hayabusa onko ruisku

sipuli

haluaisin tietää onko kaikki hayabusan mallit ruiskukoneella t. tietämätön

30

9347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bussittaja

      Kyllä on ruiskupeli ekasta vuosimallista (-99)lähtien.

    • ent omist

      Älä vaan osta,petyt pahasti.

      • yksi parhaista.

        Itelläni oli kyseinen pyörä 4 vuotta ja ei ole pahaa sanottavaa pyörästä,peli on hemmetin mukava ajaa ja vakaa sekä kulkee saatanan lujaa,taidat olla joku feikki mikä ei tiedä pyöristä mitään!!!


      • ent omist
        yksi parhaista. kirjoitti:

        Itelläni oli kyseinen pyörä 4 vuotta ja ei ole pahaa sanottavaa pyörästä,peli on hemmetin mukava ajaa ja vakaa sekä kulkee saatanan lujaa,taidat olla joku feikki mikä ei tiedä pyöristä mitään!!!

        Kuule pikkupoika, sinä et ollut edes syntynyt kun ajoin jo moottoripyörälla, kyllähän Busa kulkee, mutta kulkee muutkin.Pyörä on vitun ahdas ja hemmetin surkea kate ja kummajaisen näköinen.


      • bussittaja
        ent omist kirjoitti:

        Kuule pikkupoika, sinä et ollut edes syntynyt kun ajoin jo moottoripyörälla, kyllähän Busa kulkee, mutta kulkee muutkin.Pyörä on vitun ahdas ja hemmetin surkea kate ja kummajaisen näköinen.

        ent. omistaja todellakin olla pitkän linjan motoristi, eikä osaa edes moderneilla pyörillä ajaa... Busahan nyt vain kulkee koviten, tilava asento, hemmetin hyvä kate, ja vielä todella kaunis.. Jos busan ostat, takaan ettet pety!
        Mitä omiin ent. pyöriin vertaa,(nekin 90- ja 2000-luvulta), niin busa ihan eri maailmasta..
        Menee ku juna vielä 300.n vauhdissa, ja normaaleissa vauhdeissa ei tuuli tunnu yhtään..
        Todella yllättävä juttu, ku kaverit ajaa tonnisilla kyykyillä ja nakuilla sivutuulessa 45.n asteen kulmassa tuuleen nojaten, ja busalla päästelee täysin suorassa koska ei edes huomaa että tuulee... Ja se ulkonäkö..NAM!!!!


      • 007
        bussittaja kirjoitti:

        ent. omistaja todellakin olla pitkän linjan motoristi, eikä osaa edes moderneilla pyörillä ajaa... Busahan nyt vain kulkee koviten, tilava asento, hemmetin hyvä kate, ja vielä todella kaunis.. Jos busan ostat, takaan ettet pety!
        Mitä omiin ent. pyöriin vertaa,(nekin 90- ja 2000-luvulta), niin busa ihan eri maailmasta..
        Menee ku juna vielä 300.n vauhdissa, ja normaaleissa vauhdeissa ei tuuli tunnu yhtään..
        Todella yllättävä juttu, ku kaverit ajaa tonnisilla kyykyillä ja nakuilla sivutuulessa 45.n asteen kulmassa tuuleen nojaten, ja busalla päästelee täysin suorassa koska ei edes huomaa että tuulee... Ja se ulkonäkö..NAM!!!!

        Vanhan mallinen Busa taitaa jäädä tälle uudelle zzr 1400:lle aika selvästi. Vaikka eihän huiput ole niin tärkeitä seikkoja kuin kokonaisuus.


      • Cool'eri
        bussittaja kirjoitti:

        ent. omistaja todellakin olla pitkän linjan motoristi, eikä osaa edes moderneilla pyörillä ajaa... Busahan nyt vain kulkee koviten, tilava asento, hemmetin hyvä kate, ja vielä todella kaunis.. Jos busan ostat, takaan ettet pety!
        Mitä omiin ent. pyöriin vertaa,(nekin 90- ja 2000-luvulta), niin busa ihan eri maailmasta..
        Menee ku juna vielä 300.n vauhdissa, ja normaaleissa vauhdeissa ei tuuli tunnu yhtään..
        Todella yllättävä juttu, ku kaverit ajaa tonnisilla kyykyillä ja nakuilla sivutuulessa 45.n asteen kulmassa tuuleen nojaten, ja busalla päästelee täysin suorassa koska ei edes huomaa että tuulee... Ja se ulkonäkö..NAM!!!!

        Busankin(-99vm.)aikanaan omistaneena olen kyllä sitä mieltä,että samallalailla Busakuskit ajaa kallellaan kovan sivutuulen puhaltaessa,kuin muutkin.Sen verran olen Busien takana ajanut.Ei se äärimmilleen viety virtaviivaisuus vaikuta juurikaan sivutuuleen.Tietysti uudet tonniset 30kg kevyempinä ovat ehkä helpommin tuulen armoilla mitä tulee sivutaisvoimiin.Sivuprofiilihan on kaikissa katetuissa pyörissä lähes samanlainen.Vastatuuli ja ilmanvastus eteenpäin ajettaessa ovat eri juttu.Ilmaahan Busan kaltainen"sukkula"läpäisee jonkinverran paremmin kuin moni muu.Ahdashan tuo Busa toki on.Matala kate.Ulkomuoto taas mielipide kysymys.Itse tykkään kyllä.Ja mitä tulee nopeuteen,niin aikanaan myös 12R-Kawan(-00vm.) omistaneena,voin kertoa,että tutkamittauksissa Kawa oli nopeempi,mitä edellisenä vuonna omistamani Busa.No,tämähän on ikuisuuskysymys kumpi nopeempi Busa vai 12R.Kukin pitää sen testin tulosta OIKEANA,mikä itseään miellyttää.Nythän on uusi "kuningas" nopeuksissa ZZR1400 Kawa.Kunnes taas Suzuki tai joku muu tekee nopeemman!Japsivalmistajat kylläkin vuonna 2001 sopivat lopettavansa nopeuskilpailun.Nyt siitä näyttää jotkut lipeävän.Mielenkiinnolla odotellaan tulevaisuuden "nopeuskuninkaita"....


      • 25 vuotta mpyöräilijä

        Yksi mukavimmista pyöristä mitä vastaan tullut, harmi ajoin vain n. 10000 km, kortti pysyi kuin pysyikin......


      • ei niin pikkupoika enää
        ent omist kirjoitti:

        Kuule pikkupoika, sinä et ollut edes syntynyt kun ajoin jo moottoripyörälla, kyllähän Busa kulkee, mutta kulkee muutkin.Pyörä on vitun ahdas ja hemmetin surkea kate ja kummajaisen näköinen.

        Niin ,voi olla että jos mä oon pikkupoika sun mielestä niin sähän oot jo sit 60v. Busa ei todellakaan oo ns.(naisen sukuelimen) ahdas ellei sulla satu olemaan 30 kiloa läskiä tossa sukuelintesi yläpuolella ja joudut ajamaan vatsa tankissa kiinni.


      • Samppu
        25 vuotta mpyöräilijä kirjoitti:

        Yksi mukavimmista pyöristä mitä vastaan tullut, harmi ajoin vain n. 10000 km, kortti pysyi kuin pysyikin......

        Pyörä on mukava ja tehojakin riittävästi.. Viimekesänä ostin uuden enkä päivääkään ole katunut... Sopii ainakin mulle()=


      • helv...
        ent omist kirjoitti:

        Kuule pikkupoika, sinä et ollut edes syntynyt kun ajoin jo moottoripyörälla, kyllähän Busa kulkee, mutta kulkee muutkin.Pyörä on vitun ahdas ja hemmetin surkea kate ja kummajaisen näköinen.

        miksi sit olet ollut niin kummallinen,että olet sen joskus erehtynyt ostamaan ja oletko tosiaan niin vitun tyhmä että olet mennyt ostamaan vitun ahtaan pyörän.Ja muuten luulen että et ole ikinä omistanut kyseistä pyörää kun tuollain puhut,olet vaan yksi turhan tärkee paskahousu joka haluaa vaan pätee täällä.hyi helvetti sinunlaisiasi!


      • Porari.
        ent omist kirjoitti:

        Kuule pikkupoika, sinä et ollut edes syntynyt kun ajoin jo moottoripyörälla, kyllähän Busa kulkee, mutta kulkee muutkin.Pyörä on vitun ahdas ja hemmetin surkea kate ja kummajaisen näköinen.

        ole busaa ikinä omistanut! Miksi olisit ostanut pyörän, kun se on mielestäsi kummajaisen näköinen?! Itse olen 183centtinen 123kilonen ja HYVIN mahdun. Sulla ei oo hajuakaan mistä puhut, ajele viragolla vaan...


      • tyytyväinen vaimo
        bussittaja kirjoitti:

        ent. omistaja todellakin olla pitkän linjan motoristi, eikä osaa edes moderneilla pyörillä ajaa... Busahan nyt vain kulkee koviten, tilava asento, hemmetin hyvä kate, ja vielä todella kaunis.. Jos busan ostat, takaan ettet pety!
        Mitä omiin ent. pyöriin vertaa,(nekin 90- ja 2000-luvulta), niin busa ihan eri maailmasta..
        Menee ku juna vielä 300.n vauhdissa, ja normaaleissa vauhdeissa ei tuuli tunnu yhtään..
        Todella yllättävä juttu, ku kaverit ajaa tonnisilla kyykyillä ja nakuilla sivutuulessa 45.n asteen kulmassa tuuleen nojaten, ja busalla päästelee täysin suorassa koska ei edes huomaa että tuulee... Ja se ulkonäkö..NAM!!!!

        miehelläni on ollut Honda, Yamaha ja nyt Hayabusa. Vau mitä kyytiä ed. pyöriin verrattuna ja mikä mukavuus sille joka siellä kyydissä on..


      • vaan...
        Porari. kirjoitti:

        ole busaa ikinä omistanut! Miksi olisit ostanut pyörän, kun se on mielestäsi kummajaisen näköinen?! Itse olen 183centtinen 123kilonen ja HYVIN mahdun. Sulla ei oo hajuakaan mistä puhut, ajele viragolla vaan...

        mä olen tosibusanisti.


      • pete1
        Samppu kirjoitti:

        Pyörä on mukava ja tehojakin riittävästi.. Viimekesänä ostin uuden enkä päivääkään ole katunut... Sopii ainakin mulle()=

        kuinka busa kestää kahden ison ihmisen painon ja mikä on ajettavuus kun tulossa on tosi pitkä reissu..onko kokemuksia?


      • bfree
        pete1 kirjoitti:

        kuinka busa kestää kahden ison ihmisen painon ja mikä on ajettavuus kun tulossa on tosi pitkä reissu..onko kokemuksia?

        No, jos tarkoitus on lähteä Saksaan ja mamma on
        45 kiloinen, niin kai se busa matkapyöränäkin menettelee. Muuten etsisin matkapyöräksi jotain muuta. Busa kumminkin on kyykky, eli alle 120km/h
        ajaminen ottaa käsille, varsinkin jos emäntä röhnöttää selässä. Yksin ajaessa mukava, matkavauhtina voi pitää 200, mutta ei se mikään matkapyörä ole. Lähinnä tarkoitettu nopeaan etenemiseen leveillä teillä aivan järjettömällä nopeudella.


      • iide
        bfree kirjoitti:

        No, jos tarkoitus on lähteä Saksaan ja mamma on
        45 kiloinen, niin kai se busa matkapyöränäkin menettelee. Muuten etsisin matkapyöräksi jotain muuta. Busa kumminkin on kyykky, eli alle 120km/h
        ajaminen ottaa käsille, varsinkin jos emäntä röhnöttää selässä. Yksin ajaessa mukava, matkavauhtina voi pitää 200, mutta ei se mikään matkapyörä ole. Lähinnä tarkoitettu nopeaan etenemiseen leveillä teillä aivan järjettömällä nopeudella.

        Busa on noista sporteista ehdoton ykkönen. Mulla on ollu tonnisia laidasta laitaan, niitä ei voi verratakaan Busaan. Nyt menossa 6. Busa, enkä meinaa merkkiä vaihtaa. Aivan MAHTAVA pyörä....


      • kumpikin ollut
        ent omist kirjoitti:

        Kuule pikkupoika, sinä et ollut edes syntynyt kun ajoin jo moottoripyörälla, kyllähän Busa kulkee, mutta kulkee muutkin.Pyörä on vitun ahdas ja hemmetin surkea kate ja kummajaisen näköinen.

        Totta se on että pirun ahdas se on, riippuu tietenkin tyypistä. Kawan 12r esim on jo aika tilava.


      • hytredfghj
        bussittaja kirjoitti:

        ent. omistaja todellakin olla pitkän linjan motoristi, eikä osaa edes moderneilla pyörillä ajaa... Busahan nyt vain kulkee koviten, tilava asento, hemmetin hyvä kate, ja vielä todella kaunis.. Jos busan ostat, takaan ettet pety!
        Mitä omiin ent. pyöriin vertaa,(nekin 90- ja 2000-luvulta), niin busa ihan eri maailmasta..
        Menee ku juna vielä 300.n vauhdissa, ja normaaleissa vauhdeissa ei tuuli tunnu yhtään..
        Todella yllättävä juttu, ku kaverit ajaa tonnisilla kyykyillä ja nakuilla sivutuulessa 45.n asteen kulmassa tuuleen nojaten, ja busalla päästelee täysin suorassa koska ei edes huomaa että tuulee... Ja se ulkonäkö..NAM!!!!

        300 vauhdissa hah hah heh, kokeilin 95kg ruholla ja mittariin sain 280, ei enää 6:lla kiihtynyt juurikaan, aika lepsuja nämä vielä on.


      • Mukavampi ja tilavam
        iide kirjoitti:

        Busa on noista sporteista ehdoton ykkönen. Mulla on ollu tonnisia laidasta laitaan, niitä ei voi verratakaan Busaan. Nyt menossa 6. Busa, enkä meinaa merkkiä vaihtaa. Aivan MAHTAVA pyörä....

        pi on Kawasaki zzr1400. Varsinkin uusi 2012 malli on huippu!


      • bussiboss
        Mukavampi ja tilavam kirjoitti:

        pi on Kawasaki zzr1400. Varsinkin uusi 2012 malli on huippu!

        ketä kiinnostaa joku zz zz zz zzr huokaus


      • rozita
        bussiboss kirjoitti:

        ketä kiinnostaa joku zz zz zz zzr huokaus

        Uusi Bussi on ainakin ruma kuin mikä, se peräpää varsinkin.


      • Anonyymi
        Porari. kirjoitti:

        ole busaa ikinä omistanut! Miksi olisit ostanut pyörän, kun se on mielestäsi kummajaisen näköinen?! Itse olen 183centtinen 123kilonen ja HYVIN mahdun. Sulla ei oo hajuakaan mistä puhut, ajele viragolla vaan...

        :D heh


    • Skone

      Kasawian 1400 zz top. sivukatteiden ilmaukoissa olevat muovi raidat on suoraan 80 luvun lopusta ja 90 luvun alusta! Hyi saatana! pilaa valmiiksi ruman pyörän. Ja sitten busa gen 2. Se takakate on kyllä ruma en siittä yli pääse vaikka rakastan Busaa. Oma valinta on Gen 1 vm-07. 1 vaihde on kyllä pitkä. Vakio hampailla 140km/h iskee vasta rajoittaja. mutta eteen 16 piikkinen niin johan muuttuu. Jos vaihde näyttöä kaipaa niin näytöksi Gipro W/arte. Käy moneen pyörään ja monta eri asetusta. Nappia pohjasta painamalla voi vaihtaa asetuksia, mutta jo tehtaalla asennettu valmiiksi 5 modi eli oikea busaan. Käy gen1 ja gen 2. muutaa sytytyksen ajotukset niin että antaa kaikki tehot heti josta itse pidän ja poistaa halutessa rajoittimen. Todella helppo asentaa. Yksi liitin "halkaista"uros ja naaras päät. Ja tähän vain Gipro uros ja naaras liitin kiinni sillä selvä. Näytön voi vetää tuplakupla visirin ja mittarin päälle loppuu se 7 vaihteen ettiminen. Sitten olen laittanut vielä helibarss korotus strogat niin on huippu ajoasento vaikka oli jo valmiiksi 179cm ukolle. Mutta nyt on vielä parempi. Kaikkia isoja pyöriä ajaneena voin sanoa että itteäni ainakin miellyttää busa eniten ja vielä mausteet päälle on mulle täydellisen täydellinen. Jos on itteluottamusta vain niin on hyvä joka paikassa ajaa. Ainut miinus on että jarrut vois olla tehokkaammat .tai onhan ne jos vain puristaa tarpeeksi. Ennemmin kevyemmät sana sopisi paremmin. Nämä on maku asioita. mutta jos etsit matkapyörää busa menee kuin juna! Ja kaupungillakin ei mitään vaikeuksia.

      • Jutustelija1

        Ota huomioon että jotkut meistä juurikin noita haukkumiasi 80-90-luvun pyöriä tarkastelemalla ovat tulleet motoristeiksi.


      • Jutustelija1

      • saulivaijussi

        Ja osa meistä on, ei pelkästään tarkastellut, vaan jopa ajanutkin niitä 80-90-luvun pyöriä...


      • Jutustelija1

        Niin no katsoppa linkistä niin siellä on 80-90 luvun laitteita aikas reippaasti. Omistan tälläkin hetkellä museo hengessä noilta vuosi kymmeniltä tuon Gpz 900 r-84 ja ZZR 1100 -91.

        Mutta myöntää täytyy että enemmän vastaa nämä tämän vuosituhannen kilokyykyt itseäni kuljettajana. Nykyään ominaisuudet vastaa pääni sisältöä paremmin.


    • Busanisti51v

      Pyörän ulkonäkö on makuasia!
      Ajettavuudesta olen kyllä tykännyt Busasta jo kymmenen vuotta, niin maanteillä, kuin kaupungissakin. Hyvin olen kyytiin mahtunut (175cm/78kg) ja matkoilla myös tavarat ja eukko...
      Toistakymmentä pyörää aikoinaan läpikäyneenä ja vielä vaan jaksaa miellyttää ohituskiihtyvyys, ei todellakaan tarvitse pykältää pienempää ohittaessa. Riskinä tietenkin mahtava kiihtyvyys/ nopeuden nousu, joten mittaria kannattaa seurata! Pari vuotta sitten sattuikin "maija" tulemaan mutkan takaa vastaan, onneksi oli asiallinen poliisisetä ja laski päiväsakkojen määrä, joten kortti vielä säilyi, mutta kalliiksi tuli...

      • 5555555

        Itse ajoin aikanaan monella Hondan xx:llä haaveena Busa joka ei koskaan toteutunut.

        Lienee kaksi parhaimmistoon kuuluvaa syistä jotka jo mainitsit.

        Kun päätin elää hieman kauemmin,vaihdoin Harrikoihin ja nyttemmin Inkkari alla ja asustelen Thaimaassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe