St. Anger

orion

Ostin vihdoin kyseisen levyn 3 vuotta ilmestymisen jälkeen ja pakko sanoa että onpas helvetin hyvä. Ajattelin kun se ilmesty että taas joku load tai vastaava ja kun se sai niin huonoja arvosteluja nii en viittiny edes kuuntelee sitä. Mut nyt kun se on soinut pari päivää kuulostaa se vaan paremmalta. Jopa se virveli tuntuu sopivan siihen. Monella biisillä on hitaita suvantokohtia jonka jälkeen alkaa ihan hillitön mättö. Mä tykkään!

5

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MetriMaria

Itellä meni pitkä aika ennen kun totuin rumpusaundeihin. Kuulosti jotenkin "pöntössä" soitetulta. Ja toisaalta aika paljon myös Sepulturalta.

Mutta, niinku sanoit, aika myöten paranee!

• Holmes

Itekki tässä kuuntelin levyä ja muutama kappale mm.Frantic, St.anger, invisible kid kolahti saundi on kylläkin kuin ämpäristä soitettu mutta Jamesin laulu kuullostaa hyvälle.

• Koristevehka

St. Anger on tosiaankin erittäin mainio lätty allekirjoittaneen mielestä. Yksittäisistä kappleista esiin voisi nostaa Shoot Me Again, Sweet Amber ja Purify mutta muutkin levyn biiseistä kolahtaa mallikkaasti. En löydä siltä oikeastaan yhtään huonoa biisiä, vaikka pikkuisen levylle on siunaantunut ylipituutta joka kuitenkin haittaa oikeastaan vain kahdessa tai kolmessa kappaleessa hiukka häiritsevästi. Mallikas levy ei siinä mitään. Yksi Metallican parhaimpia... ja niin, kysymyksessä on vain mielipiteeni.

• Monni.

Kieltämättä Metallican albumi St. Anger on upean kuuloinen. Pari mahtavaa biisiäkin sieltä löytyy (mm. the unnamed feeling, Sweet amber, Invisible Kid ja shoot me again) mutta on sitä parempaakin joissainmäärin kuultu. On tämä siinä mielessä erinomainen levy, jos tykkää kuunnella vain rankkaa mättöä. Mutta minusta itsestäni vanhempi tuotanto on parempaa (mm. albumit Master of Puppets ja Kill 'em All). Mutta kyllä minä mielelläni myös St. Angeria kuuntelen.

• on se

Ylivoimasesti huonoin metallican levy mutta ihan ok silti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1792
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      927
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe