Lapseni

huolestunut äiti

Lapseni kuuntelee heviä
ja kieltää Jeesuksen.

Pitäisikö minun todella huolestua
vai olisiko parempi
että ostan itsekin jonkun hevi-cd:n?

14

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

asioilla ei ole mitään yhteyttä keskenään.

• rukouksessa

rukoile hänen puolestaan ja kiitä jo siitä pelastuksesta joka Jeesuksella on lapsellesi varattu.

• lapsi

aikuisen puikon tahdissa vai vanhempi lapsen pillin mukaan? Kuka määrää teillä?

• neuvo

Vie lapsesi johonkin oikeaan kristilliseen vanhaan kirkkoon (ort.,kat.,lut.) kastettavaksi, niin lapsi saa Kristuksen Hengen sisälleen asuvaiseksi. Kastamaton lapsi ei ole vielä Kristuksen oma, kun se ei ole saanut Henkeä. Lupaus kasteessa saatavasta Pyhän Hengen lahjasta koskee myös lapsia (Apt.2:38-39).

Raamattu on aika ehdoton tässä asiassa?

Room.8:9 "Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa."

• frihet

Tiedän siellä Suomessa erään erämaa luolan, sinne voisi sitten kasteen jälkeen passittaa ja hiukan jykevämmällä masinalla sellasen kiven, ettei sieltä synnillisiin tekoihin tule.

Sieltä kallion päältä on sellane ketun mentävä aukko, josta voit lapsen lihalliset tarpeet täyttää.

Ajattelin niitä lapsia, jotka ovat tään kylmän maailman viettelyksenä joutuneet synnin kautta eri vankiloihin.
        Muistat tietenkin öljyä lamppuun ostaa, että saa siellä luolassa myös sanaa tutkia.

• oliko viesti

ihan oikeasti jonkun äidin kirjoittama. mutta rukoile lapsesi puolesta! ja pyydä muitakin rukoilemaan. siis esim. uskovia ystäviäsi.

• Kyse on minun pojastani.

Hän kääntyi Jumalasta poispäin
        viime syksynä ja nyt ei lähde mihinkään
        srk tapahtumiin enää

Ymmärrän että on murrosikä
        ja hän hakee omia rajojaan
        ja miten tärkeää on nyt osata rakastaa
        oikealla tavalla, eli ei vaatien
        mutta kuitenkin rajat asettaen.

Kun olen lapseni Jumalalle antanut
        niin TIEDÄN että Hän pitää huolen
        mutta äitinä tietysti toivon
        ettei tarvitsisi mitään rajuja mutkia tehdä

Vanha viisas nainen sanoi minulle:
        " Älä saarnaa pojalle, vaan julista
        saatanalle, Jeesuksen voittoa poikasi ylle "

Näin se on, kun vain muistaisi

Onko täällä kirjoittavilla
        lastensa kanssa samanlaisia kokemuksia?

• jo lapset
        runotytto1 kirjoitti:

Kyse on minun pojastani.

srk tapahtumiin enää

isoja.Pienenä oli helppo viedä heidät srk:n.Mutta suosittelen että kun tulevat siihen ikään, monesti juuri murrosikä, niin ei pidä pakottaa.Uskoa Jumalaan on myös se, että uskovaisina vanhempina "uskomme" lapsemme Jumalalle.
        Se ei tietenkää pois sulje edelleä esitettyyn esirukoukseen.Päin vastoin entistä enemmän rukoilemme lastemme puolesta, ja pyydämme muitakin muistamaan.
        RUKOILEMME:
        Isä, Jeesuksen nimessä me lähestymme, Sinua.Pyydämme uskovina vanhempina, että varjelet lapsemme Jeesukselle, heidätkin jotka nyt eivät halua tulla srk:n tms.Kannamme toinen toistemme lapset, omamme, ja heidät joilla on nyt akuutti tilanne em. asiassa.Lausumme tuon ihanan nimen JEESUKSEN KRISTUKSEN, HEIDÄ JA OMIEMME LASTEN YLLE.Kiitos Isä Jumala, Jeesus Kristus ja Pyhä Henki että kuulet ja vastaat rukoukseemme.Aamen.

• frihet
        runotytto1 kirjoitti:

Kyse on minun pojastani.

srk tapahtumiin enää

Minä sain kulkea pikku-poikana äitini mukana kokouksissa ja se oli ensi- siemen joka ei "kuollut".
        Minä murros iässä loittonin kaikesta hengellisestä, en tosin uskoon tullut silloin lapsena.
        Ala-mäkeni oli melko jyrkkä, vaan äitini ei mitenkään "pakoittanut" kokouksiin tai elämäni "parantajaksi".
        Muistan kun kerran pikku-poikana päissäni tulin kotiin, niin hän mainutsi, että ehkä elämäni Jeesuksen kanssa olisi parempaa.

En tiedä olisiko jokin keino auttanut, ettei tätä "kierrosta" olisi tarvinnu käydä, mutta rakkaudellinen kasvatus ja se syvä rauha joka äidilläni oli, vaikutti sen, että myöhemmässä vaiheessa muistin, äitini uskon.

Muistan kun Jumala kutsui, ja minä aloin etsiä elämääni tarkoitusta, minin erään ihmisen luo ja kyselin, että olisiko tällä kaupungilla helluntai srk. koska arvelin heidän auttavan minut löytämään elämääni tarkoituksen ja siten homma alkoi.

Tuo etsikko-aika kesti noin 2 vuotta, vaikka siinä röykytystä olikin mahdottomasti, (ihme,kun en menehtynyt)
        Meinaan silloin saatanakin "heräsi" lopullisesti, kun hänen uskollinen palvelija meinas "kämppää vaihtaa".

Kiitos Jeesuksen, kun otti huomaansa.

Me olemme tosin jokainen, eritavoin kasvatettavissa, joten en osaa neuvoa, toisille täytyy olla kova ja toiset eivät sitä kestä.

• joku vaan

Älä missään tapauksessa osta hevi cd:tä! Sinuna huolestuisin lapsestasi, mutta tietysti kapinointi kuuluu nuoreen ikään.

Osoita lapsellesi rakkautta ja rajoja!

• huol.äiti

Osoitan rakkautta ja rajoja
        nyt niin, että aion olla kiinnostuneempi
        siittä että miksi hän on kiinnostunut
        fantasiakirjoista ja hevi musiikista

eli en katso ulkoapäin enää
        ja saarnaa, vaan astun sisään hänen
        ajatusmaailmaan

• Puhurix

Mikä hevistä tekee niin pahaa?

• Nimetön

Musiikissa on sävel ja sanat - yleensä. Riippuu sanoista mitä niissä halutaan ihmisille kertoa! Monissa engl.kiel.hevikappaleissa on ihan rakkauslaulunkin sanat - mutta on myös aivan päinvastaisia sanoituksia joissa ylistetään suoraan saatanaa. Monetkaan vanhemmat eivät osaa englantia joten eivät silloin tiedä mitä lauluissa lauletaan. Tiedoksi muille äideille ja isille...(itsekään en täysin osaa..)

• INRI

Itse olen suomentamassa NIV:iä ja haastetta riittää. Sanat eivät mene yks yhteen esim -38 Raamatun suomennoksen kanssa. Hebr.11:1-3 Siunausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8259
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2244
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2122
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1427
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe