Ihan huvikseni, kun on mukavaa kerrankin olla numero 1!

Ykkönen!

Kankaanpää on mukava paikka!

9

3283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen kankaapääläinen

no joo...

puolensa ja puolensa, mutta en kyllä takaisin muuttaisi. Melkeinpä ainoat, mitä kaipaan on Postelli- rakennus ja kaikkialla oleva taide. Ja tietenkin jotkut hyvät ystävät, joihin olen kylläkin edelleen yhteydessä.

Terveisiä vaan kiviharjuille ja muille hurjille.

• KAISER

Onhan Kankaanpäässä tietysti ollut hohtonsa. Ovathan siellä vaikuttaneet Mimmi ja Öyffi, jokapaikanhöylä Liisa Mattila-Oukari ja monet muut.
      Itse rupesi aikoinaan tuntumaan, että homma on kuitenkin jossainmäärin sisäänpäinlämpiävää, aina samat naamat, piiri pieni pyörii. Niinpä suunnistin toisaalle.
      Ovatko ne kuviot oleellisesti toiset täälläkään, on jo toinen juttu.

• kannattaa todellakin

muuttaa jos haluaa juorujen ja kyttäyksien kohteeksi.ihmiset kateellisia ja ilkeitä. baarissa näkyy vuosikaudet pyydystävän miehiä leveänaamainen ja perseinen katiska.ei ainakaan mua innosta sellainen plösö.uinahtanut tuppukylä jossain määrin myös sisäsiittoista sakkia.rattijuoppoja ja muuten kieroutuneita ihmisiä

• höpö
        kannattaa todellakin kirjoitti:

muuttaa jos haluaa juorujen ja kyttäyksien kohteeksi.ihmiset kateellisia ja ilkeitä. baarissa näkyy vuosikaudet pyydystävän miehiä leveänaamainen ja perseinen katiska.ei ainakaan mua innosta sellainen plösö.uinahtanut tuppukylä jossain määrin myös sisäsiittoista sakkia.rattijuoppoja ja muuten kieroutuneita ihmisiä

sun sisäsiittoisuutesi ja rattijuopposi. eiköhän rattijuoppoja ole joka paikassa ja sisäsiittoinen on koko Suomi jos maailman mittakaavassa aletaan miettiä!

• noi
        kannattaa todellakin kirjoitti:

se on!!

Äärimmäisen kateellista ja kieroa jengiä koko kylä täynnä.
        Ei tarvi ku dallailla keskuskatu päästä päähän vähä erikoisimmissa kledjuissa niin johan helvettisoikoon kyttäillään ku lehmä uutta aitaa.

täällä stadissa saa kävellä vaikka munasillaan pitkin espaa, ni ei kukaan kiinnitä moiseen paskan vertaa huomioo, sen kun tekis k:päässä niin olis sen jälkeen vuosisadan ketjukolari keskuskadulla heeeehhhh :) :)

• Kirnun Kikka
        noi kirjoitti:

se on!!

Äärimmäisen kateellista ja kieroa jengiä koko kylä täynnä.
        Ei tarvi ku dallailla keskuskatu päästä päähän vähä erikoisimmissa kledjuissa niin johan helvettisoikoon kyttäillään ku lehmä uutta aitaa.

täällä stadissa saa kävellä vaikka munasillaan pitkin espaa, ni ei kukaan kiinnitä moiseen paskan vertaa huomioo, sen kun tekis k:päässä niin olis sen jälkeen vuosisadan ketjukolari keskuskadulla heeeehhhh :) :)

...elävästi kankaanpään ekat punkkarit jostain 80-luvun alusta. Känkkä ja se mimmi (Tanja joku):D
        Jos paskapuheesta ja tuijotuksesta puhutaan, niin niitä kahta ei voi olla mainitsematta...

nimim. itekkin osansa saanut, joka ei voi sanoa ikävöivänsä takaisin

• exäxä
        Kirnun Kikka kirjoitti:

...elävästi kankaanpään ekat punkkarit jostain 80-luvun alusta. Känkkä ja se mimmi (Tanja joku):D
        Jos paskapuheesta ja tuijotuksesta puhutaan, niin niitä kahta ei voi olla mainitsematta...

nimim. itekkin osansa saanut, joka ei voi sanoa ikävöivänsä takaisin

olisko ollut Pajala - se Tanja

• Anonyymi
        exäxä kirjoitti:

olisko ollut Pajala - se Tanja

Tanja oli hyvä tyyppi, kun vaan oppi tuntemaan hänet.
        -PK-

• muualtamuuttanut

Kankaanpää on hyvä paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      83
      3462
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1544
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1322
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1206
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      856
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      852
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      33
      792
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      790
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      727
    Aihe