Suositelkaapa Kouvolan kampaamoja. Mikä tai kuka paras? Ja tekeekö kaikki hiusten rakennekäsittelyjä? Myös hintataso kiinnostaisi.
Paras Kouvolan kampaamo?
47
24717
Vastaukset
- veli_pantelei
Ainakin Kalevankatu 4:ssä alakerrassa kuulemma erinomainen. Hintataso kohtuullinen.
kouvolan kampaamoista en oikein innostu mutta valkealasta löytyy yks tosi hyvä, hiushuone piia teitto...
- tirppa
leijonanharja
- Ihan Jees
On miellyttävä käydä...hinnoilla ei oo väliä...
- olen
Kyllä hyvästä palvelusta ja muodikkaasta tukasta KANNATTAAKIN maksaa himpun verran enemmän!
- näin .....
Tekijä sanoo en ole paljon tehnyt ,käyn kysymässä!
- on vai
Eihän siellä saa asiakas itse päättää,mitä haluaa hiuksilleen tehtävän!!!!
- ***mie***
Parturi-kampaamo Dina, on myös edullinen
- Anonyymi
Missä tälläinen kampaamo
- *MillaMagia
Tuccabuoti.Kiva likat ja kohtuulliset hinnat.Olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun =)
- on
Se ei nyt meinaa mitään onko kiva tai ei!
- oho
KAMPAAMO Hiuxia valtakadulla kouvolan parhaimpia,suosittelen!!!!
- tiita
Varmasti jokainen kampaamo on omalla tavallaan hyvä ja ok. Jokaisen vain pitäisi löytää itselleen sopiva kampaaja. Jotkut liikkeet ovat suuntautuneet nuorisoon, joku vähän iäkkäämpiin asiakkaisiin ehkä. Jossain on opeteltu juhlakapauksia ja meikkejä, toiset tekevät jotain muuta. Kysykää kampaamostanne ajan varauksen yhteydessä, mihin ovat suuntautuneet, niin ei tule yllätyksiä. Hinnankin osaavat varmasti arvioida puhelimessa.
- Jemmenne
tiita kirjoitti:
Varmasti jokainen kampaamo on omalla tavallaan hyvä ja ok. Jokaisen vain pitäisi löytää itselleen sopiva kampaaja. Jotkut liikkeet ovat suuntautuneet nuorisoon, joku vähän iäkkäämpiin asiakkaisiin ehkä. Jossain on opeteltu juhlakapauksia ja meikkejä, toiset tekevät jotain muuta. Kysykää kampaamostanne ajan varauksen yhteydessä, mihin ovat suuntautuneet, niin ei tule yllätyksiä. Hinnankin osaavat varmasti arvioida puhelimessa.
Harlekiinissa pari ihanaa kampaajaa, taitaviakin eikä mitkään hiustropiikin hinnat. Liikkeen ilmekin ihanan fresh kun kolmas pyörä lähti ja tuli remontille aihetta...
- näin on
tiita kirjoitti:
jokaiselle jotakin,jotkut pilaa hiukset,toiset joutuu parantelemaa sitten,että saisi vähän siedettävämmän näköiseksi.
- mieltä
näin on kirjoitti:
jokaiselle jotakin,jotkut pilaa hiukset,toiset joutuu parantelemaa sitten,että saisi vähän siedettävämmän näköiseksi.
Miten tämän kampaajan korjausvelvollisuus,jos tyrii hiukset ei toivotuksi?Pitääkö asiakkaan ,muka maksaa se?
- näin käynyt
näin on kirjoitti:
Mutta ei kampaajan kuitenkaan tarvitse ilkeillä asiakaalle,jos haluaa siistemmäksi.
- Helenainen78
Ei ainakaan hiustropiikki!!! Tai jos sinne aikoo, niin kannattaa kysyä jotakin kokenutta henkilöä. nuoret typsyt eivät siellä osaa asiaansa!!!
- nauru.....
Hiustropiikissahan valmistaudutaan parturi-kampaajaksi 9 kuukaudessa.
- sdhfsjkdfhksj
Hiustrendi Kuusankoskella, ja siellä tarja..Ehdottomasti paras tän alueen..:)
- näin vaan
Raha kelpaa mutta hiukset pilataan,törkeää.Onko silmät ummessa joillakin kampaajilla,jotain rajaa sentään.Sanotaan että marketin tuotteilla ei kannata laittaa,mutta maksat tuplasti kun kampaaja tekee samanlaisen sotkun,ja sanoo hyvä on.En kyllä suosittele marketin tuotteita .
- he he
Paras kysymys koko palstalla.
- miuku maukuuuu
kouvolaan on tullut uusi kampaamo sen nimi taisi olla elwis kelaa vastapätä .kiva palvelu oli ja hinnat ok .olin tyytyvinen, kiva kun tulee uusia paikkoja
- vasta muuttanut
Paljonkohan Elwiksessä maksaa värjäys ja leikkaus?
- Kouvolalalainen
vasta muuttanut kirjoitti:
Paljonkohan Elwiksessä maksaa värjäys ja leikkaus?
Jonex kuusaalla ehdottomasti paras paikka!
- C-Z-ex-jones
Kouvolalalainen kirjoitti:
Jonex kuusaalla ehdottomasti paras paikka!
nii no oon asiata erimieltä. osaa kyllä leikata mutta ei osaa leikata kun yhtä mallia. tietää kyllä ketkä käyvät kuusaan jonexissa leikkaamassa hiuksensa kun kaikilla sama luukki. :D Myös mulla ja pari tupsua tipahti lattialle ja sivu kaljuna ja laitto pään täytee lakkaa muut tökötit(5eri) ja laittoi kampauksen föönaten ja thats it. suihkun jälkeen näin mikä oli tulos?kyllä itku tuli. Tukkaa ei saa mitenkää laitettuu, et kiitos jonexin Sinin. tuttavani kävi vaalentamassa hiuksensa(lyhyt tukka) niin 3 kertaa värjättiin ja rahaa palanu jo 300€ rapiat eikä tukka vieläkään vaalea, niiin mistä homma kusee?ja samat luukit pyörivät vastaan ja kysyttäessä niin jonexissa leikattu. että näin. :/ Naisille hän leikkaa saman luukin eri tupeerauksella. Ja KALLIS! Sinne vaa jos haluutte polttaa rahaa kun parempiakin on sille rahalle.
- kukkkuuuu
ja jonexissa on myös, ah niin kauniit tytöt...
- xoxoxoxo
Siellä on aivan iiiiiiiiiiihania vaatteita ja lävistyskoruja! Ja Sini on ihan paras lävistäjä.
- kris1324
xoxoxoxo kirjoitti:
Siellä on aivan iiiiiiiiiiihania vaatteita ja lävistyskoruja! Ja Sini on ihan paras lävistäjä.
Hiustropiikkia varokaa. Siellä on muutama parempikin kampaaja, jotka niitä palkintoja voittavat, mutta valtaosa on todella kokematonta porukkaa. Sinne kun on helppo vain kävellä sisään niin kävin useaman kerran, mutta kun puolet kerroista leikkaus oli syvältä, niin lopetin sitten. Käsittämätöntä että niinkin monta kertaa kävin pilaamassa hiukset. Hyvän kampaajan löysin cittarista, mutta hän jäi äitiyslomalle ja nyt sitten uudenetsintään. Tuskastuttava kerrassaan.
- timanttihelmi
Kouvolankadulla Kampaamo Nokelainen. Siellä 2 uutta nuorempaa tekijää on ollut minun mieleeni! Hintalaatu suhde todellakin kohdillaan. Hiustenleikkaus vain 22e! SUOSITTELEN!!
- GG
En suosittele Hiustropiikkia, pilasi hiukseni täysin! Oli nuori ja kokematon, todella surkea!
- ShoeShy
Paras värjäys ja leikkaus on tehty Paletissa Päivin toimesta. Ajat on kyllä välillä kivan alla, mutta on se sen arvoistakin. Tiedän pari jotka käy Helsingistä asti Päivin tuolissa.
- 4777
Parturi-kampaamo City-Bardurilla. Mukava liikehuoneisto, taitava tekijä, hyvä ilmapiiri, monipuoliset palvelut ja loistava hinta-laatutaso!
- Valkeala
Käykääs Koistisen Tuulalla Lehtomäessä. Osaa asiansa ja on pätevä.
- ELUUSIA
Hius-ja KAUNEUSPISTE LEHTOMÄISSÄ ON HYVÄ JA PIA SIELLÄ PARAS MUTTA HINNAT ON AIVAN YLÄKANTISSA.
- hiukset-on
joo huis ja kauheuspiste lehtomäessä on sikakallis ja nuoria hupakoita pääosin leikkaamassa. Pitää tietää kenelle menee. Älä ota tuurilla aikaa sieltä.
sama meininki hiustropiikissa. Ja miesten leikkuut about 30 euroa oli veroa laskettu tai ei mut asiakkaalle se ei näkynyt. - Parempaa saa etsiä!
Parturi-Kampaamo Udd Hansakeskuksessa! Pätevä kampaaja, joka osaa käsitellä kaikenlaisia hiuksia, suoria kuin aivan kikkaroitakin. Tuntee alansa läpikotaisin, osaa sanoa suoralta kädeltä, tuleeko haluamasi hiustyyli sopimaan vai ei...tuntee myös hiuslaadut värjätessä, sanoo suoraan, jos oma värisi sisältää esim. punaista, että värjäystulos ei tule olemaan sama kuin mitä näytehius antaa ymmärtää! Käynyt Udd'in Pirkolla vuosia ja koskaan en ole pettynyt. :)
- Vakiasiakas
Joo kyllä Pirkolla homma hanskassa. Tieto taito on.Olen käynyt hänellä tosi kauan.
- Kookookoo
Veturin CM hiustalossa myöskin kokematonta porukkaa ja hinta on järkyttävä. Lisäksi kassalla saattavat vielä nostaa hintaa sovitusta (oho, väriä menikin enemmän, kun mitä oli aluksi suunniteltu), mikä on todella törkeää. Eihän jauhelihankaan hinta nouse kassalla: "Jaa tämä näyttääkin olevan parempi laatuista jauhelihaa, tämä maksaakin nyt 5€ enemmän, kun mitä lapussa luki." Kunnon kampaajilla on omat puljut , niissä ei henkilökunta vaihdu ja ne on olleet vuosia pystyssä.
- Helsinkiläistynyt
Jos joku vielä etsii Kouvolasta kampaajaa, voin suositella City-Bardurillaa Pohjolatalossa. Sieltä Minttu. Kaikki ei ehkä tykkää, mutta mulle puolipitkään ja lyhyeen tukkaan tehnyt taitavasti leikkauksen, jossa on jokin juju. Aina olen ollut tyytyväinen. Uskaltaa leikata ja omaleimaisuus ja ammattitaito näkyy, mitä itse arvostan.
- Helsinkiläistynyt
Noh, City-Bardurillassa olen mennyt ihan netissä ilmoitetun hinnaston mukaan. Olen käynyt siellä toistaiseksi vain leikkauttamassa. Näissä ei mitään tuntiveloitusta ole... Eiköhän se tuntiveloitus liity näihin "vaikeisiin" tapauksiin, esim. pidennyksiin, erikoiskäsittelyihin, haastaviin värjäyksiin yms. Toki jokainen voi tänne kirjoittaa oman maksamansa hinnan, mutta ketä se auttaa, kun jokaisella on päässä erilaatuinen, -pituinen, -paksuinen karvakasa, ja jokaisen näkemys paksusta, kiharasta, kihartuvasta, karkeasta jne. on subjektiivinen... Ja kaikki nämä vaikuttaa veloitettavaan hintaan! Itse etsin kampaajani hinta-laadun mukaan, eli missä porukka on tykännyt käydä ja saanut hyvää palvelua ja hyvän lopputuloksen. Jos _aina_ menee hinnan perässä, tulee pettymyksiä. Ja aika monella putiikilla on netissä hinnasto - sieltä voi yleisellä tasolla arvioida hintatason...
- Autoilevat
Lyhyistä hiustenvärjäyksestä otettiin tuntiveloitus. Väriä sekoittaessa kampaaja supisi juoruja toisen samanlaisen kanssa. Sekä kävi puhelimessa.
Löytyy niitä kampaajia muualtakin kuin kouvolasta.
- Vieläkampaajaaetsimässä
Voi kun joku laittais kampaamojen hintoja tänne? Viimeiksi kun olin kampaajalla, joku kyseli puhelimessa hintoja, kampaaja vastali ja puhui tuntiveloituksesta. Tultuaan pois puhelimesta, mutisi mennessään...hankala asiakas.
- redneckssss
Citybardurillan Minttu N. on ihan sekopää. En todellakaan suosittele käymään! Louskuttaa niin outoja juttuja että leikkaa samalla päin persettä.
- Kaljupääkurppa
Kouvolan paras kampaamo on blood and honourin tallit. Siellä saa tukanleikkuun ilmaiseksi ja jälki on joka kerta yhtä hyvää
- Anonyymi
hähähähä nauru
- Anonyymi
uusiyritys kaljupäiden paratiisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2821022- 35858
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta11701Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681- 43660
Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654