Pinkit Evita-kumisaappaat

Eila "täti"

Olen "Eilatäti" 41v, mulla on upea valikoima Evita ym naisten kumisaappaita joista mieluisimmat on pinkin väriset joissa valkoinen korostusreuna-nauha. Näissä Evitoissa on 3cm korko, niissä viihdyn tosi mieluusti ja pinkit lakerihousut ja kirkkaan punainen pvc essu.
Onko miehiä jotka polvistuu eteeni.

12

3059

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos on niin

      Jos tämä on totta niin huh huh. Haluaisin todella polvistua, mitä tekisit kun olisin polvistunut, millaisissa varusteissa minun pitäisi olla vai täysin alaston, mitä minulle tekisit tai käskisit minut tekemään.
      Huh huh...

    • jos

      tulisit marjametsällä vastaan niin voisin kyllä panna sua sammalmättäällä, mutten todellakaan rupeaisi palvomaan keskiikäisen naisen saappaita. YÖK....

    • lienee

      Jos tuo olisi totta ja täti olisi täti eikä setä, niin jo vain olisin valmis polvistumaan käskyn käydessä.

      (Mitä ainetta on lakerihousut)

    • Noinkohan on

      Oletpa aikamoinen täti kun sulla on pinkit Evitat kerropa nyt kuule poju mistä olet tollaset hankkinut? Kun niitä ei ole Nokian Jalkineet koskaan tuon värisinä tehnytkään. Kannattas varmaan hieman selvittää asiaa ennen kuin tänne tulee miehiä narraamaan. Laitan tästä myös sivujen valvojalle viestin että tämä on utopiaa.

      • Birgitta

        haastat. Eihän sellaisia Evitoja ole olemassakaan, tuskin edes niitä saappaita mistä kirjoittaja kertoi. Joku voisi laittaa tänne linkin oikeiden Evitojen kuvaan.


      • tai saat ruoskaa

        Nyt kuule sä rauhoitut puperteettiin pysähtynyt räkänokkainen polvihousupoju.
        Pinkit Evitat. Mulla on niitä ainakin 4 paria.
        Se että missä on tehty ei todellakaan kuulu sulle.
        Uskomatonta että joku näkee vaivaa niinkin paljon alustuksestani että penkoo koko Nokian-saappaat historian ja heittää tuollaisen katkeran väittämän tänne. Katkeruus lienee peruja siitä kun olit kotonasi ainoa poika ja isosiskot talloivat sinut Evitoillaan menne tullen.


      • Asiantuntija

        Kolmen sentin korkokin on evitoihin liian matala.
        Kysymys siis utopiaevitoista?


    • sama

      kyllä polvistuisin ihan sama onko tätilla munat vai ei. Ihan sama onko Evitat vai ei kohan on kumisaappaat

    • korkokumisaapas77

      Kyllä polvistuisin eteesi

    • Onhan kiva lukea tuota tekstiä. Ainakin itse tykkään ajatuksesta ja antaa mielikuvitukselle tilaa. Mikä voisikaan olla kivempaa kuin tuollaiseen tilanteeseen joutuminen.

    • PoikaRannalla

      Mä menin uimaan keskipäivällä. Sain ajatuksen uida ilman uikkareita. Se tuntu joten oudon kiihottavalta. Yleensä sielä ei ollut ketään keskipäivällä. Ranta oli tyhjä. Äkisti se nainen käveli rantaan. Jutteli mulle ihan tavallisia. Laiturilta sen täyty nähdä et mä olin sielä vedessä alasti. Ihan niin kuin niissä netin jutuissa missä keski-ikäiset naiset haluaa tieni-ikäistä poikaa. Kysyi osaanko uida selälläni. Mä uin. Se katseli mua ja näki kaiken. Mentiin niille pukuhuoneille. Mulla oli vaatteet sylissä. Sisällä laitettiin ovi lukkoon ja se huoltolappu oven ulkopuolelle. Sen piti istua mun syliin. Mut se käänsikin mut ympäri. Käski katsoa ikkunasta tuleeko ketään. Kun voide valui mun peppuun mä tajusin jotain. Mun varpaat pomppi ilmassa. Mä purin sitä käteen. Mut en huutanut ääneen. Kun sen siemenet oli mun sisässä se jotenkin säikähti. Oli pitkän aikaa hiljaa. Sit se tuli ulos musta. Sanoi että mun pitäis olla puoli tuntia sietä ovi lukossa ennen kuin saan tehdä mitään. Sit se meni ulos. Laitoin oven lukkoon ja sanoin, lukossa on. Oli ihan hiljaista. Odotin puolituntia. Pukeuduin ja läksin pois.

      • Ah-nautintoa

        Hieno juttu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe