George Bush

Jermu

Murheenkryyni sotaherra george bush.
Nykypäivän riidanhaastaja.

14

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u...

      Zoos Pus

    • gwb

      Jenkit on muutenkin täysin turhanpäiväistä porukkaa. Kansa mikä on kotoisin ympärimaailmaa, sitouneet yhdeksi idioottien kansakunnaksi. Alkuperäiset asukkaat ajettiin aitauksiin tai tapettiin, ja nyt lauletaan käsi sydämmellä "oh say can you see - niin helvetin jenkkinä että. Olkoonkin et oli japsien syytä osaksi, että heistä tuli varauksellisista ja sotaista patriootti-paska porukkaa, kunhan nyt pääsisivät siitä ääliö-georgesta eroon.

      • oisididiidnbkrff

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt jenkeissä idiootti. Hyvä USA !!! Hyvä Bush !!! God bless America !!!


      • samuli
        oisididiidnbkrff kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt jenkeissä idiootti. Hyvä USA !!! Hyvä Bush !!! God bless America !!!

        Silloin vanhaan hyvään aikaan seitkytluvulla tuli käytyä,tosin olin silloin 2 vuotias..
        Vanha kunnon ameriikka on muuttunut paskamahojen maaksi sittemmin. Suurmaana amerikalla ja venäjällä on uskomattoman paljon yhtäläisyyksiä.
        Suomipoika saa jenkeistä tietoa vain tv:stä ja tekee yhteenvedon siitä. On siellä paljon samanlaisia ihmisiä kuin suomalaiset.
        Maa rypee Bushin sotatointen takia köyhyydessä ja kaikkein eniten siitä kärsivät juuri köyhät.
        Vitun globalisaatio ja Yhdysvallat..


      • historiaa voi lukea
        samuli kirjoitti:

        Silloin vanhaan hyvään aikaan seitkytluvulla tuli käytyä,tosin olin silloin 2 vuotias..
        Vanha kunnon ameriikka on muuttunut paskamahojen maaksi sittemmin. Suurmaana amerikalla ja venäjällä on uskomattoman paljon yhtäläisyyksiä.
        Suomipoika saa jenkeistä tietoa vain tv:stä ja tekee yhteenvedon siitä. On siellä paljon samanlaisia ihmisiä kuin suomalaiset.
        Maa rypee Bushin sotatointen takia köyhyydessä ja kaikkein eniten siitä kärsivät juuri köyhät.
        Vitun globalisaatio ja Yhdysvallat..

        yhtäkään ihmismassaa ei kukaan pysty yksinään johtamaan ja kuten eräs viisas kerran sanoi:
        Jos jossain tapahtuu rikos, olemme kaikki syyllisiä.


      • PAX EUROPEUM
        oisididiidnbkrff kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt jenkeissä idiootti. Hyvä USA !!! Hyvä Bush !!! God bless America !!!

        EU on aseisautumassa USA:n veroiseksi, sotilalliseksi suurvallaksi.
        Samalla arabit kärvistelee miehityksen ja uhkailujen uhrina.
        Serbian sota 1999 ja 2-ois tornien tuho
        laukaisi tämän aseistautumisvimman, johon Suomi ei voi osallistua, koska tulisi liian kalliksi.


      • umpivintti
        oisididiidnbkrff kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt jenkeissä idiootti. Hyvä USA !!! Hyvä Bush !!! God bless America !!!

        Muuta jenkkilään ja ala toteuttamaan amerikkalaista unelmaa. Homma kiva kämppä ja läski vaimo, helvetinmoinen asuntoauto ja kaasugrilli. Kaiken kruunaa isompi ruohonleikkuri kuin naapurilla. Laita tähtilippu ovenpieleen ja ole niin helvetin patriootti kuin haluat.


      • Kevin
        umpivintti kirjoitti:

        Muuta jenkkilään ja ala toteuttamaan amerikkalaista unelmaa. Homma kiva kämppä ja läski vaimo, helvetinmoinen asuntoauto ja kaasugrilli. Kaiken kruunaa isompi ruohonleikkuri kuin naapurilla. Laita tähtilippu ovenpieleen ja ole niin helvetin patriootti kuin haluat.

        ....ihan hyvin minä näen , kiitos. Minähän asun siellä jo ja hyvin menee.


      • stars and stripes
        Kevin kirjoitti:

        ....ihan hyvin minä näen , kiitos. Minähän asun siellä jo ja hyvin menee.

        No hyvä että menee hyvin. Käytätkö propaania vai onko ihan hiiligrilli? No ei kai, aikaisempien kirjoitusten perusteella vaikutat tyypilliseltä jenkiltä, mutta miten se nyt todellisuudessa menee? Oletko sellainen jenkki mikä kuva teeveessä annetaan, vai joku redneck kenties? Vai kuulutko siihen normiporukkaan, joka yrittää elää tuikitavallista elämää kaikkien syytösten keskellä? Kyllä minä tiedän että kaikki jenkit eivät ole kuvaukseni kaltaisia, ihan tosi. Loppujen lopuksi, aika iso osa porukkaa katsoo että toi amerikan "maailmanpoliisi" rooli on vaan pahasta...


      • jatkuu kirjoitti:

        http://hirvasnoro.blogspot.com/2006/04/intiaanisotien-perinne-jatkuu.html

        Eräs kirjoitti terroristisodista ettei ne ole koskaan yhden Bush`in aikaansaannosta, joka on tosiasia. Oikein huvittaa lukea teidän yksipuolisia selvästi aatteen värittämiä kannanottojanne.
        USAssa on virkavaltaa ja sotilastyyppejä lukuunottamatta aivan samanlaista kuin missä tahansa maailman kolkassa. Mutta onko pakko tehdä uskonaatteen ajamana kaikki mahdollinen kiusa syyttömille eri puolilla maailmaa? Vaikka oma henki menisi! Ilman länsimaita polttoaineena heilläkin olisi kamelinkakkaa! "Pahan kitkemisen"
        menettelytapoja varmaan on muitakin kuin sota
        rehvastellen. Mutta haluiaisitteko itse olla
        alistettuna näissä maissa "pää pölkylle menossa"?
        Mitä hyvää näette sorretun kansanosan silmillä
        katsottuna menneiden vuosikymmenten Irakissa,
        Afganistanissa,ja monissa muissa diktaattorival-
        tioissa? Olisi hyvä olla joku todellinen pomo
        maailmaan, mutta niin tehokas, ettei tarvitsisi
        tuollaista perinteistä nujakkaa tehdä, vaan
        terroristit ja muut pahantekijät voitaisiin poistaa kivuttomasti ennenkuin ehtivät listiä
        tavallisia nenästä vedettäviä tolloja.


      • USA - ja laittomat sodat
        oisididiidnbkrff kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt jenkeissä idiootti. Hyvä USA !!! Hyvä Bush !!! God bless America !!!

        www.bushflash.com


      • Tai seurannut asioita...
        oisididiidnbkrff kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti koskaan käynyt jenkeissä idiootti. Hyvä USA !!! Hyvä Bush !!! God bless America !!!

        Otapa asioista selvää...Sinu USA:si on nyt pahin valtioterroristi..


      • Guantanamon keisari
        Skola kirjoitti:

        Eräs kirjoitti terroristisodista ettei ne ole koskaan yhden Bush`in aikaansaannosta, joka on tosiasia. Oikein huvittaa lukea teidän yksipuolisia selvästi aatteen värittämiä kannanottojanne.
        USAssa on virkavaltaa ja sotilastyyppejä lukuunottamatta aivan samanlaista kuin missä tahansa maailman kolkassa. Mutta onko pakko tehdä uskonaatteen ajamana kaikki mahdollinen kiusa syyttömille eri puolilla maailmaa? Vaikka oma henki menisi! Ilman länsimaita polttoaineena heilläkin olisi kamelinkakkaa! "Pahan kitkemisen"
        menettelytapoja varmaan on muitakin kuin sota
        rehvastellen. Mutta haluiaisitteko itse olla
        alistettuna näissä maissa "pää pölkylle menossa"?
        Mitä hyvää näette sorretun kansanosan silmillä
        katsottuna menneiden vuosikymmenten Irakissa,
        Afganistanissa,ja monissa muissa diktaattorival-
        tioissa? Olisi hyvä olla joku todellinen pomo
        maailmaan, mutta niin tehokas, ettei tarvitsisi
        tuollaista perinteistä nujakkaa tehdä, vaan
        terroristit ja muut pahantekijät voitaisiin poistaa kivuttomasti ennenkuin ehtivät listiä
        tavallisia nenästä vedettäviä tolloja.

        Niin, onko oman diktaattorin vai ulkopuolisen hyökkääjän harjoittama kidutus kansalle kauheampaa? Kannattaako tätä vertailla? Kovinkin mielekästä? Vai olisiko sittenkin ollut jokin muu vaihtoehto kuin hyökätä tekaistuin perustein öljyn perässä jo muutenkin paljon kärsineiden köyhien ihmisten keskelle?

        Tuskin jenkkejä kannattaa kansana syyllistää, vaikka kansahan saa demokraattisessa järjestelmässä juuri niin typerän presidentin kuin se ansaitsee. Olisin ymmärtänyt, että valitsevat Bushin kerran, mutta että kahdesti...

        Bushin aikana konservatiivikristillisyys on tosin alkanut kukoistaa niin reippaasti, että on lähes pakko väittää, että jenkit ovat ristiretkellä Lähi-Idässä. Kuunnelkaapa haastateltavien amerikkalaissotilaiden puheita TV-uutisissa ja dokumenteissa. Siellä ne isänmaan toivot levittävät luvatun maan ilosanomaa muita kulttuureja turhaan kumartamatta. Maailmassa lienee siis yksi oikea kulttuuri - amerikkalaisuus - mitä se sitten lieneekään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe