hyvälle hintalaatusuhteelle...suosittelen ehdottomasti...tossa ei ole moitteen sijaa...itelle tulossa tollanen ja kaikkineen maksan siitä 4000 ekua
http://www.jy-trading.fi/page3756.phtml - edge
sain 2 vuoden takuun vaik tradeningilla annetaan vaan 1 vuotta
- honda mies
honda kestää isiltä pojalle.tämä on fakta
- möyrii
Mahtaakohan poika haluta sitte enää sitä isukin vanhaa vehjettä ajella, lisäksi tuplaten hintaa hyviin keskihintaisiin nähden!
- jaa
cpi
- Varoa
Cpissä katkeilee yhtä jos toista. Itellä katkes ekasta Cpistä runko ja tokasta ohjausakseli. Metsäteillä ajelussa, ei missään krossiradalla.
- pek
cam-am outlander
- Sorvankylä
Jos kysytää venäläiseltä mikä on paras traktori se on aina venäläisvalmisteinen.jos kysytään suomalaiselta mikä on paras mönkijä,se on honda,jos sellanen sattuu itellä olemaan.mutta jos omistaa myös mp:n,vaikka kawan,se naapurin äijän mp,(joka on honda)onki ihan paska ja aina rikki yms....jännä juttu;)kaikki on aina hyvää ja hienoa,kunhan itseltä löytyy sellaista,kokemusta muista ei tarvita,kyllä tunne riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349