eli jouskari tyttö ja poika yhdessä onko kellään kokemuksia tai muuten mielipidettä asiaan miten se toimii yms!
jousimiehet yhdessä
3
1022
Vastaukset
- balderdash
Mä oon ollu kahden joutskarin kanssa ja voin sanoa että ei oo kyllä tähtiin katsomista... Horoskoopit sanoo että J:t saa toisistaan pahimmat puolet esiin... No tämä aina riippuu onko toinen valmis kuuntelemaan ollenskaan. Varmaan saa kuitenkin tehdä saatanasti töitä että nää kaks hulluu pysyy yhdessä ja on nätisti. n jousimies
- ainakin meillä :)
meillä ainakin toimii suhde paremmin kuin hyvin :) ollaan kumpikin aika meneviä tapauksia, joten osataan antaa tarvittavaa "vapautta", ettei ala ahdistamaan. (kummallakin edelliset suhteet kariutuneet siihen, että kumppanit on asettanut liikaa "rajoja")
(ja tuo ei sitten tarkota mitään vieraissa hyppimistä, vaan ihan sitä, ettei kavereiden kanssa saisi mennä ja viilettää :D)
Ollaan melko samanlaisia, mutta kumminkin niin erilaisia ja hauskaa on TODELLAKIN yhdessä :)
Niin, ja uskollisiakin ollaan, sitäkun on jotain sellaista löytänyt, kun mitä meillä on, niin siitäpä ei sitten sellasiilla tyhmyyksillä pilailla :) - Marissa
Hmm...Iselläni on tällainen suhde ja kestoa on ollut jo 16 vuotta. Lapsiakin on ja avioliittossa ainakin yhä elelemme. Itse olen ajatellut että taitaa olla ainoa oikea ratkaisu mulle, kun muissa jutuissa aina alkoi ahdistaa toisen liika läheisyys :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735