Löytyy korpuilta VB 3.0 ohjelmankehitysympäristö.
Toimiiko se XP:ssä?
Olen aikoinaan käyttänyt sitä win95:ssa.
Pidin siitä ja käyttäisin sitä jatkossakin
mutten viitti alkaa asentamaan XP:hen (kymmenkunta
korppua).
Jos on vaikka ei toimisikaan.
Onko jollakulla kokemuksia?
Visual
3
367
Vastaukset
- Mike
Olen joskus kokeillut jopa visual basic
1.0 versiota windows xp:ssä ja se toimi.
Siitä on aikaa pari vuotta jo.- Basic 3.0
taidanpa kokeilla, kun tästä taas viikko
alkaa... - hese
Basic 3.0 kirjoitti:
taidanpa kokeilla, kun tästä taas viikko
alkaa...Olen tehnyt yhden ohjelman VB3.0:lla ja se melkein toimii XP:ssä. Siis melkein. Ohjelmalla tulostaminen XP:n verkkotulostimelle nimittäin ei toimi. NT:ssä, Win 3.1:ssä, ja muistaakseni Win 2000:ssa kaikki on ok mutta XP:ssä ei.
Siispä. Ryhdyin jo kerran muuttamaan sitä uudempaan VB versioon mutta minulla on vain 6.0 ja Studio.NET eivätkä ne osaa lukea 3.0 sorsaa. Olisiko jollain myydä tai lainata versioita 4 ja/tai 5, joilla voisin versio kerrallaan hinata sen nykyaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6442450Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291197- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111053- 93945
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?96823Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e230722