Koska olen saattanut tietooni, että tällä palstalla on harrastettu Savolaisten ivaamista, olen valjastanut ratsuni, pukeutunut Savolaiseen perinneasuun ja suunnittelen porvoon valtaamista ja sen liittämistä osaksi Savonlinnaa. Saatte pitää nykyisen hallintonne, mutta varsinaiset päätökset teen minä ja adjutanttini! Kaikki ketkä haluavat poistua ennen myrskyn iskemistä kaupunkiinne, ovat vapaat lähtemään!
Savolaiset kostavat!
66
3699
Vastaukset
- TOTCFUARTD
Tervetuloa vain kalpoinine ja keihäänine, terveisin (anteeksi tautofonia) sukujuuriltaan puoliksi savolainen. Rannikkoruotsalaisuuden ikeestä on päästävä - tavalla tai toisella...
- till..
Kamppulalaiset ja savolaiset liittoutuvat. Tähän on tultu. Voihan venäjä. Enpä tykkäisi huonoa, vaikka molemmat tuhoaisivat toisensa.
- tautofonian
saat anteeksi, mutta komitatiivin käyttö meni kyllä takapuolelleen. Onnea kuitenkin kielenhuollon taistelussasi.
- Chrystal
Minä liityn komppaniaasi! Olen itsekkin osaksi savolainen...ja ylpeä siitä. :D
- burana-huuru
savolaisten idioottien kehkeytymä tää suomi24. Nyt joku paikallinen kylähullu Heinävedeltä on ottanu vähän liikaa sitä pilsneriä.
- burana-huuru
vaikuttaa että tyypillä ei oo kaikki kotona...
Joku vitun temppeliherraXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXD......- You fucking garbage
Meinaatko tol XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD vuodatuksellas kenties XD-Damatic ohjausjärjestelmää? Vaikutat niin antiikkiselta tyypiltä etten ihmettelisi vaikka sitä täällä epätoivoisesti yrittäisit mainostaa.
- ?????????????
Mikä helvetin burana-huuru??Siltä noi juttuskin vaikuttaa...taitaa olla muutakin huurua pää täynnä ja sakeaa onkin.
- nimesi?
No mites oma nimesi...burana-huuru..?Jos temppeliherralla ei ole kaikki kotona, niin sulla ei ole edes sitä kotia..
Kantapaikkasi taitaa olla Bar Mary?! - burana-huuru
You fucking garbage kirjoitti:
Meinaatko tol XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD vuodatuksellas kenties XD-Damatic ohjausjärjestelmää? Vaikutat niin antiikkiselta tyypiltä etten ihmettelisi vaikka sitä täällä epätoivoisesti yrittäisit mainostaa.
mikä vitun atari fani oot sitte itte
- ::::::::::::
Miäkin valjastan pollein ja tuun siun mukkaa!Frysarista tehhäänki kalakukko paekka.Lörtsyvä tungettaa kitusii kaekille kaapuntii jiäneille!
- tuun mukkaa
Suanko liittyä seuraasi? Otan miun valakean kopukan ja lähen mukkaan! Purana huuru kuapataa, ja viiää savvoo saunan tuakse! Jos oppis ihimisiks olemaa!
- temppeliherra
on sanottu, että olen äärimmäisen tiukka, mutta oikeudenmukainen! En millään muotoa voi hyväksyä pilkkaa, jota eräs kirjoittaja on kohtaani osoittanut! Karkoitan sinut ja syyttömän perheesi loppuelämäksi Pöljan kuntaan! T Savon Salomon
- perinneasu:
Nesteen verkkarit (mieluiten 5v. vanhat ja 4 numeroa liian pienet)
- temppeliherra
Sekoitat nyt Savolaisen ja Hämäläisen perinnepuvun! Itselläni on Teboilin takki, ruutuhousut ja hankkijan lippalakki! Kaiken tämän alla piilee uskomaton määrä raakaa voimaa, joka on hankittu paljain käsin tukkeja kantamalla, kaulaa myöten hangessa tarpomalla ja porvoolaisia heittelemällä! Olen parhaalla heitollani singonnut yhden käden pyöräytyksellä porvoolaisen punttijullin Savonlinnasta Imatralle! Se on niin pitkä matka, että teidän täytyy pyytää apua jostain muualta, jotta voisitte sen ymmärtää! Se on enemmän kuin käsissä on sormia!
- ovat seurausta
temppeliherra kirjoitti:
Sekoitat nyt Savolaisen ja Hämäläisen perinnepuvun! Itselläni on Teboilin takki, ruutuhousut ja hankkijan lippalakki! Kaiken tämän alla piilee uskomaton määrä raakaa voimaa, joka on hankittu paljain käsin tukkeja kantamalla, kaulaa myöten hangessa tarpomalla ja porvoolaisia heittelemällä! Olen parhaalla heitollani singonnut yhden käden pyöräytyksellä porvoolaisen punttijullin Savonlinnasta Imatralle! Se on niin pitkä matka, että teidän täytyy pyytää apua jostain muualta, jotta voisitte sen ymmärtää! Se on enemmän kuin käsissä on sormia!
joko lääkkeiden väärinkäytöstä tai mielenterveysongelmista.
- temppeliherra
ovat seurausta kirjoitti:
joko lääkkeiden väärinkäytöstä tai mielenterveysongelmista.
tapauksessa suosittelen hakeutumaan lääkintähuollon piiriin! Et ole ongelmiesi kanssa yksin ja häpeän tunne on turha! Oli tosi rohkea teko sinulta kertoa näinkin avoimesti ongelmistasi ja se on ensiaskel kohti parempaa huomista! Voimia ja jaksamista sinulle;)
- olen lähimmäisenrakkaudella
temppeliherra kirjoitti:
tapauksessa suosittelen hakeutumaan lääkintähuollon piiriin! Et ole ongelmiesi kanssa yksin ja häpeän tunne on turha! Oli tosi rohkea teko sinulta kertoa näinkin avoimesti ongelmistasi ja se on ensiaskel kohti parempaa huomista! Voimia ja jaksamista sinulle;)
siunattu ja otan huolekseni sinun ongelmasi, joista mielenterveyden saralla näyttää olevan projektio.
- temppeliherra
olen lähimmäisenrakkaudella kirjoitti:
siunattu ja otan huolekseni sinun ongelmasi, joista mielenterveyden saralla näyttää olevan projektio.
olemme ystäviä!
- hyvä, kun
temppeliherra kirjoitti:
olemme ystäviä!
tästä maailmasta löytyy ystäviä. Farmakologia ei ole ominta alaani eikä Pharmaca Fennica iltalukemistani, mutta nimi (alkaako L:llä vai I:llä?) viitannee unipuolelle.
- temppeliherra
hyvä, kun kirjoitti:
tästä maailmasta löytyy ystäviä. Farmakologia ei ole ominta alaani eikä Pharmaca Fennica iltalukemistani, mutta nimi (alkaako L:llä vai I:llä?) viitannee unipuolelle.
ettei ole kyse unipuolen hommista! Pidän sillä sivupersoonani ojennuksessa, ihan samalla tapaa tulen laittaamaan myös teidät ojennukseen:D
- nämä "teidät"
temppeliherra kirjoitti:
ettei ole kyse unipuolen hommista! Pidän sillä sivupersoonani ojennuksessa, ihan samalla tapaa tulen laittaamaan myös teidät ojennukseen:D
mahtaa olla? Varo kuitenkin klotsapiinin sivuvaikutuksia, mm. omnipotenssia.
- temppeliherra
nämä "teidät" kirjoitti:
mahtaa olla? Varo kuitenkin klotsapiinin sivuvaikutuksia, mm. omnipotenssia.
tarkoitan entisiä porvoolaisia, nykyisiä Savolaisia!
- porvoolaiset
temppeliherra kirjoitti:
tarkoitan entisiä porvoolaisia, nykyisiä Savolaisia!
on varmaan ihan ok, mutta Savoon muuttaneita en juuri tunne. Miksi sinne kukaan täältä muuttaisi? En minä ainakaan ole aikeissa.
- burana-huuru
porvoolaiset kirjoitti:
on varmaan ihan ok, mutta Savoon muuttaneita en juuri tunne. Miksi sinne kukaan täältä muuttaisi? En minä ainakaan ole aikeissa.
todella rasittavia ihmisiä nuo savolaiset, vielä kun muuttavat tänne pääkaupunkiseudulle.
- haamu
burana-huuru kirjoitti:
todella rasittavia ihmisiä nuo savolaiset, vielä kun muuttavat tänne pääkaupunkiseudulle.
ota huuru- burana tumpelo paketista lisäannoksen lääkitystä, eikähän se pään rasittavuus helpota.
- Kirjoittelija.
burana-huuru kirjoitti:
PORVOO EI TODELLAKAAN OLE PÄÄKAUPUNKISEUTUA! Porvo ei ylipäätään ole minkään mittapuun mukaan edes kaupunki. Käpykylä Itäisen Suomenlahden alueella.
- häikäisee
Kirjoittelija. kirjoitti:
PORVOO EI TODELLAKAAN OLE PÄÄKAUPUNKISEUTUA! Porvo ei ylipäätään ole minkään mittapuun mukaan edes kaupunki. Käpykylä Itäisen Suomenlahden alueella.
tällaisen pikkukaupungin(?) asukkaan. Olet oikeassa, että eurooppalaisen mittapuun mukaan kaupunkeja pidetään kaupunkeina vasta kun ne täyttävät 1000 vuotta. No, odotellaan, onneksi Porvoo saavuttaa Suomessa tämän merkkipaalun toisena. Toinen kaupunkikriteeristöön olennaisesti liittyvä on esikaupunkialue ja slummit. Valitettavasti Porvoolla ei ole tähänkään tarjota kuin Gammelbacka. Sanaa pääkaupunkiseutu (asuinpaikkana) käyttävät lähinnä vantaalaiset, etenkin korsolaiset. Jostain syystä.
- .....
sinä kuvittelet olevasi?! Kyllä tällä palstalla ivataan paljon muitakin ja voisin veikata että kyllä teitä Savolaisia ivataan jossain muuallakin.
- burana-huuru
että Savon palsta löytyy muualta. Tää temppeliherra tahtoo nyt oikein kunnolla pätee. Ei oikein toimi.XD....
- burana-huuru
niinku vieläkin pahempi päteejä ku tää fuckin totfcuatd
- burana-huuru
tai miten se nyt savoksi sanotaan: taetooo männä rusakkooo tohhooo henkselpöksyihin.
Savolaiset eivät ole vastanneet Itä-Uusimaalaisten armottomaan tulitukseen...XDXDXD- temppeliherra
kohdallasi mieluummin puoli-ruotsalaisesta! Tulituksesi saattaa olla kova sana palvelutalon bingoilloissa, mutta minun korvissani se on lähinnä hyttysen ininää! On aivan eri asia olla armoton seniiliä 90 vuotiasta mummoa kohtaan, kuin uljasta ja pelotonta Savolaisurosta, suoranaista valioyksilöä, jonka jalkoihin lankeaa niin vapaat kuin varatutkin! Mutta olen sellaisen yläpuolella ja tungen sinut takaisin kuoppaasi vasemmalla kädellä ja oikea käsi on samaan aikaa tyttöystäväsi haaroissa(mutta vain jos hän on jo 16 täyttänyt)!
- temppeliherra
temppeliherra kirjoitti:
kohdallasi mieluummin puoli-ruotsalaisesta! Tulituksesi saattaa olla kova sana palvelutalon bingoilloissa, mutta minun korvissani se on lähinnä hyttysen ininää! On aivan eri asia olla armoton seniiliä 90 vuotiasta mummoa kohtaan, kuin uljasta ja pelotonta Savolaisurosta, suoranaista valioyksilöä, jonka jalkoihin lankeaa niin vapaat kuin varatutkin! Mutta olen sellaisen yläpuolella ja tungen sinut takaisin kuoppaasi vasemmalla kädellä ja oikea käsi on samaan aikaa tyttöystäväsi haaroissa(mutta vain jos hän on jo 16 täyttänyt)!
sekoitin sinut erääseen toiseen ja pyydän anteeksi! En halua suututtaa seksuaalisia vähemmistöjä! Jos olisin tiennyt että sinulla on poikaystävä, tyttöystävän sijaan en olisi moista kirjoittanut! Pyydän anteeksi myös Börjeltä, joka hetken aikaa luuli sinua heteroksi ja tunsi tulleensa petetyksi! Toivottavasti hän ei lyönyt sinua veskalla...
- jeesuscommando
Tässä Taneli, temppeliherran lakanalta lusikoitu velipoika. Antaavat tuon kirjoitella sieltä niuvanniemestä mielisairaalasta tänne.
Temppeliherraksi kutsuu itseään,kun luulee olevansa itse jeesus. Äitinsä eli siskoni Unelman synnytys oli verinen kun temppeliherra (Jooseppi) syntyi peräaukon kautta maailmaan.
Sieraimet ja suu oli paskaa täynnä ja siitä seurasi happivajaus joka nyttemmin purkautuu täällä keskustelupalstoilla. Nyt pitää lähteä nukkumaan.
Tv: Taneli Tampio - Nimetön
verjnarmu uhoaa ihan sikana,,,heh,,savolaiset suomen vittumaisin kansa,,,heko heko,,
On taas käynyt nyyhkivää porvoonpoika poistattamassa sivistyneen porvoonvaltaus viestini.
Siispä toistan per#ele:
Temppeliherjapoju, olen myöntänyt 1,8 milj € Porvoon vastaiseen toimintaan. Käy vaikka sotaa kalakukkokanuunalla, minulle aivan sama. Älä ammu lapsia.
Naiset minulle mansikkamaalle(kokoa muuten 8 miljoonaa hehtaaria) pyörittelemään seksikkäitä peppujaan(jos löytyy, kokoa ei meilellään 8 miljoonaa hehtaria)) ja miehet variksenpelätiksi.- tulisivat "maillesi...
jos kävisit edes armeijan ja saisit hieman referenssiä harhaluulloillesi.
- ..,,..,,
Suuret on puheet ja vielä suuremmat luulot.
tulisivat "maillesi... kirjoitti:
jos kävisit edes armeijan ja saisit hieman referenssiä harhaluulloillesi.
Mikä se on?
Vastaus:
Tinasotilaita kahvilan ikkunassa.- pahalta sun
SavoRULES kirjoitti:
Mikä se on?
Vastaus:
Tinasotilaita kahvilan ikkunassa.CV:ssä, kun on (latva-)B-paperit Savon prikaatista.
pahalta sun kirjoitti:
CV:ssä, kun on (latva-)B-paperit Savon prikaatista.
Sinnehän sinä tunnut haluavan.
Mitenkäs se tinasotilaskokoelma jaksaa? Muista että niitä ei saa sitten syödä vaikka ne kahvilan ikkunassa killittääkin.
PS: Minulla on muuten A-lappuset joka saralla. Olenhan Sawon ylipäällikö ja suurruhtinas. Siinä tuollaisen pikkuinisijän kuitit ovat kuin kamelin pieru erämaassa.- ainakin
SavoRULES kirjoitti:
Sinnehän sinä tunnut haluavan.
Mitenkäs se tinasotilaskokoelma jaksaa? Muista että niitä ei saa sitten syödä vaikka ne kahvilan ikkunassa killittääkin.
PS: Minulla on muuten A-lappuset joka saralla. Olenhan Sawon ylipäällikö ja suurruhtinas. Siinä tuollaisen pikkuinisijän kuitit ovat kuin kamelin pieru erämaassa.P-arvosi.
- temppeliherra
ainakin kirjoitti:
P-arvosi.
taas päässyt käymään niin, että poju aloitti armeijan ja ekalla saunareissulla sai erektion ja muiden alokkaiden painostuksen takia jouduit palaamaan pårvååseen maitojunalla? No et ole eka, etkä vika jolle noin käy! Jokaiselta kasarmilta on suora raide porvooseen!
- pois
..,,..,, kirjoitti:
Suuret on puheet ja vielä suuremmat luulot.
puheittes arvo luokitellaan meillä päin lähinnä vetisen pierun asteelle, joilla on myös tapana potea maanista luulosairautta.
Suosittelen käytettäväksi housun lahkeissa pyykkipoikaa, ei vesi mene saappaseen. - kysyt, niin
temppeliherra kirjoitti:
taas päässyt käymään niin, että poju aloitti armeijan ja ekalla saunareissulla sai erektion ja muiden alokkaiden painostuksen takia jouduit palaamaan pårvååseen maitojunalla? No et ole eka, etkä vika jolle noin käy! Jokaiselta kasarmilta on suora raide porvooseen!
mielelläni en RUKin käyneenä vaivaudu keskustelemaan maanpuolustusasioista kaltaistesi sivareiden kanssa.
- temppeliherra
kysyt, niin kirjoitti:
mielelläni en RUKin käyneenä vaivaudu keskustelemaan maanpuolustusasioista kaltaistesi sivareiden kanssa.
nähneenä, en vaivaudu keskustelemaan seksuaalisesta tasa-arvosta edustamasi vähemmistön kanssa, koska en tohdi loukata herkkiä tytön tunteitasi! Tiedä vaikka saisit syömishäiriön ja söisit heinänkorsien sijaan lihaa, niinkuin tosimiehet Savossa tekee! Anteeksi, tökeröä verrata Savolaista urhoa pårvåålaiseen transvestiittiin!
- osoittaa
temppeliherra kirjoitti:
nähneenä, en vaivaudu keskustelemaan seksuaalisesta tasa-arvosta edustamasi vähemmistön kanssa, koska en tohdi loukata herkkiä tytön tunteitasi! Tiedä vaikka saisit syömishäiriön ja söisit heinänkorsien sijaan lihaa, niinkuin tosimiehet Savossa tekee! Anteeksi, tökeröä verrata Savolaista urhoa pårvåålaiseen transvestiittiin!
III nostoluokkaan.
- temppeliherra
osoittaa kirjoitti:
III nostoluokkaan.
minusta ei koskaan tule håkanin kaltaista kielivirtuoosia...
- käynyttä
temppeliherra kirjoitti:
minusta ei koskaan tule håkanin kaltaista kielivirtuoosia...
MIESTÄ.
- temppeliherra
käynyttä kirjoitti:
MIESTÄ.
varmaan armeijassa käynyttä miestä!!!!
- näkynyt Haminan
temppeliherra kirjoitti:
varmaan armeijassa käynyttä miestä!!!!
päätöstanssiaisissa....
- temppeliherra
näkynyt Haminan kirjoitti:
päätöstanssiaisissa....
minä kävin armeijan, en tanssikurssia!
- temppeliherra
temppeliherra kirjoitti:
rohkeeta, että sun poikaystävä kutsu sinut sinne:D
- on varmaan
temppeliherra kirjoitti:
jäänyt pysyvästi suomalaisen maanpuolustuksen historiaan.
- Antikana
...p*rkeleet sentään! Oletko sinä jotakin sukua SavoRULESille??? Kyllä olettekin saman kaltaisia. Savolaiset on kyllä perin v*ttumaista kansaa. Vain erittäin harvalta yksilöltä olen kuullut jotakin järkevää tekstiä tulvivan suusta pihalle... Yleensä sellaista savolaista saa hakemalla hakea. Pellejä mitä pellejä! Ja SavoRULES ja sinä ette sitä tilastoa ainakaan kaunista! Älä leiki kingiä - saat valehtelusta minulta rangaistuksen! On vain yksi kuningas...ANTIKANA!
- temppeliherra
Rulesia ja minua yhdistää se, että olemme ylivertaisia pårvåålaisiin nähden, kuten myös koko Savon mahtava kansa! Meitä yhdistää myös pyhä sota(jos sitä nyt voi sodaksi kutsua, kun toinen puoli alistuu)pårvåålaisia vastaan! Sinä voit ihan rauhassa olla kuningas vai oliko se kuningatar no ihan sama mikä oli, alaimaisiasi nöyryytetään ja kunnolla! Hyvä kuningas tekisi asialle jotain, esim. kutsuisi apua turusta.D Vielä kerran hah hah haa!!!
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
Rulesia ja minua yhdistää se, että olemme ylivertaisia pårvåålaisiin nähden, kuten myös koko Savon mahtava kansa! Meitä yhdistää myös pyhä sota(jos sitä nyt voi sodaksi kutsua, kun toinen puoli alistuu)pårvåålaisia vastaan! Sinä voit ihan rauhassa olla kuningas vai oliko se kuningatar no ihan sama mikä oli, alaimaisiasi nöyryytetään ja kunnolla! Hyvä kuningas tekisi asialle jotain, esim. kutsuisi apua turusta.D Vielä kerran hah hah haa!!!
...olen kuningas. Se sinun SavoRULESisi on aika hermoheikko pelle. Uhittelee ensin, mutta kun laitaa kovan kovaa vasten, niin se juoksee häntä koipien välissä karkuun.
Minä teenkin koko ajan asioille jotain, minä hallitsen ja luon tiukan kurin. Silloin eivät hiiret hypi pöydälle!!! Kannattaisi kokeilla onkos sinusta siihen, v*tun runkkari!!! Turkulaisia en apuun pyytele, enkä ketään muutakaan. Kunnon herra pärjää ilmankin ja ihan omilla kyvyillään! - temppeliherra
Antikana kirjoitti:
...olen kuningas. Se sinun SavoRULESisi on aika hermoheikko pelle. Uhittelee ensin, mutta kun laitaa kovan kovaa vasten, niin se juoksee häntä koipien välissä karkuun.
Minä teenkin koko ajan asioille jotain, minä hallitsen ja luon tiukan kurin. Silloin eivät hiiret hypi pöydälle!!! Kannattaisi kokeilla onkos sinusta siihen, v*tun runkkari!!! Turkulaisia en apuun pyytele, enkä ketään muutakaan. Kunnon herra pärjää ilmankin ja ihan omilla kyvyillään!todellakin, että käyttämäsi voimasanat saavat kylmän vereni hyytymään? Ainoa tilanne milloin sinulla on kova kovaa vasten on silloin, kun olet pårvåålaisen poikaystäväsi kanssa päälekkäin:D Kun leikitte sairaita alistusleikkejä börjen kanssa, niin silloin sinä pidät kurin! Hah hah mene nyt soittamaan nahkafagotillas itkuvirttä ja tunge häntäs takas börjen lämpöiseen takalistoon:D Kaiken näkösiä kuninkaita...
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
todellakin, että käyttämäsi voimasanat saavat kylmän vereni hyytymään? Ainoa tilanne milloin sinulla on kova kovaa vasten on silloin, kun olet pårvåålaisen poikaystäväsi kanssa päälekkäin:D Kun leikitte sairaita alistusleikkejä börjen kanssa, niin silloin sinä pidät kurin! Hah hah mene nyt soittamaan nahkafagotillas itkuvirttä ja tunge häntäs takas börjen lämpöiseen takalistoon:D Kaiken näkösiä kuninkaita...
... kun osuitkin arkaan paikkaan, honey! Älä viitsi nöyryyttää minua kaiken kansan edessä...Ja minä en asu Porvoossa!!!! Eikä minulla siis ole porvoolaista poikaystävää...niif!
Mitähän kummaa sinä hermostuit, uljas ystäväni!? Missä sinä asut? Savonlinnassa? Minä tulenkin sinne...Heh heh hee! - temppeliherra
Antikana kirjoitti:
... kun osuitkin arkaan paikkaan, honey! Älä viitsi nöyryyttää minua kaiken kansan edessä...Ja minä en asu Porvoossa!!!! Eikä minulla siis ole porvoolaista poikaystävää...niif!
Mitähän kummaa sinä hermostuit, uljas ystäväni!? Missä sinä asut? Savonlinnassa? Minä tulenkin sinne...Heh heh hee!olen sellaisen yläpuolella! Olen pahoillani, ettet näe rakastasi tarpeeksi, koska asutte eri paikkakunnilla:D En myöskään ole hunaja! Jos kantti kestää, etkä kavahda kun sanan miekka iskeytyy luisevaan varteesi, niin tervetuloa:D
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
olen sellaisen yläpuolella! Olen pahoillani, ettet näe rakastasi tarpeeksi, koska asutte eri paikkakunnilla:D En myöskään ole hunaja! Jos kantti kestää, etkä kavahda kun sanan miekka iskeytyy luisevaan varteesi, niin tervetuloa:D
...tulen oikein riemulla luoksesi!! Mistä sinut urhoni löydän? Aah, en ehkä jaksa odottaa, että kerkeän sinne. Kun minut näet, jähmetyt liikkumattomaksi ja sanattomaksi minun ihanuudestani. Silloin et voi edes sanan miekkaasi käyttää minuun, kultaseni. Minä ehdin ennemmin - olen pirun nopea liikkeissäni...
- temppeliherra
Antikana kirjoitti:
...tulen oikein riemulla luoksesi!! Mistä sinut urhoni löydän? Aah, en ehkä jaksa odottaa, että kerkeän sinne. Kun minut näet, jähmetyt liikkumattomaksi ja sanattomaksi minun ihanuudestani. Silloin et voi edes sanan miekkaasi käyttää minuun, kultaseni. Minä ehdin ennemmin - olen pirun nopea liikkeissäni...
missä esiintyy epäoikeudenmukaisuutta, sieltä missä heikkoja sorretaan, missä paha on ottanut vallan ja pitää kaikkia otteessaan! Kaiken tämän keskellä on kirkastakin kirkkaampi valo, se olen minä Temppeliherra kaikessa uskomattomassa komeudessani ja olen tullut pelastamaan päivän...jälleen kerran!
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
missä esiintyy epäoikeudenmukaisuutta, sieltä missä heikkoja sorretaan, missä paha on ottanut vallan ja pitää kaikkia otteessaan! Kaiken tämän keskellä on kirkastakin kirkkaampi valo, se olen minä Temppeliherra kaikessa uskomattomassa komeudessani ja olen tullut pelastamaan päivän...jälleen kerran!
Hulluus ei tule sinulle näemmä yksin! Lisäksi olet narsistinen p*ska. Kaikki mitä näet elämässäsi, olet vain ja ainoastaan sinä itse. Sinä et mitään pelasta - et sorrettuja etkä mitään muutakaan. Yäks! Olet kyllä aika karsea, en minä sinua viitsisi nähdäkään. Paitsi ehkä sittenkin... Saisin tuupattua sinut alas kirkkaudestasi ja valloitettua paikkasi. Silloin sielläkin rupeaisi asiat taas sujumaan - uusi herra kun olisi saapunut keskuuteenne. Ja jos joudumme sotajalalle, niin sen taiston häviät sinä ja juokset uikuttaen häntä koipien välissä pesäkoloosi etkä päätäsi enää pihalle pistä. Että näin! Heh heh hee!!!
- temppeliherra
Antikana kirjoitti:
Hulluus ei tule sinulle näemmä yksin! Lisäksi olet narsistinen p*ska. Kaikki mitä näet elämässäsi, olet vain ja ainoastaan sinä itse. Sinä et mitään pelasta - et sorrettuja etkä mitään muutakaan. Yäks! Olet kyllä aika karsea, en minä sinua viitsisi nähdäkään. Paitsi ehkä sittenkin... Saisin tuupattua sinut alas kirkkaudestasi ja valloitettua paikkasi. Silloin sielläkin rupeaisi asiat taas sujumaan - uusi herra kun olisi saapunut keskuuteenne. Ja jos joudumme sotajalalle, niin sen taiston häviät sinä ja juokset uikuttaen häntä koipien välissä pesäkoloosi etkä päätäsi enää pihalle pistä. Että näin! Heh heh hee!!!
Narsismi ja realismi ovat kaksi eri asiaa! Tulihan se totuuskin sieltä, haluat paikkani:D Ainoa asia jota sinä tuuppaat on poikaystäväsi börje! Voin helpottaa oloasi, en koskaan lyö tyttöjä! Häntäni on koipien välissä, omieni! Sinun häntäsi on...no börjen koipien välissä:D Näen kyllä muutakin kuin oman suuruuteni esim. sinun pienuutesi! Meneppä nyt takaisin asuntovaunuusi, laita apulantaa soimaan ja ota mielialalääkkeesi, ennen kuin tulee hassuja mieleen:D Tollaset tipuset hoidellaan vasemalla kädellä, toinen käsi kauniin blondin perässä! Kot kot kooooooooot!
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
Narsismi ja realismi ovat kaksi eri asiaa! Tulihan se totuuskin sieltä, haluat paikkani:D Ainoa asia jota sinä tuuppaat on poikaystäväsi börje! Voin helpottaa oloasi, en koskaan lyö tyttöjä! Häntäni on koipien välissä, omieni! Sinun häntäsi on...no börjen koipien välissä:D Näen kyllä muutakin kuin oman suuruuteni esim. sinun pienuutesi! Meneppä nyt takaisin asuntovaunuusi, laita apulantaa soimaan ja ota mielialalääkkeesi, ennen kuin tulee hassuja mieleen:D Tollaset tipuset hoidellaan vasemalla kädellä, toinen käsi kauniin blondin perässä! Kot kot kooooooooot!
Rupeat siis isottelemaan minulle. Oikein päätäsi aukomaan. Sinulla taitaa Börjesi olla kateissa, kun syyttömille kukoille täällä v*ttuilet koko ajan. Minua ei todellakaan kiinnosta ketä sinä lyöt - tiedän, että todellisuudessa olet sellainen pelkuripelle, että et mitään uskalla... Minä en tarvitse mielialalääkkeitä ja asuntovaunuakaan en omista. Joten, mistä sinä noita juttujasi keksit? Hillittömät kiksit saan, kun nauran noille uhitteleville puheillesi. Oikeasti jätkä on h*lvetillinen marjanpoimija...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244402
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333503Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543394Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232920Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774