Mikä sillä nyt on muka "ökyautona" (seiskan otsikko tänään)
Nykäsen ökyauto
6
3097
Vastaukset
- JESSE. T
Hinta 40 000 ekee, ajettu 400km
- alastulo
Katotaan kuinka kauan kestää kun se on kierussa jonkun tolpan ympäri
- johanna
Ei tuo nyt oikein täytä ökyauton kriterissimoita. Normaali tapiolalaisinssin kauppakassi. Jos olisi A8n ladannut itselleen niin sitten jo. Seiska suurentelee... ei kai... no, ilmeisesti suurentelee. Eikä kai ekaa kertaa? Niillä on tapana suurennella, noilla seiskoilla nimittäin. Pois se niistä!!
- audikin
johanna kirjoitti:
Ei tuo nyt oikein täytä ökyauton kriterissimoita. Normaali tapiolalaisinssin kauppakassi. Jos olisi A8n ladannut itselleen niin sitten jo. Seiska suurentelee... ei kai... no, ilmeisesti suurentelee. Eikä kai ekaa kertaa? Niillä on tapana suurennella, noilla seiskoilla nimittäin. Pois se niistä!!
minäkin ihmettelin, omistanko minä siis ökyauton? Vau! Aattelin sitä kanssa ihan perheautona pitää, pikkuperhe vaan 3 henkeä...
- JESSE.T
audikin kirjoitti:
minäkin ihmettelin, omistanko minä siis ökyauton? Vau! Aattelin sitä kanssa ihan perheautona pitää, pikkuperhe vaan 3 henkeä...
En minäkään sitä kyllä ÖKYAUTONA pidä..
- Joe Joosua
Lusimassa linnassa tai niin kännissä ettei varmaan saisi edes autonsa ovia auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse2094912Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s4392280Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro22181Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on2851986Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1011377Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu501313- 941311
Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2601037Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut
tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä241022Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni
Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh871006