Olen aloitteleva retkeilijä haluaisin tietää hyviä kohteita jonne voisi mennä päivän kahden reissulle. Asun Tampereella, paikkojen tulisi olla lähellä. Haaveenani olisi joskus vealtaa pidempiäkin matkoja. Lapissa en ole myöskään käynyt koskaan suojan aikaan ja unelma olisi joskus päästä vaeltaman lappiin.
Siis olisiko hyviä ehdotuksia päivän tai parin retkelle Tampereen seudulla tai muuten etelä-suomessa?
Neuvoja
3
857
Vastaukset
Eikös siellä lähellä ole lapinmaan virkistysalue ja luontoon.fi sivuilta löydät mm. Riuttaskorven,Seitsemisen,Helvetinjärven,Pukalan jne.
- Nimetön
Hei
Lempäälässä on tuo Birgitan polku, joka on hoidettu reitti.
http://www.lempaala.fi/matkailu/hakkari/html/birgitan_polku.html
Siellä on näemmä myös ohjattuja retkiä. Oletko kysynyt paikalliselta Suomen ladun yhdistykseltä mitä heillä on tarjolla?- tyttö88
Olen käynyt Birgitan poluula ja se on hyvä reitistö, myös näin talvella. Olen kuitenkin ajatellut lähteä Laipanmaahan, mutta maasto on epätasaista ja hiekkaista. Onko reitit siellä hyvässä kunnossa näin kosteana syksynä vai kannattaako odotella vielä kuivempia kelejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433463- 362074
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161557
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781185- 221122