Simputus ei ole tapa kouluttaa. Simputus on perinne, joskus melko hauska sellainen. Nykyisin kun päiväpeitteen nostaminen alaisen vuoteesta on simputtamista.
huhuh
2
964
Vastaukset
- kaura
Ääh, se vaan vaatii vähän enemmän luovuutta nykyään. Ei voi simputtaa avoimesti mutta paskaa kyllä voi tarpeen jakaessa jakaa mielin määrin.
Marsseilla on hyvä laittaa omat raskaat kamat auton kyydissä ja pitää sikatahtia yllä koko reissun. Porukkaa voi marssittaa helvetillisellä kiireellä etuaikaan jokapaikkaan. Käskee jengin pihalle tietyssä varustuksessa ja samantien takaisin vaihtaamaan toiseen, tupakkitauot pannaan jne.
Kyllä ne aika äkkiä tajuaa että kaikki tuo aiheutuu häröilystä ja kunnolla tehden välttyy.- Nimetön
> Kyllä ne aika äkkiä tajuaa että kaikki tuo
> aiheutuu häröilystä ja kunnolla tehden välttyy.
No mitä v...
Kun minä olin intissä tuota juoksuttamista ja pallottelua tehtiin ihan huvikseen. Ei siihen taustalle mitään häröilyä tai vetelehtimistä tarvittu.
Ei se ole simputusta, jos turhan juoksuttamisen ja aiemman häröilyn välillä on jokin yhteys. Kunnon simputus on mielivaltaista, ja simputuksen kohdekin tajuaa tämän. Ei perusteltu simputus ole tehokasta, eikä riko kohteiden päitä ollenkaan niin tehokkaasti kuin kunnon mielivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984