Osaisiko joku kertoa millainen yhistelmä näistä tulee, kun eikös nämä ole vastakkaismerkit toisilleen? Ja onkos täällä muilla samaa yhistelmää?
nousuvaaka-aurinko-oinas
3
375
Vastaukset
- fenixbird
No, itse olen tyypillinen oinas. Levoton, temperamenttinen, itsekäs, tilaa kaipaava, sosiaalinen, rohkea, oma aloitteinen, helposti pitkästyvä, hirveän kunnianhimoinen.
Vaaka puolestaan antaa ainakin taiteellisen puolen. Lisäksi kaikenlainen seurapiiri elämä miellyttää ja mitä enemmän säpinää elämässä, sen mukavampaa. Lun elämä käy pitkäveteiseksi, tylsistyy kokonaan. Eli aikamoinen persoonallisuus olen.- Fibba
Allekirjoitan taiteellisuuden. Minä lisäksi vielä kuukalat, taitaa tehdä astetta herkemmän paketin. Oinasmaisuus näkyy periksiantamattomuutena ja välillä vähän uhkarohkeutenakin.
Onko muita? - muotti
Fibba kirjoitti:
Allekirjoitan taiteellisuuden. Minä lisäksi vielä kuukalat, taitaa tehdä astetta herkemmän paketin. Oinasmaisuus näkyy periksiantamattomuutena ja välillä vähän uhkarohkeutenakin.
Onko muita?nousuvaaka minäkin, aurinko oinaassa ja kuu kaksosissa.
näin kuvataan nousuvaakaa https://www.astro.fi/index.php?p=3&up=6
Nousumerkkisi on Vaaka:
Iloisena ja sosiaalisena luonteena kaikki näyttää olevan sinulle helppoa, mutta päässäsi käy jatkuva armoton surina miettiessäsi eri vaihtoehtoja kulloisessakin tilanteessa. Pyrit Vaakanousuisena ottamaan kaikkien muiden mielipiteet huomioon päätöstä tehdessäsi ja siksi seurasi on niin kysyttyä. Pidemmän päälle tämä jatkuva arvioiminen käy tietysti raskaaksi ja siksi pyritkin alitajuisesti törmäilemään kyynärpää taktiikastaan tunnettuihin Oinaisiin, jotka ensihuuman haihduttua saavat sinut sekoamaan sukkiisi pohjattomalla itsekkyydellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918318
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344911- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573162- 442859
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 502791