Vammaisen runkkaus

Topi

Terve. Mulla seisoo koko ajan mutta olen vammainen ja mulla ei oo käsiä. Miten voin runkata? Ehdotin kotisairaanhoitajalle että hän runkkaisi mut, muuta se suuttui. Kuka sen voisi tehdä?

12

4081

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peczi

ota iteltäs suihin

• Susitaival

se ainakin TAHTOISI sellaisen käytännön, että kohtuullisen näköiset miehet tulisivat Topia runkkaamaan.

• Sherlock

Miten tänne pystyit kirjoittaa jos sinulla ei ole käsiä?

• AM

Onhan niitä apuvälineitä, kuten sanelukoneet tai laitteet, joita ohjataan suulla. Toivottavasti et aio leipääsi tienata sherlockin hommilla...

• barbara
        AM kirjoitti:

Onhan niitä apuvälineitä, kuten sanelukoneet tai laitteet, joita ohjataan suulla. Toivottavasti et aio leipääsi tienata sherlockin hommilla...

Hanki pumpattavaBarbara,joku hyvä ystävä voi tulla pumppaamaan sen täyteen ja sitomaan sänkyyn kiinni,jottei karkaa alta.Ei muuta kuin vetelemään

• Anonyymi00012

no hepillä tietenkin kirjoitin

• Anonyymi00013
        barbara kirjoitti:

Hanki pumpattavaBarbara,joku hyvä ystävä voi tulla pumppaamaan sen täyteen ja sitomaan sänkyyn kiinni,jottei karkaa alta.Ei muuta kuin vetelemään

kokeiltu on mutta se barbara pieraisi ja lensi ikkunasta ulos

• Anonyymi00007

Joku onanointikone oli kirpputorilla myynnissä. Kannattaisi miettiä sen hankintaa

• Anonyymi00010

Eikös ap jo 24 vuotta sitten keksinyt keinot saada tyydytyksen.

• Anonyymi00008

Ihan helvetin kiihoittavaa, haluaisin kuulla torsojen kanssa puuhailusta lisää

• Anonyymi00009

Voisin tullakin,riippuu missäpäin

• Anonyymi00011

Otsikko hämää. Luulin jo hetken että kyseessä on Heinolan setä alakoulun välitunnilla puskassa vaanimassa pikkupoikia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1236
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1044
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      111
      680
    4. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      605
    5. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      591
    6. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      531
    7. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      32
      531
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      509
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      476
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      475
    Aihe