nokian

kebabmestat

missä täällä saa parasta kebabia??

42

5528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakasteallas

on pop!!!

• liiidel

sopii koittaa lidlin pakastealtaasta löytyvää kebablihaa ja esim. snellmannin kebablihaa ja tehdä vertailu, kummasta löytyy enemmän rustoja.

alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että bossburgerin kebabeissa on paras hinta/laatu-suhde. aika isot satsit.

• jätelihaa

kaverini oli töissä aikoinaan liha-alalla.Kertoi kuinka kaikki jätelihat ja rasva roiskeet jauhettiin ja ne kelpasi ainoastaan kebabin valmistamiseen.Ja kaiken kukkuraksi niitä lämmitetään päivätolkulla,rasva vaan tirisee.Täyttä PASKAA!

• niinpäniin

taidat siis kirkkain silmin uskoa että makkarakin on 100%lihaa... ja varsinkin jauheliha on sitä ihteensä.... paskaa niihin jauhetaan kilotolkulla kaikkeen mitä suuhus tunget. luomupiipertäjät ehtä tietää saavansa kunnon tavaraa kun kasvattaa viljansakin itse.... herätys pahvi

• mitä sä suuhus tunget ?
        niinpäniin kirjoitti:

taidat siis kirkkain silmin uskoa että makkarakin on 100%lihaa... ja varsinkin jauheliha on sitä ihteensä.... paskaa niihin jauhetaan kilotolkulla kaikkeen mitä suuhus tunget. luomupiipertäjät ehtä tietää saavansa kunnon tavaraa kun kasvattaa viljansakin itse.... herätys pahvi

Oliko kyse makkarasta ja viljatuotteista TAHVO??? vai kebabista.syö sitä PASKAA niin paljon kuin lystää,totuus on kuitenkin että täyttä PASKAA!

• kebab on hyvää

Juuri Bosburgeria, annokset on isot ja maistuvat. Löytyy muutakin kun raastettua valkokaalia... :)

• hbeba

Kavolia on paras kebab-paikka nokialla, rullakebab erityisesti on hyvää!! ABE:lla on nykyisin menny taso huonompaan suuntaan. Bossburgerissa en ole käynyt. Mammapizzassa ja kebabcenterissä olen kummassakin käynyt, enkä toiste mene.

• Jake
        hbeba kirjoitti:

Kavolia on paras kebab-paikka nokialla, rullakebab erityisesti on hyvää!! ABE:lla on nykyisin menny taso huonompaan suuntaan. Bossburgerissa en ole käynyt. Mammapizzassa ja kebabcenterissä olen kummassakin käynyt, enkä toiste mene.

Kebab-Centerissä parhaat kebabit minun makuuni mutta ehkä hieman pienet ja Bossburgerissa omalla tavallaan parhaat kebabit ja koko todella iso, joten suosittelen bossburgeria, siellä saa muutakin hyvää ruokaa jos kebabbi ei maistu.....

• Kebab on hyvää..

Että kerrankin tulee reilusti positiivisia kommentteja, ylipäänsä jostain asiasta. :) Jokaisella on tietysti oma makunsa mutta äänestyksellä voi tietty jotain jo ennustaa. Mukavia ruokailu hetkiä kaikille...

• namnam...

...kyllähän tuolla meinattiin jo tappelu saada aikaseks tästäkin asiasta... Nokialla on melkosesti muuten noita pizza-kebab-paikkoja, näin pieneksi kyläksi.. Hyvä tietysti että on valinnanvaraa!! Parhaista pizzoista ei liene kellään epäselvyyttä... PIZZAMESTARIT!!!:)

• ----
        namnam... kirjoitti:

...kyllähän tuolla meinattiin jo tappelu saada aikaseks tästäkin asiasta... Nokialla on melkosesti muuten noita pizza-kebab-paikkoja, näin pieneksi kyläksi.. Hyvä tietysti että on valinnanvaraa!! Parhaista pizzoista ei liene kellään epäselvyyttä... PIZZAMESTARIT!!!:)

Aivan paskaa nykyään tai ollut jo jokusen vuoden. Ei omistajan vaihdos tehny hyvää!!

• ???
        ---- kirjoitti:

Aivan paskaa nykyään tai ollut jo jokusen vuoden. Ei omistajan vaihdos tehny hyvää!!

Mikäs siinä vikana on? En mä ole huomannut ainakaan mitään valittamista. Päin vastoin, niiden pizzojen seasta ei löydy mustia käsi/viiksi karvoja niinkuin muiden pizzerioiden tuotteista Nokialla.

• Ei kai?!
        ??? kirjoitti:

Mikäs siinä vikana on? En mä ole huomannut ainakaan mitään valittamista. Päin vastoin, niiden pizzojen seasta ei löydy mustia käsi/viiksi karvoja niinkuin muiden pizzerioiden tuotteista Nokialla.

Siis hyi että, onko ihan oikeasti löytynyt käsikarvoja tms.? Eipä niitä etnisiä ruokapaikkoja kai sitten turhaan "karvakäsiksi" kutsuta.. Ite en ole kyllä törmänny moiseen.. Pizzamestareilla ja muissa pizzapaikoissa on mielestäni ihan hyvät pizzat, mut nyt kyllä täytyy varmaan siirtyä vaan Pizzamestareille!!

• käsiltä
        Ei kai?! kirjoitti:

Siis hyi että, onko ihan oikeasti löytynyt käsikarvoja tms.? Eipä niitä etnisiä ruokapaikkoja kai sitten turhaan "karvakäsiksi" kutsuta.. Ite en ole kyllä törmänny moiseen.. Pizzamestareilla ja muissa pizzapaikoissa on mielestäni ihan hyvät pizzat, mut nyt kyllä täytyy varmaan siirtyä vaan Pizzamestareille!!

Löytyipä kerran kalimeeron salaatista etana. Mestareitten pizzasta laakerin kuula et semmosta.
        Treellä tesomalla en muista paikan nimee linnun höyheniä/untuvia kebabista

• momomds
        käsiltä kirjoitti:

Löytyipä kerran kalimeeron salaatista etana. Mestareitten pizzasta laakerin kuula et semmosta.
        Treellä tesomalla en muista paikan nimee linnun höyheniä/untuvia kebabista

Onko nää kaikki löydöt sattunu sulle vai onko kaverin kaverin siskon mies kertonu, että sen jollekin tutun tuttu on joltain kuullu näin tapahtuneen? Jos on tapahtunu sulle niin jenkeissä olisit vastaavilla löydöillä jo miljonääri!
        Kerran muuten eräs nokialainen etnisen pizzerian työntekijä kaiveli hartaasti muniansa ja jatkoi sitten taas pizzan pyöritystä. Se Frutti di mare meni yhden naisseurueen pöytään.

• rke
        ---- kirjoitti:

Pizzamestareilla pizzat on sinänsä ihan ok, mutta henkilökuntaa tuntuu nykyään kiinnostavan enemmän vauvanhoito kuin asiakaspalvelu....

• kepakko
        rke kirjoitti:

Pizzamestareilla pizzat on sinänsä ihan ok, mutta henkilökuntaa tuntuu nykyään kiinnostavan enemmän vauvanhoito kuin asiakaspalvelu....

pizzamestareilla en ole käyny vuoteen. kavoliassa on mun mielestä paras hinta-laatusuhde niin kebabien kuin pizzojenkin suhteen.ja palvelukin on ystävällistä. mamma-pizzassa muuten hyvät pizzat, mutta joutuu odottamaan ihan hirvittävän kauan!! (ei kannata mennä hirveän nälkäisenä...)

• paras
        kepakko kirjoitti:

pizzamestareilla en ole käyny vuoteen. kavoliassa on mun mielestä paras hinta-laatusuhde niin kebabien kuin pizzojenkin suhteen.ja palvelukin on ystävällistä. mamma-pizzassa muuten hyvät pizzat, mutta joutuu odottamaan ihan hirvittävän kauan!! (ei kannata mennä hirveän nälkäisenä...)

keeba. metsureilla pizz, kabolian kebabbi aikas sontaa, abellakin tosi hyvää, paras rulla ainakin...

• Hetui
        paras kirjoitti:

keeba. metsureilla pizz, kabolian kebabbi aikas sontaa, abellakin tosi hyvää, paras rulla ainakin...

Karalia Namm Hyvää kebabia

• tellervo1
        Hetui kirjoitti:

Karalia Namm Hyvää kebabia

Alisen Pizzeria on ihan ehdoton ykkönen. Siellä on tosi hyvät pizzat.

• Risto6
        tellervo1 kirjoitti:

Minä myös suosittelen Alisen Pizzeriaa. Siellä saa myös todella maittavat kebabit samoin kuin pizzat!

• ilkan eväs

• sottotitolo
        tellervo1 kirjoitti:

Samaa mieltä! Alisen pitseria on ehdoton ykkönen Nokialla. Terveiset Alille vaan myös täältä Sastamalan suunnasta. Valitettavasti jouduit lopettamaan Sastamalan Pizzeriasi tämän vuoden alussa. Poikkeilen taas Alisella kunhan vaan ehdin!

• alisen pitseria
        Risto6 kirjoitti:

Minä myös suosittelen Alisen Pizzeriaa. Siellä saa myös todella maittavat kebabit samoin kuin pizzat!

Ei oo Alin voittanutta!!! Ystävällinen palvelu ja todella hyvää ruokaa!!!!!

• juvala
        ??? kirjoitti:

löytyy vaan lesbiaano pimpula karvelo

• siis, Abe

Abe

• Tietoa löytyy

Tiedän, mutta en kerro ;-)

• yks vaan

Siellä kun käytte kerran, ette muualle enään menekkään.

• paprika/

olivat todella positiivinen ylläri! Ja meillä isäntä hakee rullakebabinsa aina sieltä!

• Naruzella

Jopen kepatti on paras.

• Hyvää ruokahalua!
        Naruzella kirjoitti:

Jopen kepatti on paras.

Karalia tietty!

• ruskeepää
        Hyvää ruokahalua! kirjoitti:

Karalia tietty!

Nimi hukassa?

• 18+7
        ruskeepää kirjoitti:

Nimi hukassa?

Karalia tietty!

• ka
        18+7 kirjoitti:

Karalia tietty!

karalia on kavolian aputoimi nimi, mutta itse toimintaa hoitaa toiset turkkilaiset.

• ...
      • Kotivara

Itse valmistettu kebabliha on parasta.

• Pöts
        Kotivara kirjoitti:

Itse valmistettu kebabliha on parasta.

Ihmettelikin mihinkä ne kissat katoaa.

• kepapo

Parhaat kebabit , pizzat ja palvelu löytyy mielestäni kultagrilliltä. Hintatasokin on kohtuullinen ja annokset tarpeeksi suuria.

• karalia

kyllä nokian parhaat kebabit tulee Karaliasta!

• Ilman neljättä

Olen käynyt Karaliassa 3 kertaa. Ekalla kerralla sain tilaukseni väärin. Tokalla kerralla lohkoperunat olivat kylmiä ja kovia. Kolmannella kerralla kebabliha otettiin pussista ja lämmitettiin, vittu että yrjötti ja pahaa oli.

• ,.,-.,-.,-
        Ilman neljättä kirjoitti:

Olen käynyt Karaliassa 3 kertaa. Ekalla kerralla sain tilaukseni väärin. Tokalla kerralla lohkoperunat olivat kylmiä ja kovia. Kolmannella kerralla kebabliha otettiin pussista ja lämmitettiin, vittu että yrjötti ja pahaa oli.

Ihan siisti ja iso annos, mutta ei kauhean thulinen..elikkä mauton :)

• noppi66

Vastaus; Karalia tietenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe