Terve. Mulla seisoo koko ajan mutta olen vammainen ja mulla ei oo käsiä. Miten voin runkata? Ehdotin kotisairaanhoitajalle että hän runkkaisi mut, muuta se suuttui. Kuka sen voisi tehdä?
Vastaukset 12
- peczi
ota iteltäs suihin
- Susitaival
se ainakin TAHTOISI sellaisen käytännön, että kohtuullisen näköiset miehet tulisivat Topia runkkaamaan.
- Sherlock
Miten tänne pystyit kirjoittaa jos sinulla ei ole käsiä?
- AM
Onhan niitä apuvälineitä, kuten sanelukoneet tai laitteet, joita ohjataan suulla. Toivottavasti et aio leipääsi tienata sherlockin hommilla...
- barbara
AM kirjoitti:
Onhan niitä apuvälineitä, kuten sanelukoneet tai laitteet, joita ohjataan suulla. Toivottavasti et aio leipääsi tienata sherlockin hommilla...
Hanki pumpattavaBarbara,joku hyvä ystävä voi tulla pumppaamaan sen täyteen ja sitomaan sänkyyn kiinni,jottei karkaa alta.Ei muuta kuin vetelemään
- Anonyymi00012
no hepillä tietenkin kirjoitin
- Anonyymi00013
barbara kirjoitti:
Hanki pumpattavaBarbara,joku hyvä ystävä voi tulla pumppaamaan sen täyteen ja sitomaan sänkyyn kiinni,jottei karkaa alta.Ei muuta kuin vetelemään
kokeiltu on mutta se barbara pieraisi ja lensi ikkunasta ulos
- Anonyymi00007
Joku onanointikone oli kirpputorilla myynnissä. Kannattaisi miettiä sen hankintaa
- Anonyymi00010
Eikös ap jo 24 vuotta sitten keksinyt keinot saada tyydytyksen.
- Anonyymi00008
Ihan helvetin kiihoittavaa, haluaisin kuulla torsojen kanssa puuhailusta lisää
- Anonyymi00009
Voisin tullakin,riippuu missäpäin
- Anonyymi00011
Otsikko hämää. Luulin jo hetken että kyseessä on Heinolan setä alakoulun välitunnilla puskassa vaanimassa pikkupoikia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475