S60 140hp vai 170hp..?

Tepe

Olen ostamassa S60:stä ja nyt herää kysymys noiden kahden konevaihtoehdon välillä. Olen jostain lukenut että tuohon pienempään koneeseen on saatavilla jokin lastun tyyppinen viritys, millä tehot saa kutakuinkin nostettua 170hp:n tasolle?! Mistä moisia saa ja mitä kustantaa? Ja mitä muuta eroa noilla kahdella mallilla on?

Eli kumpaan kannattaisi sijoittaa:)

12

4369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skyhorse

      Onko se S60 Turbolla?

      Vapaastihengittäviin et saa kuin 8 prossan teholisät maksimissaan.

      Turboihin saa kyllä juuri sellaset 20-35%.

      Kato vaikka www.tmuukkonen.fi ja sieltä jostain chipeistä tietoa.

      • S70

        ..arvon typerykset pysytellä pois tältä palstalta tilaa viemästä?

        Ellei mitään asiasta tiedä, kannattaako tänne kirjoitella? Hakeudu mieluummin vaikka eduskuntaan...
        ;)


      • Anonyymi

        140hp on sama, matalammalle viritetty kone, kuin 170hp. Molemmat on mahdollista virittää ainakin188hp. Tuollainen mollaaminen nimimerkin takaa on typeryyttä.


    • Ajetaan me dieselillä...

      katso vaikka täältä www.bsrab.se

    • s80

      Osta ehdottomasti 140hp, tuttu on volvo liikkeessa asentajana ja vakuutti että "lastulla" (ohjausboxin ohjelmalla) se ero tehtaallakin tehdään 140hp->170hp. Ota säästyneillä rahoilla lisää varusteita. Lastu maksaa alle 1000eur. Huomaat koeajolla eron, 140 heppasessa veto "katkeaa" 4000 jälkeen, kun taas 170hp vetää hyvin 7000 asti.

      • V70

        Tai siis huomaa ettei normaalissa liikenteessä ole mitään eroa.Ainoastaan aivan yläkierroksilla pieni ero.170 hp ja T5 ovat hintalaatusuhteeltaan huonoimmat vaihtoehdot,sijoitettavan rahan määrästä riippuen kannattaa valita joko 140 hp tai 2.4t.Ja niitähän eniten myöskin myydään.Mutta se on totta että lastulla ero 140/170 hp tehdään,mitään muuta eroa ei ole.Ahtamattoman bensakoneen lastutus on vain hankalaa,oleellista eroa on vaikea saada.


      • Tepe

        Kiitos kommenteista! Nyt on sitten S60 140hp tilattu:)


      • daywalker
        Tepe kirjoitti:

        Kiitos kommenteista! Nyt on sitten S60 140hp tilattu:)

        S60 140hv kone on täysin sama kuin 170hv kone. Eli tehonlisäykseen ei tarvita mitään muuta kuin lastu. 140hv koneeseen on tarkoituksella alennettu tehoa, verotussyistä, koska joissain maissa tehot vaikuttavat verotukseen..


      • kimi
        daywalker kirjoitti:

        S60 140hv kone on täysin sama kuin 170hv kone. Eli tehonlisäykseen ei tarvita mitään muuta kuin lastu. 140hv koneeseen on tarkoituksella alennettu tehoa, verotussyistä, koska joissain maissa tehot vaikuttavat verotukseen..

        Niin takuu loppu jos bilia/volvo auto saa tietää että auto on lastutettu.


      • TJ
        kimi kirjoitti:

        Niin takuu loppu jos bilia/volvo auto saa tietää että auto on lastutettu.

        No eivät he sitä saa tietää jos et sitä suoraan julista. jos jotain tapahtuu älä missään nimessä vie autoa Biliaan, vaan jonnekin maakuntaan...


    • S60-170

      No 170 kiertää todellakin tonne 7000 tuntumaan, sieltä yläkierroksilta tuo 30 heppaa otetaan.
      hankin ton 170 heppasen sen takia, kun jälleenmyyntiarvo olis sitten parempi ja rahat riittäisi sitten vaikka turboon.

      ps eka volvo mulla ja makso varusteilla ja vanteilla 2x alut, ajotietsikka, viritetyt stereot, automaati-ilmastointi, nahka-kangas sisustus.... 257 000,-

    • volvo_girl

      semmosta mopedia ei kannata ostaa, jossa on noin pieni moottori. 2.4T samantien.
      kuuntele kun moottori kehrää kuin kissimirri ja ja nauti!!! olet valinnut juuri oikean merkkisen ja mallisen auton.
      minä olen niin nuori etten voi ajaa autoa, mutta vanhempani tajusivat muutaman s40 jälkeen että kannattaa ostaa jokin urheilullisempi ja vielä vähän nopeampi.
      kokemuksia on myös muista merkeistä mutta naapurin kaaraan kannattaa luottaa!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe