Löytyy korpuilta VB 3.0 ohjelmankehitysympäristö.
Toimiiko se XP:ssä?
Olen aikoinaan käyttänyt sitä win95:ssa.
Pidin siitä ja käyttäisin sitä jatkossakin
mutten viitti alkaa asentamaan XP:hen (kymmenkunta
korppua).
Jos on vaikka ei toimisikaan.
Onko jollakulla kokemuksia?
Visual
3
319
Vastaukset
- Mike
Olen joskus kokeillut jopa visual basic
1.0 versiota windows xp:ssä ja se toimi.
Siitä on aikaa pari vuotta jo.- Basic 3.0
taidanpa kokeilla, kun tästä taas viikko
alkaa... - hese
Basic 3.0 kirjoitti:
taidanpa kokeilla, kun tästä taas viikko
alkaa...Olen tehnyt yhden ohjelman VB3.0:lla ja se melkein toimii XP:ssä. Siis melkein. Ohjelmalla tulostaminen XP:n verkkotulostimelle nimittäin ei toimi. NT:ssä, Win 3.1:ssä, ja muistaakseni Win 2000:ssa kaikki on ok mutta XP:ssä ei.
Siispä. Ryhdyin jo kerran muuttamaan sitä uudempaan VB versioon mutta minulla on vain 6.0 ja Studio.NET eivätkä ne osaa lukea 3.0 sorsaa. Olisiko jollain myydä tai lainata versioita 4 ja/tai 5, joilla voisin versio kerrallaan hinata sen nykyaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897