Osaisko joku kertoa Kaarinan perusopetuksen kouluista. Jostain olen ymmärtänyt että kaikilla ei ole Hovirinnan alueesta pelkästään hyvää sanottavaa. Entä sitten Hovirinnan koulusta? Ja verrattuna esim. Piispanristin kouluun? Harkitsen muuttoa Kaarinaan, mutta koululaistemme arki askarruttaa. Kiitän etukäteen vastauksista.
kaarinan koulut?
3
1126
Vastaukset
ite kävin hovirinnan koulun ja se ihan ok vaikka luokka koot isoja piispanristi varmaan pienemmät luokka koot :). ei valittamista hovirinnan koulusta
- neiti X
Mä kävin ekat 2 vuotta Ristikallion ala-astetta ja seuraavat 4 Hovirinnan ala-astetta musiikkiluokalla. Kouluna Hovirinnassa ei mielesäni ollut mitään vikaa. Littoista suosittelen kuitenkin asuinalueeksi, jos persaus kestää, on meinaan asuntojen/talojen hinnat nousseet... Littoisissahan voi nykyään käydä myös yläasteen, Veitenmäen yläaste kun mielestäni ei ollut mitenkään kovin hehkeä.
Ai, mutta eihän enää ole ala- ja yläasteita? No, joka tapauksessa Hovirinnasta siirtyminen Veitenmäkeen tuo mukanaan uutta porukkaa muistakin kouluista, niin hyvässä kuin pahassakin. - ei suinkaan
kannattaa kuitenkin hieman valita taloa jne. Mikään paha alue ei ole kyseess, mutta rasittava saattaa olla, sillä siellä asuu jos jonkinlaista naapurivahtia ja kyttääjää.
Muuten hovirinta on aina ollut ihan mukava paikka asua. Tosin kun Kaarinaan tulee jotain ongelmia kuten huumeita sun muita, niin sen vaikutukset on aina ekana hovirinnassa.
Hovirinnan koulu on oikein siisti koulu. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468