Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bonneville

make

olen harkinnut uuden bonnen ostamista,kysymyksiä:
paljonko huollot maksaa, kulutus, onko sopiva ensi pyöräksi.muuta huomioitavaa?

7

2597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wäinö

      Oletko harkinnu Speedmasteria?
      Ois helmi sopuhintaan. Offroad putkilla alkup.
      mukaan. Vähäisen käytön vuoksi.
      0400-515125

      • make

        kiitos, mutta kyllä mä bonneen oon tykästyny.


      • mikko.,.

        myy mulle ne offroadputket???


      • Turo
        mikko.,. kirjoitti:

        myy mulle ne offroadputket???

        Tarjolla olisi speedmasterin offroadputket,soita 040-5689293


    • Clyde

      Moi!

      IsäPappani hommasi Bonnien pari vuotta sitten.

      Se on oikein pätevä pyörä, vaikkakaan en itse ehkä hankkisi, kun olen suzukisti.

      Bonniessa on hyvää ulkonäkö, moottori ja ajo-ominaisuudet. Moottori on hämmästyttävän vääntävä, mikä on ainakin alkuun hiukan totutteluakin vaativa homma. Ajo-ominaisuuksista sanoisin että hyvä peli se on pysymään lapasessa, pysty ajoasento antaa turvallisen olon. Toisaalta moottoritienopeudessa saa jo ihan kunnolla roikkua kahvoissa.

      Huoltojen hinnoista en osaa sanoa, me kun tehdään ne hommat itse. Ainakin ko. yksilö on ollut todella vaivaton laite, mitään todellista vikaa ei ole ollut.

      Sanoisin että se on hyvä pyörä hankkia, hintansa väärtti ainakin!

    • Kosti

      Ostin Bonnien viime syksynä.
      Jos pidät klassisesta pyörästä, jolla voit ajaa nautiskellen pystyasennossa vasten tuulta, tykkäät vastailla vanhojen papparaisten ihmettelyyn " onko se vanha vaiko uusi? ", et kaipaa turhaa sporttisuuttta etkä 200 km nopeutta, on Bonnie oikea valinta sinulle.
      Huollot onnistuu toki muuallakin kuin merkkiliikkeessä, eikä ole monimutkainen huoltaa.
      En ole ainakaan kuullut isommista ongelmista keneltäkään ja käytettynäkin hankala löytää, kun omistajat eivät myy entistä, vaikka hommaisivat toisenkin pyörän.
      Puutteitakin toki on, lähinnä pikkujuttuja, mutta harmittavia,esim. työkalujen/paikan puute, satulan irroitus, kierroslukumittarin puuttuminen (250 € jälkiasennus).
      Mielestäni ensi pyöräksi erittäin sopiva; jalat yltää hyvin maahan, painopiste alhaalla, helppo ajaa, vääntävä muttei käsistä karkaava.
      vakuutuksetkaan ei pahat, varsinkin jos vakuutat Pohjolassa, paino/tehosuhde kohdallaan.

    • Timppa

      Heip
      Ostin viime elokuussa Bonnen. Tosi tyytyväinen olen ollut, löysin just sen, mitä halusin ja ihailin. Allekirjoitan kaikki palstalla mainitut kehut.

      Hankin samaan syssyyn kierroslukumittarin ja crab railin satulan taakse, tuon jälkeen olen ulkonäköön 100% tyytyväinen.

      Eka huollon teetin 800 km kohdalla. Maksoi satasen. Seuraavat ovat 10 000 välein tai kerran vuodessa. Eipä kai siinä ihmeitä laittamisia tulle, toki ketjuja renkaita ym. kuluvaa menee silloin tällöin.

      Vähän äänekkäämmät putket mielelläni ostaisin, jos joku myisi. Amerikoista yritin tilata, mutta sattui niin surkea kauppa kohdalle, että taitavat tällä kaudella jäädä ostamatta.

      Suosittelen, annan mielelläni lisätietoja, t. Timo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe