Miksi Ellen Whitea

kirjoitettu on

vastustetaan? Syy löytyy ihmisen lihallisesta luonnosta. Lihan mieli sotii Jumalan tahtoa vastaan. Koska Ellen White on Jumalan profeetta, häntä kohtaava vastustus on Jumalan tahdon ja sanan vastustamista. Yksinkertaista mutta totta.

Kun vastustat profetian henkeä vastustat Jumalan Henkeä! Jokainen joka näin tekee, leikkii ikuisella kohtalollaan.

7

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitto Ramu

      ja sellaiset pitää torjua , EGW toi demonioppia sekottamaan kristikuntaa.

      • viitoitettuna on

        Näin vastasi pimeyden edustaja aloitukseen!


    • nettihiiri

      Ei pidä vastustaa, mutta ei pidä korottaa liian korkeallekaan. Osa adventisteista nostaa Ellenin aivan liian korkeaan asemaan, jolloin kritiikki sitä kohtaan on ihan oikeutettuakin. Katso tämän keskustelunavauksen alapuolella olevaa aihetta, jossa tilastotietoa asiasta.

      • Crisse

        Oletkos itse nuori vai keski-ikäisiä adventisteja? Katsoin että kuuntelet suomi poppia ? Onkos adventisteilla musiikin suhteen ehtoja olemassa?


      • Crisse kirjoitti:

        Oletkos itse nuori vai keski-ikäisiä adventisteja? Katsoin että kuuntelet suomi poppia ? Onkos adventisteilla musiikin suhteen ehtoja olemassa?

        En kai enää nuori, mutten keski-iässäkään vielä.

        Ei kai musiikin suhteen mitään ehtoja ole. Joku ehkä joskus kuvittelee tietävänsä mikä on uskovalle sopivaa musiikkia, mutta eiköhän ne ole makuasioita enemmänkin.


    • rumba jatkuu!

      Ettekö te aikuiset ihmiset koskaan kyllästy?
      Yksi ja sama häirikkö tekee kysymykset,
      muka adventistien nimissä ja sitten itse vastailee niihin mielivaltaisesti.
      Voisikohan asia olla näin?
      Sääli,
      jos palstalle sattuu eksymään joku uskosta osaton,
      te karkoitatte hänet pois tuolla häiriköinnillänne.
      Minkä vastuun te otattekaan moisella.
      Mutta uskoisinkin näiden olevan panettelian töitä!

      • miksikä ei

        Kirkkonne edustaja olisi jo aikoja saanut kurin aikaan mikäli olisi puuttunut "kirjoitettu on " tyyppisten kirjoittajien viestintätapaan.
        Hyväksyminen on tullut teidän kirkkonne taholta epäsuorasti annettuna.
        Sekin on osoitus teistä kirkkokuntana.Selitykseksi ei kelpaa teidän kirkkonne hirarkian selittäminen oikean opin vartijana ja virallisena edustajana. Sellainen selitys on politiikkaa jolla erehdytetään TAHALLAAN ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe