imusolmuke leuan alla !

miizx

mulla on tässä leuan alla ollut tällänen muljahteleva patti jo jonkin aikaa. varmaan puoli vuotta! tämä on välillä hävinnyt ja sitten tullut takasin. kaverit sanoo et se on ihan normaalii ´ku nniilläki ollu korvan alla ja tuossa kaulan vieressä. minua vähän häiritsee tämä. onko muilla samanlaisia kokemuksia?
ajattelin käydä terkkarilla. oonhan vasta 16!

5

6171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinu

Niin minuakin on mietityttänyt imusolmukkeet leuan alla.Minulla niitä on nimittäin ainakin 4 ja ovat kovia ja ajoittain kipeitä.Liikkuvat myös laajalla alueella...

Käy vaan siellä terkkarilla näyttämässä,yleensä ovat ihan vaarattomia.Imusolmukkeet turpoavat tulehdusten yhteydessä.Jos olet flunssassa tms.

• homma

mulla. Eli jonkunlanen kova patti leuan alla (ei siis näy vaan tuntuu) ollut jo kolme vuotta. En oo koskaa sitä käyny missään näyttämässä, vaikka onkin asia häirinnyt silloin tällöin. Ehkä ensi kerralla kun menen terkkarille jonkun muun asian takia kysäsen siitä.

• tytsy

Mullakin useita leuan alla ja todellakin muljahtelevat ikävästi usein kun laittaa leuan alas ja kääntää päätä.. kerran olen lääkärille näyttänyt, mutta sano vaan, että on ihan normaalia.. ei kyllä normaalilta tunnu, kun oikeesti häiritsee... ja nyt ollut taas pari kuukautta tosi kipeitäkin...

• amb
        tytsy kirjoitti:

Mullakin useita leuan alla ja todellakin muljahtelevat ikävästi usein kun laittaa leuan alas ja kääntää päätä.. kerran olen lääkärille näyttänyt, mutta sano vaan, että on ihan normaalia.. ei kyllä normaalilta tunnu, kun oikeesti häiritsee... ja nyt ollut taas pari kuukautta tosi kipeitäkin...

Moikka. Mullakin on leuan alla patti. Se on siinä aataminomenasta ylempänä. Sitä kun hiukan tunnustelin, päätin otta puheeksi sen lekurilla, joka pisti röntgeniin. Siellä se paljastui ihan normaaliksi imusolmukkeeksi, joka vain tuntui selvästi, koska kaulalla ei ole niin paljon rasvakudosta. Kaulan ja leuan allahan on normaalisti imusolmukkeita, kuin myös rintatiehyissä, kainalossa..nivustaipeessa jne...

• pppi

helpottipas kummasti =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5960
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5545
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5237
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3235
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1811
    Aihe