Onko muita naisia, jotka saavat aivan ihanan orkun, jos on kauhea pissahätä ja sit pikkasen päästää tulemaan housuun...?
superorkku pissaten
136
7866
Vastaukset
- Nimetön
joo mulla oli kerran kauhea hätä kun pääsin töistä kotiin.olin pysäkin ja hätä senkun yltyi vaan... painoin jalkoja yhteen mutta vähän oli lirautettava housuun en pystyny pidättää....sit kun jäin mettätien pysäkil pois ja kävelin vähän matkaa syvemmälle metsään annoin oikein kunnolla pissan tulvia housuun paineella.seisoin hetken ja ketää ei tullu ni istuin kivelle ja hyväilin housun läpi orgasmin....se tuli todella äkkiä
- pissut minäkin
Eikä tarte enää olla edes kauhee pissahätä mutta tuntuu niin ihanalta lirauttaa pöksyyn.
Joku perversiohan tääkin on mutta enää en eroon pääse jatkunut jo vuosia.Joskus on ihanan kiihottavaa pissuttaa treffeillä on ihan hottina mut pitää osata säännöstellä ettei jää kiinni.Kerran vähän humalassa pissaattiin mun kamun kanssa tansseissa niin että kengätkin kastu ja sit kikatettiin hulluna,kivaa hupia - jartsa
pissut minäkin kirjoitti:
Eikä tarte enää olla edes kauhee pissahätä mutta tuntuu niin ihanalta lirauttaa pöksyyn.
Joku perversiohan tääkin on mutta enää en eroon pääse jatkunut jo vuosia.Joskus on ihanan kiihottavaa pissuttaa treffeillä on ihan hottina mut pitää osata säännöstellä ettei jää kiinni.Kerran vähän humalassa pissaattiin mun kamun kanssa tansseissa niin että kengätkin kastu ja sit kikatettiin hulluna,kivaa hupiaAjattelin aikaisemmin vaimoni ymmärtävän minua lähes kaikissa asioissa.
Pieni pissahädän keventäminen päästämällä housuun
on tuntunut jo pidempään kiehtovalta ajatukselta.
Olen farkkuni muutaman kerran kastellut, mutta vaimoni ei niistä tiedä.
Ollessamme laivaristeilyllä toteutin itseäni päästämällä vähän kerrallaan housuun hänen seurassaan.Farkkuni olivat selkeästi kastuneet edestä,mutta en keksinyt oikeaa tapaa kertoa hänelle teostani.
Farkkuni olivat jo melkein kuivahtaneet, kun vaimoni katse osui tummentuneeseen haaroihini.
Edes ravintolassa hän ei ollut huomannut asiaa,vaikka moni taisi sen huomata päätellen katseista joita saimme osaksemme.
Aluksi vaimoni suuttui tahallisesta kastelustani,
vaikka hän on seurassani kerran laskenut
housuunsa.
Onneksi kuitenkin olemme saaneet sovittua asian.
Naisilta toivoisinmielipidettä siihen, että onko
siinä mitään kiinnostavaa jos hyvännäköinen kundi
on pissannut farkut märäksi.
- pissaa
tuntuu ihanalta lirautella housuun. saa tosi ihania orkkuja kun antaa pissin valuu pitkin kinttuja. mua on kiehtonut suunnattomasti tuo pissi touhu.olisi ihana toteuttaa tuo joskus toisen naisen kanssa yhdessa salaa.
- Pyörällä
Onko kukaan lirauttanut pyöräillessä satulaan ja hieronut pissapimppiä satulaa vasten ajaessa.
- vierailija
Pyörällä kirjoitti:
Onko kukaan lirauttanut pyöräillessä satulaan ja hieronut pissapimppiä satulaa vasten ajaessa.
ei pyörällä ajaessa, mutta autolla kylläkin. oli aika jännää, eihän muut arvaa mitä mun autossa tapahtuu. Entäs sitten bussimatkalla, jee...
- pisufani
vierailija kirjoitti:
ei pyörällä ajaessa, mutta autolla kylläkin. oli aika jännää, eihän muut arvaa mitä mun autossa tapahtuu. Entäs sitten bussimatkalla, jee...
lukea näitä naisten kirjoittamia pissajuttuja, itse olen mies.
- porkkana
Naisia on ollut tosi paljon,en kehu mutta paras mitä en koskaan unohda ja mitä kaipaan. Häneltä pääsi vauhdilla kunnon suihkaus lähes aina ja oli ihan poissa tilanteesta,kun kysyi,mitä tapahtui. Kokisinpa sen vielä joskus.
- Ekman
Olen kyllä mies, mutta ehdottomasti paras orkku tulee kun nussin tyynyä ja kusen siihen pieniä lirauksia koko nainnin ajan. Jokainen ruiskaus on kuin pieni siemensyöksy ja moninkertaistaa seksuaalisen nautintoni. Lopussa tyyny alkaa olla aika märkä, mutta se tuntuukin kastuessaan aina vain paremmalta. Erityisen ihanaa on kun saa lopuksi upottaa sykkivän kalun tyynyyn ja antaa sperman ruiskahdella rajusti pehmeää tyynyä vasten. Tyydytys on täydellinen ja tyynyn pinnalla kimmeltävä spermalammikko herkullinen näky.
- strained
lurauttaisittepa miun suuhun eikä turhaan housuja kasteltas.. :)
- Rainman
Pissajutuista kiinnostuneet pissfun keskusteluun. Googlella löydät ja firefoxiin ei tarvi muuta kirjoittaa osoiteriville.
- ihana pissiorkku
Rainman kirjoitti:
Pissajutuista kiinnostuneet pissfun keskusteluun. Googlella löydät ja firefoxiin ei tarvi muuta kirjoittaa osoiteriville.
Ajatuksenahan on vain vähän lirautella housuun silloin tällöin, ei laskea koko nautintoa kerralla vauhdilla hukkaan. Se lämmittää ihanasti ja sit tarvii vain pikkaisen hieroskella välillä pimppiä penkkiin tai puristella jalkoja yhteen, vaippa tai terveysside on kiva lisä, niin voi päästää isompiakin liruja kerralla jäämättä kiinni. Ei ole takoitus että muut huomaa, mut onhan se jännempää ja kiihottavampaa kun on se vaara et joku huomaa ja kenties kiihottuu siitä itsekkin. Ois tosi jännä kokeilla töissä tai puistossa penkillä, pyöräily ja autoilukin on tosi kiikottavia musta.
- Anonyymi00017
ihana pissiorkku kirjoitti:
Ajatuksenahan on vain vähän lirautella housuun silloin tällöin, ei laskea koko nautintoa kerralla vauhdilla hukkaan. Se lämmittää ihanasti ja sit tarvii vain pikkaisen hieroskella välillä pimppiä penkkiin tai puristella jalkoja yhteen, vaippa tai terveysside on kiva lisä, niin voi päästää isompiakin liruja kerralla jäämättä kiinni. Ei ole takoitus että muut huomaa, mut onhan se jännempää ja kiihottavampaa kun on se vaara et joku huomaa ja kenties kiihottuu siitä itsekkin. Ois tosi jännä kokeilla töissä tai puistossa penkillä, pyöräily ja autoilukin on tosi kiikottavia musta.
Vaippa on tosi ihana ja itsestäni myös jännittävä. Mä en halua että muut näkee ja oon aika ujo. Mutta joskus on vaippa ollut esim leffassa niin ihana sinne antaa tulla kun pimeä sali ja esim meteliä leffassa. Ja tietysti tuntuu tosi hyvältä kun aina stressaan wc hätää niin se rentous.
- Anonyymi00055
Voinko pissata suuhusi
- Anonyymi00061
ihana pissiorkku kirjoitti:
Terveysside ei kyllä auta. Kokemusta on kun olin koulussa lukiossa ja viimeinen tunti meneillään ja hirveä hätä ja pidättely, kun kohta kuitenkin pääsee niin silloin oli terveysside kun oli menkat lopuillaan ja ajattelin vähän päästää sinne. No mielestäni en päästänyt paljon mutta tuli heti yli koska niissä ei ole imukykyä ja hätäkään ei helpottunut. Sitten sen jälkeen löysin teinien yökasteluun olevat yövaipat ja ne vielä näyttää vähän alushousuilta niin sinne saa kyllä ihan kunnolla päästää ennenkun tulee yli.
- Anonyymi00013
Tosi tosi vanha ketju mutta kommentoin..Olen itse nainen ja välillä tää mielessä. Välillä toteutan. Tällä hetkellä ei ole kotona vaippoja. Mutta mulla ehkä se "haaste" että saa keskeytettyä kun aloitan en pysty siis oikein salaa. Meinaa tulla kaikki kerralla. Mutta joo
- Anonyymi00014
Kuulostaa kiihottavalta näin miehenä. 🤭
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta näin miehenä. 🤭
"Kiva" käydä joskus kesällä puskassa, jännittää jos joku tulee, kun en kuitenkaan saa suihkua keskeytettyä ennenkun rakko on tyhjä🤭.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
"Kiva" käydä joskus kesällä puskassa, jännittää jos joku tulee, kun en kuitenkaan saa suihkua keskeytettyä ennenkun rakko on tyhjä🤭.
Harmi ku ei ole tollaista tilannetta koskaan osunut kohdalle et puskasta kuuluis pissaus suhinaa. 😏
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Harmi ku ei ole tollaista tilannetta koskaan osunut kohdalle et puskasta kuuluis pissaus suhinaa. 😏
Voi ei😃 tarkoitin lähinnä ehkä sitä, että joku tulee polulta/tieltä yhtäkkiä ja näkee mut kyykyssä 😆. Koska mielellään nousisi kiireesti ylös ja näin mutta mulla suihku ei katkea niin jännittänyt siksi. En tiedä mikä mulla on "vikana" kun tulee kaikki kerralla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi ei😃 tarkoitin lähinnä ehkä sitä, että joku tulee polulta/tieltä yhtäkkiä ja näkee mut kyykyssä 😆. Koska mielellään nousisi kiireesti ylös ja näin mutta mulla suihku ei katkea niin jännittänyt siksi. En tiedä mikä mulla on "vikana" kun tulee kaikki kerralla.
Vaippa on tämän takia välillä tosi "kiva" koska sinne mulla tulee myös kaikki kerralla mutta ilman jännittämistä. Tiedän että naiset yleensä voi päästää osissa mutta itselläni jos yhtään enemmän hätä niin rakko tyhjenee kerralla..se tuntuu kyl just tosi hyvältä mutta no esim labrassa ei oikein toiminut kun annoin näytteen ja no mitä kävi? Enhän mä saanut loppumaan ja tuli sitten kaikki kerralla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jäisitkö kyykkyyn tekemään loppuun asti vai nousisitko keskenkaiken vaikka suihkua ei voisi keskeyttää? 🤭
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jäisitkö kyykkyyn tekemään loppuun asti vai nousisitko keskenkaiken vaikka suihkua ei voisi keskeyttää? 🤭
Hmm no kerran kävi niin kun oli mekko päällä ja olin oikeastaan hiljaisen kävelytien vieressä pissalla siinä oli melko parkkipaikka, että joku tuli kävelytietä ja nousin ylös koska panikoin/hämmennyin tms niin no nehän tuli kyllä loppuun ne pissat🙄. Että en tiedä olisinko vaan loppuun asti kyykyssä. Ehkä. En käy varmuuden vuoksi vaan vasta kun on oikeasti hätä ja välillä sitten käy niin että se onkin tosi kova ja hmm pitää vaan päästä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hmm no kerran kävi niin kun oli mekko päällä ja olin oikeastaan hiljaisen kävelytien vieressä pissalla siinä oli melko parkkipaikka, että joku tuli kävelytietä ja nousin ylös koska panikoin/hämmennyin tms niin no nehän tuli kyllä loppuun ne pissat🙄. Että en tiedä olisinko vaan loppuun asti kyykyssä. Ehkä. En käy varmuuden vuoksi vaan vasta kun on oikeasti hätä ja välillä sitten käy niin että se onkin tosi kova ja hmm pitää vaan päästä.
Tuli mekko päällä reisille paljonki? Voin kuvitella miten oot punottanut sen jälkeen. 🤭
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuli mekko päällä reisille paljonki? Voin kuvitella miten oot punottanut sen jälkeen. 🤭
Hmm no tuli joo kaikki loput reisille ja kenkiin ja hämmennyksen tms takia suunnilleen seisoin paikoillani🙄🤔 eli varmaan näkyi pikku lätäkkö(en muista). Tuo oli vaan tilanne missä olin pidättänyt ihan äärimmilleen ja sitten huomasin että en millään jaksa perille niin muistan myös helpotuksen vaikka nolotti.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hmm no tuli joo kaikki loput reisille ja kenkiin ja hämmennyksen tms takia suunnilleen seisoin paikoillani🙄🤔 eli varmaan näkyi pikku lätäkkö(en muista). Tuo oli vaan tilanne missä olin pidättänyt ihan äärimmilleen ja sitten huomasin että en millään jaksa perille niin muistan myös helpotuksen vaikka nolotti.
Oi että oot näyttänyt hyvältä varmasti. Nolostuneena varsinkin. 😏
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oi että oot näyttänyt hyvältä varmasti. Nolostuneena varsinkin. 😏
Joo varmaan 🤔..nolotti kyllä..Mulla pitäisi olla joku mut täysin hyväksyvä kaveri mukana, koska yksin nolottaa aikuisena itseasiassa joka kerta kun jossain huomaan, että unohdin käydä vessassa/en jaksa perille. Jälkikäteen muuten kiihottaa tuo muisto kun ajattelee itseään siinä pissat reisillä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joo varmaan 🤔..nolotti kyllä..Mulla pitäisi olla joku mut täysin hyväksyvä kaveri mukana, koska yksin nolottaa aikuisena itseasiassa joka kerta kun jossain huomaan, että unohdin käydä vessassa/en jaksa perille. Jälkikäteen muuten kiihottaa tuo muisto kun ajattelee itseään siinä pissat reisillä.
Haluisitko jutella jossai muualla lisää? 🤭
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Haluisitko jutella jossai muualla lisää? 🤭
Joo
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo
Missä onnistuisi?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Missä onnistuisi?
En osaa sanoa🤔
Harmi.
Kiihotuin ajatuksesta että ei tarvitsisi tätä salailla. Kerron vielä yhden nolon jutun mitä kävi viime kesänä. Olin puistossa missä bändi ym ohjelmaa ja kahvila tietysti ja arvaatkin varmaan että mulla oli sitten jo aika kova hätä mutta en ollut sillee vielä ehtinyt huomata(tyypillistä) ja menin sitten ottamaan valokuvia kukista ja en saanut mieleisiä kuvista niin keksin sitten kyykistyä että kukat näkyy kivasti niin samassa tunsin lämmön jalkovälissä ja ihan sekunti meni kun tajusin mitä tapahtuu. No oli tummat leggingsit päällä onneksi mutta mullahan tuli siinä pissat alle. Ja kastelin niin huolella että lähdin suoraan kotiin kun hävetti ja vaatteet oli läpimärät. Ja sama juttu että ihan kaikki tuli ja kyykyssä ns luovutin enkä yrittänyt nousta ennenkun tunsin että kaikki oli tullut. Hävetti ihan hirveästi kävellä läpimärkänä kotiin - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En osaa sanoa🤔
Harmi.
Kiihotuin ajatuksesta että ei tarvitsisi tätä salailla. Kerron vielä yhden nolon jutun mitä kävi viime kesänä. Olin puistossa missä bändi ym ohjelmaa ja kahvila tietysti ja arvaatkin varmaan että mulla oli sitten jo aika kova hätä mutta en ollut sillee vielä ehtinyt huomata(tyypillistä) ja menin sitten ottamaan valokuvia kukista ja en saanut mieleisiä kuvista niin keksin sitten kyykistyä että kukat näkyy kivasti niin samassa tunsin lämmön jalkovälissä ja ihan sekunti meni kun tajusin mitä tapahtuu. No oli tummat leggingsit päällä onneksi mutta mullahan tuli siinä pissat alle. Ja kastelin niin huolella että lähdin suoraan kotiin kun hävetti ja vaatteet oli läpimärät. Ja sama juttu että ihan kaikki tuli ja kyykyssä ns luovutin enkä yrittänyt nousta ennenkun tunsin että kaikki oli tullut. Hävetti ihan hirveästi kävellä läpimärkänä kotiinLöytyykö kik tai email missä voisi? Kuulostaa tosi hyvältä. 🥵
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Löytyykö kik tai email missä voisi? Kuulostaa tosi hyvältä. 🥵
Ei löydy
Sulla? - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei löydy
Sulla?Olisitko auttanut mua vaikka jotenkin? Miten? Saattanut kotiin ja miten olisit suhtautunut jos olisit ollut messissä?
Mulla on kyykyssä helpointa pissata🤭😊 saan jotenkin siinä parhaan suihkun. Haittapuoli on että kyykky on asento, missä pidättely ei onnistu ollenkaan täydellä rakolla. Ja se pitäis muistaa etukäteen - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei löydy
Sulla?Löytyis noi. Ja toki auttaa sua asian kanssa. Kuulla lisää kokemuksista, vaikka auttaa uusien kokemuksien kanssa. 🤭
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olisitko auttanut mua vaikka jotenkin? Miten? Saattanut kotiin ja miten olisit suhtautunut jos olisit ollut messissä?
Mulla on kyykyssä helpointa pissata🤭😊 saan jotenkin siinä parhaan suihkun. Haittapuoli on että kyykky on asento, missä pidättely ei onnistu ollenkaan täydellä rakolla. Ja se pitäis muistaa etukäteenNauraminen on kanssa yksi missä no tulee vahinko. Oltiin kaverin kanssa ja naurettiin ihan vatsanpohjasta ja silloinkin oli sellaiset pöksyt, mistä ei nää mutta tunsin vaan kuinka tulvahti pissat ja nauroin lisää ja samalla pissaa tuli lisää ja sillee paljon. Hävetti silloinkin mutta en millään saanut pidätettyä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nauraminen on kanssa yksi missä no tulee vahinko. Oltiin kaverin kanssa ja naurettiin ihan vatsanpohjasta ja silloinkin oli sellaiset pöksyt, mistä ei nää mutta tunsin vaan kuinka tulvahti pissat ja nauroin lisää ja samalla pissaa tuli lisää ja sillee paljon. Hävetti silloinkin mutta en millään saanut pidätettyä.
Sua olis kiva juottaa ja antaa sun pidätellä mahdollisimman pitkään. Katsoa miten kestäisit. 🤭
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Löytyis noi. Ja toki auttaa sua asian kanssa. Kuulla lisää kokemuksista, vaikka auttaa uusien kokemuksien kanssa. 🤭
Tarviisin kyllä apua ja ymmärrystä🤭 ja hmm frendin keltä ei tarviis salailla tätä. Ehkä voisit joskus auttaa saattamalla mut turvallisesti pissalle kun tulee hätä? Vaikka oon jo iso tyttö niin välillä vähän tulee liian iso hätä ja kiire🤭
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sua olis kiva juottaa ja antaa sun pidätellä mahdollisimman pitkään. Katsoa miten kestäisit. 🤭
Välillä kestän aika hyvin 😊 ainakin siihen asti kunnes tulee kaikki. Mutta jaksan välillä pidätellä. Musta ei oikeastaan hirveästi näe, kun on jo kova hätä. Ihan siinä viime hetkellä vasta elekieli näyttää ja sen jälkeen on enää tosi vähän aikaa kun on pakko päästä joko vessaan, ulkona tai housuun🤭.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Välillä kestän aika hyvin 😊 ainakin siihen asti kunnes tulee kaikki. Mutta jaksan välillä pidätellä. Musta ei oikeastaan hirveästi näe, kun on jo kova hätä. Ihan siinä viime hetkellä vasta elekieli näyttää ja sen jälkeen on enää tosi vähän aikaa kun on pakko päästä joko vessaan, ulkona tai housuun🤭.
Olisi ihana kertoa vaan yhtäkkiä jossain missä vaan, että mulla on hirveä hätä ja auta please nopeasti tarvii päästä ihan heti pissalle. Ja saisit auttaa mua😊
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Olisi ihana kertoa vaan yhtäkkiä jossain missä vaan, että mulla on hirveä hätä ja auta please nopeasti tarvii päästä ihan heti pissalle. Ja saisit auttaa mua😊
Niin ja toki myös kertoa silloin kun tulee jo tai tuli jo🤭
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niin ja toki myös kertoa silloin kun tulee jo tai tuli jo🤭
Tän takia olis kiva jutella jossain muualla. Tai joskus jopa estellä ettet pääsisi pissalle. 🤭
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tän takia olis kiva jutella jossain muualla. Tai joskus jopa estellä ettet pääsisi pissalle. 🤭
Hmm joo🤭🤔 estely kuulostaa kivalta. Varmaan tajuat, että pissat tulevat kyllä estelyistä huolimatta 🤭 riippuu että minne mutta ne kyllä tulee. Juottamalla tietysti nopeammin. Tykkään pidätellä mutta siinä tulee se raja kun ei enää pysty.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hmm joo🤭🤔 estely kuulostaa kivalta. Varmaan tajuat, että pissat tulevat kyllä estelyistä huolimatta 🤭 riippuu että minne mutta ne kyllä tulee. Juottamalla tietysti nopeammin. Tykkään pidätellä mutta siinä tulee se raja kun ei enää pysty.
Pitäisikös sun tehdä joku tunnus johonkin sovellukseen? 😏
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kerran olin lapsena tädin kanssa hesessä ja ei tarvinnut käydä vessassa minusta. Sitten autossa ei huvittanut kertoa että tarviisin kuitenkin käydä wc ssä ja pidättelin..no lopulta oli kyllä pakko kertoa ja täti huomasi kun olin niin levoton..ja torui kun en ollut käynyt. Ajettiin jonnekin huoltoasemalle ja ehdin tyyliin ulos autosta kun kaikki tuli housuun..En tiedä mutta toruista huolimatta tuli jotenkin hyvä olo siitä lämpimästä tunteesta. Kyseinen täti kysyi vuosia aina kahdestaan että tarviiko mun käydä vessassa ja olenko ihan varma🤭
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Pitäisi
Mikä sun Gmail - Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Instassa on
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Instassa on
Mikä sun insta?
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Pitäisi
Mikä sun GmailBazaari1 at outlook com
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Bazaari1 at outlook com
Okei hmm. Mites just nyt kun mulla ois just nyt hätä?
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Okei hmm. Mites just nyt kun mulla ois just nyt hätä?
Tuut pistämään viestiä nii katsotaan mitäs keksitään. 😝
- Anonyymi00015
No siis maahan tää kiihottaa. Itselläni on kausiluontoista tää. Välillä jää takaisin alalle ja sitten tulee mieleen. Siksi just nyt ei ole vaippoja kotona. Mutta luin ketjua ja olisi kiva päästää vähän mutta onko kellään samaa, että suihkun keskeyttäminen ei oikein onnistu. Jos rakko on todella täynnä niin vessassa jo siinä kun istun niin käy vähän sama että "suihku" aukeaa heti.
- Anonyymi00028
Minä kakkasin housuun ja tuli super orgazmo.
- Anonyymi00052
Kokeilkaapas tätä: Hankkikaa ensin uudenaikainen ultra-ääni hammasharja, ja sitten pissahädässä sillä harjalla varovasti kutittelette virtsaputken suuta.
- Anonyymi00053
Miltä tuntuu jos sormeilee pillua
nainen ruiskii samalla kusta lopuksi päästää kaikki rakon tyhjäksi.- Anonyymi00057
Toi on just ihanaa! Vaikea löytää seuraa ja hävettää ottaa puheeksi mutta ite tykkään tosi paljon just kun rakko ihan täysi niin kun sormetetaan ja saa antaa ihan kaikki pissat tulla valtoimenaan. Nautinto orkku ja helpotus kun hätä purkautuu samalla. Toiset ei tykkää mutta itse koen tai oon aina kokenut pissaamisen tosi luonnolliseksi ja oikeassa seurassa ei ole hävettävää siitä nauttia.
- Anonyymi00062
Anonyymi00057 kirjoitti:
Toi on just ihanaa! Vaikea löytää seuraa ja hävettää ottaa puheeksi mutta ite tykkään tosi paljon just kun rakko ihan täysi niin kun sormetetaan ja saa antaa ihan kaikki pissat tulla valtoimenaan. Nautinto orkku ja helpotus kun hätä purkautuu samalla. Toiset ei tykkää mutta itse koen tai oon aina kokenut pissaamisen tosi luonnolliseksi ja oikeassa seurassa ei ole hävettävää siitä nauttia.
Olis kiva sormettaa ja nähdä miten nainen ei voi enää pidätellä. 😍
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Olis kiva sormettaa ja nähdä miten nainen ei voi enää pidätellä. 😍
Toi olis niin kiihottavaa, huh huh . Tuntuisi hyvältä antaa kaiken vaan tulla mitään pidättelemättä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Toi olis niin kiihottavaa, huh huh . Tuntuisi hyvältä antaa kaiken vaan tulla mitään pidättelemättä.
Kunnolla sormin lypsää rakko tyhjäks. Tuntea miten itse kastunu samalla ihan litimäräks.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kunnolla sormin lypsää rakko tyhjäks. Tuntea miten itse kastunu samalla ihan litimäräks.
Ei helvetti. Saada tulla just noin ihan täysillä ja ihan loppuun asti. Huh huh
Mua noin oikeesti vähän ujostuttaa ja nolottaa miten paljon haluan tätä ja oon saanu pissata seksin yhteydessä mutta ujostelin tai jotain peittelin ja en kehdannut todellakaan antaa kaiken tulla. Itseasiassa oli helvetin vaikea saada pissa aluksi tulemaan ja sitten hävetti lievästi vaikka tuntui hyvältä - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei helvetti. Saada tulla just noin ihan täysillä ja ihan loppuun asti. Huh huh
Mua noin oikeesti vähän ujostuttaa ja nolottaa miten paljon haluan tätä ja oon saanu pissata seksin yhteydessä mutta ujostelin tai jotain peittelin ja en kehdannut todellakaan antaa kaiken tulla. Itseasiassa oli helvetin vaikea saada pissa aluksi tulemaan ja sitten hävetti lievästi vaikka tuntui hyvältäToisella kädellä vois vielä rakon päältä painaa. Nähdä miten suihkuaa oikein kunnolla. 😍
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Toisella kädellä vois vielä rakon päältä painaa. Nähdä miten suihkuaa oikein kunnolla. 😍
Missä asennossa haluaisit että pissaan? Joo rakon päältä kun painat niin vaikeroin samalla..
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Missä asennossa haluaisit että pissaan? Joo rakon päältä kun painat niin vaikeroin samalla..
Selälteen näkisi kunnon kaaressa suihkuavan ja kastelevan mut. Siitä samalla painaa rakkoa. Toki myös seisovilteen toinen jalka ylös nostettuna. Nelinkontin toimisi kanssa. 🥵
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Selälteen näkisi kunnon kaaressa suihkuavan ja kastelevan mut. Siitä samalla painaa rakkoa. Toki myös seisovilteen toinen jalka ylös nostettuna. Nelinkontin toimisi kanssa. 🥵
Voisin haluta olla selin pöydällä/pöydän reunalla peppu ja siitä suihkuttaa. Nelinkontin ei ole tullut mieleen mutta se olisi mulle helppo asento pissata(ei tarvitse jännittää kuten selin).
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Voisin haluta olla selin pöydällä/pöydän reunalla peppu ja siitä suihkuttaa. Nelinkontin ei ole tullut mieleen mutta se olisi mulle helppo asento pissata(ei tarvitse jännittää kuten selin).
Pöydällä kuulostaa aika hyvältä. Kiihottaako ajatus et suihkutus kastelee miehen ihan märäks?
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Pöydällä kuulostaa aika hyvältä. Kiihottaako ajatus et suihkutus kastelee miehen ihan märäks?
Kiihottaa kyl.
Kiihotun kovasti kun saan kastella ylipäänsä ja tää niin kyl - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kiihottaa kyl.
Kiihotun kovasti kun saan kastella ylipäänsä ja tää niin kylPitkäaikainen fantasia on tulla miehen syliin esim leffaa katsoessa ja ihan siis vaatteet päällä ja että mies ei tiedä että mua pissattaa ja täysin yllättäen Siinä sylissä vaan alan pissiä ja kastella ja ihan kun ei mitään. Helpotan itseni kokonaan ja katon leffaa ja jatkan katsomista kun pissat ovat tulleet ihan kuin se olisi maailman luonnollisin asia.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Pitkäaikainen fantasia on tulla miehen syliin esim leffaa katsoessa ja ihan siis vaatteet päällä ja että mies ei tiedä että mua pissattaa ja täysin yllättäen Siinä sylissä vaan alan pissiä ja kastella ja ihan kun ei mitään. Helpotan itseni kokonaan ja katon leffaa ja jatkan katsomista kun pissat ovat tulleet ihan kuin se olisi maailman luonnollisin asia.
Haluutko antaa jonkun yhteystiedon ja voitais jatkaa muualla keskustelua?
- Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
Pitkäaikainen fantasia on tulla miehen syliin esim leffaa katsoessa ja ihan siis vaatteet päällä ja että mies ei tiedä että mua pissattaa ja täysin yllättäen Siinä sylissä vaan alan pissiä ja kastella ja ihan kun ei mitään. Helpotan itseni kokonaan ja katon leffaa ja jatkan katsomista kun pissat ovat tulleet ihan kuin se olisi maailman luonnollisin asia.
Käytiin kun olin vielä alaikäinen frendin kanssa yhdessä kahvilassa ja siellä oli mun lemppari syvä pehmeä nojatuoli. Siinä oli ihanaa istua mutta mulla tuli aina sellainen olo että haluan pissata siinä alleni. Se oli hämmentävää. En sitä koskaan toki tehnyt mutta kiihotuin sitä ajatellessa. Tuntuu hyvältä pissata sylissä tai ylipäänsä pehmeässä paikassa.
- Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
Haluutko antaa jonkun yhteystiedon ja voitais jatkaa muualla keskustelua?
En ainakaan tänään mut haluisin kuulla mitä tekisit jos kastelisin sun sylin noin?
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
En ainakaan tänään mut haluisin kuulla mitä tekisit jos kastelisin sun sylin noin?
Kiihottuisin, hitto ku olis ihana tuntea se lämpö ja mahdollisesti kuulla suhina miten laskisit syliini. 🥵
- Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Haluisin et jäisit siihen syliin ja liikuttelisit lantiota. Tuntisit mahdollisesti mun kiihottuvan. 🤭
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kiihottuisin, hitto ku olis ihana tuntea se lämpö ja mahdollisesti kuulla suhina miten laskisit syliini. 🥵
Eikä haittaisi että en olisi kertonut etukäteen? Vaan alkaisin vaan pissiä yllättäen ja tosi paljon 😊 Haluaisin olla selin sinuun ja keskittyä Vaan tuntemaan kuinka lämmin pissa kastelee kaiken ja mulla tulee niin hyvä olo
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Eikä haittaisi että en olisi kertonut etukäteen? Vaan alkaisin vaan pissiä yllättäen ja tosi paljon 😊 Haluaisin olla selin sinuun ja keskittyä Vaan tuntemaan kuinka lämmin pissa kastelee kaiken ja mulla tulee niin hyvä olo
Joo varmaan jos laittaa muut äänet pois. Mulla ainakin alkuun kun pissa tulee kovaa niin suhisee😊 lopussa sitten tulee enemmän pikku suhauksia kun ei oo enää niin iso paine. Se on just niin ihana kun tuntee kun ihan loppuun asti on saanut kaiken tulemaan.
- Anonyymi00082
Anonyymi00079 kirjoitti:
Haluisin et jäisit siihen syliin ja liikuttelisit lantiota. Tuntisit mahdollisesti mun kiihottuvan. 🤭
Joo. Mä tykkään olla ainakin vähän aikaa märissä pöksyissä, tuntuu hyvältä
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Joo. Mä tykkään olla ainakin vähän aikaa märissä pöksyissä, tuntuu hyvältä
Mitä ajatuksia herättää et tuntisit ku rupeisin kovenemaan? Saattaisi kädet vaeltaa sun etupuolella.
- Anonyymi00086
Anonyymi00083 kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää et tuntisit ku rupeisin kovenemaan? Saattaisi kädet vaeltaa sun etupuolella.
Hmm vaikea sanoa. Ko fantasia kokematta. Yleensä haluisin no sormettamista ennenkun pisut tulee, se on nautinnollisinta kun on hirvee hätä. Mutta kyllä tuossa tilanteessa varmaan kohtuu kiihottunut olisi. En oo oikein kokenut kun ei aikuisena oikein voi, että arkisesti vaan kastelee. Mut se kiihottaa. Siis yllättäen saisi vaan no pissa tulla pöksyyn. Kiihottaa
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Hmm vaikea sanoa. Ko fantasia kokematta. Yleensä haluisin no sormettamista ennenkun pisut tulee, se on nautinnollisinta kun on hirvee hätä. Mutta kyllä tuossa tilanteessa varmaan kohtuu kiihottunut olisi. En oo oikein kokenut kun ei aikuisena oikein voi, että arkisesti vaan kastelee. Mut se kiihottaa. Siis yllättäen saisi vaan no pissa tulla pöksyyn. Kiihottaa
Sormetus olis ihanaa ja tuntee miten pillu rupeaa kostumaan pissasta. 🤭
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Sormetus olis ihanaa ja tuntee miten pillu rupeaa kostumaan pissasta. 🤭
Mua kiihottaa myös ajatus että olisi kastellut kaiken lämpimällä pissalla. Se tuntuu niin hyvältä kun lämmintä vielä ja no tosi tuhmaa pissiä pöksyt ja vielä toisen päälle
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mua kiihottaa myös ajatus että olisi kastellut kaiken lämpimällä pissalla. Se tuntuu niin hyvältä kun lämmintä vielä ja no tosi tuhmaa pissiä pöksyt ja vielä toisen päälle
Teen välillä silleen kun meen suihkuun että en käy veskissä vaan meen suihkuun mutta en laita suihkua päälle vaan jään seisomaan ja pissaan reisille ja nautin kun se tulee lämpimänä ja kovaa ja lopuksi saatan vaan seisoa lätäkössä ennenkun peseydyn. Liikutella varpaita pissa lätäkössä.
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Teen välillä silleen kun meen suihkuun että en käy veskissä vaan meen suihkuun mutta en laita suihkua päälle vaan jään seisomaan ja pissaan reisille ja nautin kun se tulee lämpimänä ja kovaa ja lopuksi saatan vaan seisoa lätäkössä ennenkun peseydyn. Liikutella varpaita pissa lätäkössä.
Suihkussa vois olla kiva (suihkutilassa ei suihku päällä) jos haluaisit laittaa käden esim mun haaroihin kun pissaan😊
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Suihkussa vois olla kiva (suihkutilassa ei suihku päällä) jos haluaisit laittaa käden esim mun haaroihin kun pissaan😊
Mä en nyt pääse yli näistä fantasioista..pitää vissiin pitää itseeni vähän hyvänä jos paineet purkautuisi🤔
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Todellakin laittaisin 😍
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Todellakin laittaisin 😍
Uuuu. Ei helvetti oon helvetin kiihottunut ja nyt aloin vähän odottelemaan että hätä kasvaisi..
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Uuuu. Ei helvetti oon helvetin kiihottunut ja nyt aloin vähän odottelemaan että hätä kasvaisi..
Odotatko et tulisin samalla sormettamaan sun pissahätäistä pillua? 😋
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
🤭😃emmä tiiä. Ehkä mä sormetan myöhemmin itse, oli jo tarkoitus kun oon niin paineessa mutta huomasin että on jo pissahätä mutta ei sillee täysillä vielä niin jos vähän panttaan
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Ehkä voisit hakea mut autolla jonnekin emmä tiiä mikä olisi auki...kahville ja tietenkään en saa käydä vessassa ja voisit katsella miten mulla kehon liikkeet ym etenee🤭
Kerran ainakin olin miespuolisen frendin kanssa verkkokauppassa ja en tiedä en kehdannut mennä vessaan ja hätä koko ajan yltyi....😅😅 - Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ehkä voisit hakea mut autolla jonnekin emmä tiiä mikä olisi auki...kahville ja tietenkään en saa käydä vessassa ja voisit katsella miten mulla kehon liikkeet ym etenee🤭
Kerran ainakin olin miespuolisen frendin kanssa verkkokauppassa ja en tiedä en kehdannut mennä vessaan ja hätä koko ajan yltyi....😅😅Sitten jossain vaiheessa varmaan huomaisit että oon tosi hiljainen 🤭 ja hmm no en tiedä olisiko silloin enää ihan kuivat vaatteet kielloista huolimatta
- Anonyymi00100
Anonyymi00097 kirjoitti:
Kerran ainakin olin miespuolisen frendin kanssa verkkokauppassa ja en tiedä en kehdannut mennä vessaan ja hätä koko ajan yltyi....😅😅Viedä sut kahville, mennään kulmapöytään niin voisin tarjota parit kahvit ja vedet. Seurata miten pidättelet, vähän voisin sormin hieroa sun haaroja. 😘
- Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Viedä sut kahville, mennään kulmapöytään niin voisin tarjota parit kahvit ja vedet. Seurata miten pidättelet, vähän voisin sormin hieroa sun haaroja. 😘
Antaisitko mulle sitten luvan pissata? Vai? Se on muuten hirveetä julkisella paikalla juoda vettä/kahvia silloin kun on jo hirveä hätä
- Anonyymi00105
Anonyymi00102 kirjoitti:
Antaisitko mulle sitten luvan pissata? Vai? Se on muuten hirveetä julkisella paikalla juoda vettä/kahvia silloin kun on jo hirveä hätä
Saanko nyt luvan kohta jo pissata tääl🤭😆
- Anonyymi00110
Anonyymi00105 kirjoitti:
Saanko nyt luvan kohta jo pissata tääl🤭😆
Todista se mulle et teet sen. 😍
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Todista se mulle et teet sen. 😍
En ole saanut lupaa😱 enkä mitään ohjeita minne niin en oo vielä pissannut
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
En ole saanut lupaa😱 enkä mitään ohjeita minne niin en oo vielä pissannut
Mutta mulla on pieni märkä kohta alushousuissa🤔 Mutta rakko on aika täysi
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Mutta mulla on pieni märkä kohta alushousuissa🤔 Mutta rakko on aika täysi
Rakko on ihan täynnä
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Rakko on ihan täynnä
En jaksa odottaa!!!
- Anonyymi00117
Anonyymi00114 kirjoitti:
En jaksa odottaa!!!
Tuu juttelemaan johonkin muualle ja näytä mulle miten ihanasti se tulee 🤭
- Anonyymi00119
Anonyymi00117 kirjoitti:
Tuu juttelemaan johonkin muualle ja näytä mulle miten ihanasti se tulee 🤭
Missä kaupungissa oot
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Missä kaupungissa oot
Ja sen lisäksi kerro minne teen koska tää tulee ihan just kohta tää pissa
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
En oikeesti pysty odottaa enää
- Anonyymi00122
Anonyymi00120 kirjoitti:
Lahti ja tee vaikka kik. Kerro sit sun nimimerkki. 🥰
- Anonyymi00054
Haluaisin nähdä kun nainen pissaa housuun ja runkata samalla
- Anonyymi00060
Olen nainen ja mua kiihottaa nähdä sekä naisen että miehen pissaavan housuun..mitä enemmän sitä parempi ja pidättelyn katsominen myös ja sekin jos tietää että jollain on kova hätä ja katsella sitä "tuskaa". Olin just joku aika sitten tilanteessa missä sain seurata melko läheltä erään miehen pidättelyä suht pitkään ja se oli tosi kiihottavaa, lopulta hän ns ryntäsi vessaan. Mutta liikehdintä ja steppailu ennen sitä ja voin vaan kuvitella millä paineella pissat tulivat- ja valitettavasti en ollut niin lähellä etten nähnyt näkyikö housuissa jo vähän. Hyvin helpottuneena tuli veskistä.
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olen nainen ja mua kiihottaa nähdä sekä naisen että miehen pissaavan housuun..mitä enemmän sitä parempi ja pidättelyn katsominen myös ja sekin jos tietää että jollain on kova hätä ja katsella sitä "tuskaa". Olin just joku aika sitten tilanteessa missä sain seurata melko läheltä erään miehen pidättelyä suht pitkään ja se oli tosi kiihottavaa, lopulta hän ns ryntäsi vessaan. Mutta liikehdintä ja steppailu ennen sitä ja voin vaan kuvitella millä paineella pissat tulivat- ja valitettavasti en ollut niin lähellä etten nähnyt näkyikö housuissa jo vähän. Hyvin helpottuneena tuli veskistä.
Nää on kyllä kiihottavia tilanteita ja erityisesti jos olis sekä mies (minä?) ja nainen molemmilla kova hätä.
- Anonyymi00068
DonDom60 kirjoitti:
Nää on kyllä kiihottavia tilanteita ja erityisesti jos olis sekä mies (minä?) ja nainen molemmilla kova hätä.
Jep on kiihottavaa. Mä voisin vähän "auttaa" kieltämällä vessan ja käskemällä odottamaan vielä painaen rakon päältä että ai sulla on hätä siis? Onko kova pissahätä?
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jep on kiihottavaa. Mä voisin vähän "auttaa" kieltämällä vessan ja käskemällä odottamaan vielä painaen rakon päältä että ai sulla on hätä siis? Onko kova pissahätä?
Juuri noin, äärimmäinen hätä ja vielä yrittää pidätellä kunnes vain on pakko antaa tulla.
- Anonyymi00072
DonDom60 kirjoitti:
Juuri noin, äärimmäinen hätä ja vielä yrittää pidätellä kunnes vain on pakko antaa tulla.
Antaisit tulla vai että tulisi väkisin tai siis että pidätyskyky pettää? Musta on tosi kiihottavaa kun siinä ihan äärimmillään päätän että okei no nyt saa tulla ja kun lämmin pissa alkaa tulla kovaa ja tulee mieletön lämmin olo ja helpottaa.
Anonyymi00072 kirjoitti:
Antaisit tulla vai että tulisi väkisin tai siis että pidätyskyky pettää? Musta on tosi kiihottavaa kun siinä ihan äärimmillään päätän että okei no nyt saa tulla ja kun lämmin pissa alkaa tulla kovaa ja tulee mieletön lämmin olo ja helpottaa.
Kun pidättelee niin kauan kuin pystyy ei voi muuta kuina antaa vain tulla, eikä välttämättä ehtis housuja riisua.
- Anonyymi00085
DonDom60 kirjoitti:
Kun pidättelee niin kauan kuin pystyy ei voi muuta kuina antaa vain tulla, eikä välttämättä ehtis housuja riisua.
Mulla on itsellä siinä äärimmäisen kovassa hädässä sellainen hetki, milloin vielä pystyn halutessani ihan vähän aikaa pidättää mutta yleensä siinä kohtaa ns luovutan/tai annan periksi ja siis ihan ns lopetan pidättelyn. Toki on ollut myös niitä kun alkaa vaan tulla eikä voi enää estää.
Anonyymi00085 kirjoitti:
Mulla on itsellä siinä äärimmäisen kovassa hädässä sellainen hetki, milloin vielä pystyn halutessani ihan vähän aikaa pidättää mutta yleensä siinä kohtaa ns luovutan/tai annan periksi ja siis ihan ns lopetan pidättelyn. Toki on ollut myös niitä kun alkaa vaan tulla eikä voi enää estää.
On se valtava helpotus kun lopulta vain saa päästä tulemaan ja tuntuu se hyvältä.
- Anonyymi00090
DonDom60 kirjoitti:
On se valtava helpotus kun lopulta vain saa päästä tulemaan ja tuntuu se hyvältä.
Päästätkö housuihin vai veskiin? Vai ylipäänsä helpotus? Mut joo mitä isompi pissahätä niin ihanampi sit päästää vihdoin
Anonyymi00090 kirjoitti:
Päästätkö housuihin vai veskiin? Vai ylipäänsä helpotus? Mut joo mitä isompi pissahätä niin ihanampi sit päästää vihdoin
En välttämättä ehdi veskiin, silloin pakko päästä housuihin.
DonDom60 kirjoitti:
Joskus on kävi niin että
kun olen istunut terassilla ja sekä syönyt ja juonut enkä edes tuntunut siltä että oli kova pissa hätä, mutta kun nousin ylös ihan yllättäen tuli pissahätä ja tuli heti farkkushortseihin,- Anonyymi00099
DonDom60 kirjoitti:
Joo joskus kyllä tulee vaan niin kiire tai kova hätä, että ei ehdi ja pakko päästää. Tuleeko sulta silloin kaikki vai saatko pidätettyä osan?
- Anonyymi00101
DonDom60 kirjoitti:
Joskus on kävi niin että
kun olen istunut terassilla ja sekä syönyt ja juonut enkä edes tuntunut siltä että oli kova pissa hätä, mutta kun nousin ylös ihan yllättäen tuli pissahätä ja tuli heti farkkushortseihin,Olitko yksin?
Mullakin kyl joskus tulee just noin että en ole yhtään huomannut että olis pissahätä ja sitten huomaan että niin kova hätä että en jaksa pidätellä mutta ihan suoraan ei oo housuun tullut. Mulla tullut usein vaan niin kiire etten sitten kuitenkaan oo ehtinyt veskiin pisulle Anonyymi00101 kirjoitti:
Olitko yksin?
Mullakin kyl joskus tulee just noin että en ole yhtään huomannut että olis pissahätä ja sitten huomaan että niin kova hätä että en jaksa pidätellä mutta ihan suoraan ei oo housuun tullut. Mulla tullut usein vaan niin kiire etten sitten kuitenkaan oo ehtinyt veskiin pisulleOlin yksin ettei sillä lailla niin paha vaikka olis toisaalta kiihottava jos joku olis todistamassa.
Joskus kun on tullut olen onnistunut osan pidättämään,- Anonyymi00103
DonDom60 kirjoitti:
Olin yksin ettei sillä lailla niin paha vaikka olis toisaalta kiihottava jos joku olis todistamassa.
Joskus kun on tullut olen onnistunut osan pidättämään,Kuulostaa kiihottavalta
Mies jolta jo etumus kastunut ja varmaan vaikea jaksaa ettei tule lisää Anonyymi00103 kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta
Mies jolta jo etumus kastunut ja varmaan vaikea jaksaa ettei tule lisääJuuri niin ja jos ei jaksa valuu reisiä pitkin
- Anonyymi00104
DonDom60 kirjoitti:
Juuri niin ja jos ei jaksa valuu reisiä pitkin
Miesten on kyl helpompi löytää nopeasti joku paikka minne voi pissiä
Anonyymi00104 kirjoitti:
Miesten on kyl helpompi löytää nopeasti joku paikka minne voi pissiä
Se on aivan totta, ei tarvitse edes olla erityisen suojainen paikka.
- Anonyymi00106
DonDom60 kirjoitti:
No joo
Naisilla ei oo niin helppoa
Ärsyttävää välillä kun mulla ainakin välillä tulee niin kiire ja sitten ei löydy mitään sellaista paikkaa... Anonyymi00106 kirjoitti:
No joo
Naisilla ei oo niin helppoa
Ärsyttävää välillä kun mulla ainakin välillä tulee niin kiire ja sitten ei löydy mitään sellaista paikkaa...Joo, jos on hame voi ehkä vähän salaa antaa tulla.
- Anonyymi00107
DonDom60 kirjoitti:
Kerran mulla oli aivan kestämätön hätä niin että oli tosi vaikeaa kävellä ja hädissäni pääsin yhden talon sisäpihalle. Oli päivä aika ja mulla oli mielessä vaan että pakko saada pissata ja olin just kyykistymässä kun rapun ovesta tuli joku ja menin ihan punaiseksi ja yritin lähteä kävelemään poispäin noloissani..no pisut alkoi vaan juuri silloin tulla tunsin vaan kuinka tulivat
- Anonyymi00108
DonDom60 kirjoitti:
Joo, jos on hame voi ehkä vähän salaa antaa tulla.
Ehkä
Riippuu vuodenajasta ja mitä hameen alla. Kyllähän ne pikkaritkin kastuu. Mä oon kyllä yrittänyt löytää jotain paikkaa hameessakin, en oikein oo kehdannut/uskaltanut antaa tulla Anonyymi00108 kirjoitti:
Ehkä
Riippuu vuodenajasta ja mitä hameen alla. Kyllähän ne pikkaritkin kastuu. Mä oon kyllä yrittänyt löytää jotain paikkaa hameessakin, en oikein oo kehdannut/uskaltanut antaa tullaTietysti ja näillä keleillä ei oikein onnistu, äkkiä pätäis mennä vain johonkin kyykkyym.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Ehkä
Riippuu vuodenajasta ja mitä hameen alla. Kyllähän ne pikkaritkin kastuu. Mä oon kyllä yrittänyt löytää jotain paikkaa hameessakin, en oikein oo kehdannut/uskaltanut antaa tullaKerran joku musatapahtuma puistossa oli missä about kaikki joi jonkun verran ja siellä muistan että kävin sitten itsekin vähän kuin miehet vähän syrjässä mutta alkoholi varmaan lisäsi rohkeutta ja koska join olutta niin mulla se pissattaa tosi paljon enkä just jaksa pidättää
Anonyymi00109 kirjoitti:
Kerran joku musatapahtuma puistossa oli missä about kaikki joi jonkun verran ja siellä muistan että kävin sitten itsekin vähän kuin miehet vähän syrjässä mutta alkoholi varmaan lisäsi rohkeutta ja koska join olutta niin mulla se pissattaa tosi paljon enkä just jaksa pidättää
Kerran oli jollain festivaalilla ja menin vähän syrjämmälle pissalle niin oli samassa paikassa jo joku nainen kyykkypissalla. Ei siinä sitten mitään, hymyiltiin vain toisillemme
- Anonyymi00115
DonDom60 kirjoitti:
Kerran oli jollain festivaalilla ja menin vähän syrjämmälle pissalle niin oli samassa paikassa jo joku nainen kyykkypissalla. Ei siinä sitten mitään, hymyiltiin vain toisillemme
Joo. Toi on ehkä ok miljöö missä se hyväksytään..Itse tuon yhden tapahtuman aikana kävin monta kertaa ja oli muitakin. Selvinpäin olisi jännittänyt mutta kun olin juonut niin muistan että havahduin aina just kun piti heti päästä ja sanoin vaan kaverille että pitää käydä vähän tuolla. Ja sitten hirvee hätä. Olut on ehkä eniten pissattava juoma mulle.
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Joo. Toi on ehkä ok miljöö missä se hyväksytään..Itse tuon yhden tapahtuman aikana kävin monta kertaa ja oli muitakin. Selvinpäin olisi jännittänyt mutta kun olin juonut niin muistan että havahduin aina just kun piti heti päästä ja sanoin vaan kaverille että pitää käydä vähän tuolla. Ja sitten hirvee hätä. Olut on ehkä eniten pissattava juoma mulle.
Alaikäisenä kun en ollut monta kertaa juonut ja olin vähän vanhemman kaverin bileissä niin he päätti lähteä baariin ja lähdin mukaan ja oltiin ihan lyhyt matka ajettu autolla niin iatuin takapenkillä enkä kehdannut pyytää pysähtyy niin pissasin alleni kun en millään jaksanu pidättää. Kiva valkoiset sortsit oli
Anonyymi00115 kirjoitti:
Näin on ja olutta juodessa on käynyt pissalla pitää jatkuvasti ravata
- Anonyymi00118
DonDom60 kirjoitti:
Näin on ja olutta juodessa on käynyt pissalla pitää jatkuvasti ravata
Mulla menee alkoholista melkein pidätyskyky vaikka en olisi missään pahassa kännissä. Tai siis että en jaksa juuri ollenkaan odottaa/pidättää vaan tiheästi pitää päästä.
Anonyymi00118 kirjoitti:
Mulla menee alkoholista melkein pidätyskyky vaikka en olisi missään pahassa kännissä. Tai siis että en jaksa juuri ollenkaan odottaa/pidättää vaan tiheästi pitää päästä.
Tuttu tunne kyllä.melkein jåvettää lun jatkuvasti pitää käydä vessassa. Sinänsä ei mikään ongelma jos vessa lähellä,
- Anonyymi00056
Olen mies ja tykkään runkata julkisissa kulkuneuvoissa ja pissata housuun sen jälkeen kun farkkuni on spermassa
- Anonyymi00058
En tykkää tuosta että julkisissa, koska ei oo ok mutta uteliaisuudesta onko sulla pissahätä ennenkun runkkaat?
- Anonyymi00059
Tykkäätkö myös kakata housuun?
- Anonyymi00084
Latex housut parhaat ei tarvi varoa liruttelee menemään kun tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1318331Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4627530SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2205676Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en924694Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474624Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1064455Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p184286Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104172Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su804102Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03830