95E jo 1,369 €/l

pk-seudulla

Nyt menee jo yli 100 € tankkaukseen.

12

1621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smleende

kokeilevat "kepillä jäätä" kuin paljon ylihintaa suomalaiset autoilijat ovat valmiita maksamaan. Näin suuri hintapiikki on jälleen vain suomalainen Nesteen masinoima tilanne.

• Mulla

menee 20 egeä!

• olemattomiin

Kohta saat vain litran tankkiin 20 egellä.

• tankkaan sitä halvinta

1.259€!

Äänestäkää ostoillanne, boikotoikaa nestettä, etenkin ylihintaista nestettä. Ostan nesteeltä vain silloin kun on halvempaa kuin naapurin halpisketjulla.

• ....

"Äänestäkää ostoillanne, boikotoikaa nestettä, etenkin ylihintaista nestettä. Ostan nesteeltä vain ...."

Siinäpä hieno boikotti... hehheh

• Anonyymi

Tuohan on halpaa ihme valitusta ihmisillä..! Minä olisin iloinen jos saisin tuon hintaista bensaa.. Ei järki paljon paina teillä..

• alkusoittoa

Bensiinin hinnalle ei ole mitään ylärajaa se on kohta 1,50€ ja 2 euroakin menee rikki liian nopeasti!

• Anonyymi

Ai liian nopeasti!? Menihän siihen kuitenkin se 16-vuotta!

• löpöllä

farmitankista otan punasta.Etelä-suomessa kiinni jäämisen riski lähes olematon.Kuinka monta kertaa olette joutuneet esim. näyttämään papereita poliisille,puhaltaa joutuu useammin kuin näyttää ajokorttia.Kun kaikki on päällisin puolin kunnossa ei polttoaine ratsiaa kannata pelätä.

• niimpä

ja vielä kun ne saa sen "biohässäkän" myyntiin
      ni eiku nousee,kyllä rosvota osataan,mitään ei ilmeisesti kandee tehä sillee iisisti vaan kaikesta tartee saada vähintään maximaalinen
      voitto.hyvä hyvä nesteet ja pekkariset..perseen suti...ja koskaan se ei tule laskemaan takasin päin ilmeisesti tässä oli nää verokevennykset...

• 1565654

Onko tuo muka kallis hinta?

• Anonyymi

Raakaöljyn hinta on vuosia sitten käynyt 150¤ . Eikä liemi maksanut tämänajan summia , joten Suomen oma yhteiskunta on ryöstön takana .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe