Tapasinpa

yksitypy

yhden huuhaalaisen Hesassa. Mutta en kerro kenet, ja ette ikinä voi arvata sitä.
Hauskaa oli :=)))))

35

2111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

kolme huuhaalaista Hesassa...joku aika sitten...Ja hauskaa oli meilläkin:o))

Maalikaupunkiko se oli;o)

• yksitypy

Menit edelle :=(((
        Olishan pitänyt kutsua koolle useampikin, kun täältä tundralta niin harvoin maalikylissä käy. Mutta seuraavalla kerralla sitten :=))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

Menit edelle :=(((
        Olishan pitänyt kutsua koolle useampikin, kun täältä tundralta niin harvoin maalikylissä käy. Mutta seuraavalla kerralla sitten :=))))

Helsinkiin...Typy..silloin enemmän koolla...Joo;o))

Yks vaan mieshuuhaa puhui jotain huuhaalla Typyn tapaamisesta...Mut pahus kun en nyt muista et kuka.....

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Helsinkiin...Typy..silloin enemmän koolla...Joo;o))

Yks vaan mieshuuhaa puhui jotain huuhaalla Typyn tapaamisesta...Mut pahus kun en nyt muista et kuka.....

jospa sitten kesällä uusiksi :=)))
        Ei ole muuten se miesääni, jonka kanssa jutusteltiin . Miesääni olis päässyt vain viikonloppuna.
        Minäpäs osaankin pitää salaisuuden :=))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

jospa sitten kesällä uusiksi :=)))
        Ei ole muuten se miesääni, jonka kanssa jutusteltiin . Miesääni olis päässyt vain viikonloppuna.
        Minäpäs osaankin pitää salaisuuden :=))

Kesä on hyvää aikaa tapaamisiin...ja kaikkee uuteen...Odotan kesää:o))))))

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Kesä on hyvää aikaa tapaamisiin...ja kaikkee uuteen...Odotan kesää:o))))))

pahasti tuo kevääntulo. Hesassakin otti minut vastaan tuuli ja lumisade :=(((
        Mutta odotetaan kesää kuitenkin. Kait se sieltä vielä tulee ja toivoa sopii et heinäkuussa olis yksi hellepäiväkin :=)))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

pahasti tuo kevääntulo. Hesassakin otti minut vastaan tuuli ja lumisade :=(((
        Mutta odotetaan kesää kuitenkin. Kait se sieltä vielä tulee ja toivoa sopii et heinäkuussa olis yksi hellepäiväkin :=)))

Silloin mä lomalla..Heinäkuussa...ainakin lopussa hellettä..silloin mulla myös lomaaaaaa.......;o)

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Silloin mä lomalla..Heinäkuussa...ainakin lopussa hellettä..silloin mulla myös lomaaaaaa.......;o)

loman juhannusviikolla. Siitä eteenpäin on 4 viikkoa hellettä. Olen tehnyt jo tilauksen.
        Iteasiassa juuri tänään sen tein kun leijuin tuolla yläilmoissa :=)))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

loman juhannusviikolla. Siitä eteenpäin on 4 viikkoa hellettä. Olen tehnyt jo tilauksen.
        Iteasiassa juuri tänään sen tein kun leijuin tuolla yläilmoissa :=)))

sinivalkoisin:o)))) Mulla loppuu loma jussin jälkeen...Sit kuukaus duunia...ja sit..taas..loma:o)

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

sinivalkoisin:o)))) Mulla loppuu loma jussin jälkeen...Sit kuukaus duunia...ja sit..taas..loma:o)

mielessä hyvä veto, et varmaan jompaan kumpaan lomajaksoon mahtuu ne mahdolliset lämpimät ilmat, tai sitten niitä ei tulekaan :=)))

• Fakki-Idiootti

Kaikki jos arvataan niin varmasti joku osuu.Muttet tietenkään kertoisi vaikka arvattaisiin niimpä en yritäkään.

• yksitypy

varmaan osuis. Enkä kertois.
        Täytyy sanoa, et huuhaalla on hyvää porukkaa :=))))

• Pekkala

Tapasit jonkun miehen, jonka kanssa joitte alkoholia ja sitten menitte miehen kotiin jatkoille ja sitten...

• yksitypy

Nyt oot ihan väärässä :=)))
        En edes kerro sukupuolta. Muutama kaltsu otettiin kylläkin :=))

• Pekkala
        yksitypy kirjoitti:

Nyt oot ihan väärässä :=)))
        En edes kerro sukupuolta. Muutama kaltsu otettiin kylläkin :=))

Joitte siis alkoholia ja kyseinen henkilö saattoi olla mies.

• yksitypy
        Pekkala kirjoitti:

Joitte siis alkoholia ja kyseinen henkilö saattoi olla mies.

mies taikka sitten nainen :=))
        Sinä Pekkala näyt olevan myös Hesasta. Jospa se olitkin sinä :=))))

• Pekkala
        yksitypy kirjoitti:

mies taikka sitten nainen :=))
        Sinä Pekkala näyt olevan myös Hesasta. Jospa se olitkin sinä :=))))

et näköjään sulje yhtään vaihtoehtoa pois, et edes minua.

• Taikka..

Pervokin!!

• yksitypy

kumpaakaan. Kipparinoma kyllä voi toisen todistaa vääräksi arvaukseksi . Siis en nähnyt Kipparia enkä Pervokkia, vaikka olis ollut tietenkin kiva nähdä heitäkin :=))))

• Taikka..
        yksitypy kirjoitti:

kumpaakaan. Kipparinoma kyllä voi toisen todistaa vääräksi arvaukseksi . Siis en nähnyt Kipparia enkä Pervokkia, vaikka olis ollut tietenkin kiva nähdä heitäkin :=))))

Karjun?

• yksitypy
        Taikka.. kirjoitti:

Karjun?

Eihän noita poikia enää paljoo tällä palstalla näykään. Ovat muuttaneet ilmeisesti jollekin toiselle palstalle :=)))

• Hmmm?

En osaa arvata, anna vihje.

• yksitypy

Asuukohan MM:kin Hesassa? Jos asuu, olis kyllä ollut kiva hänetkin tavata :=)))
        En anna vihjeitä, ja täytyy olla skarppina koko ajan etti pääse jolloinkin lipsahtamaan :=)))))
        Pikkupunkuissa se vaara voi olla olemassa. Joten täytyy pysyä tästä lähtien vesilinjalla :=))))

• yksitypy

Arvasin et kukaan ei arvaa :=)))
      Nyt täytyy mennä tutumaan raskaan eileniltaisen jälkeen. Valvoin nimittäin tunnin pitempään kuin tavallisesti. Menin vasta klo 22 nukkumaan :=)))))

• Ismo Laitela

tietysti Taalasmaan Seppo. Näin kun Seppo käveli käsikynkkää jonkun nätin naisen kanssa... Eihän Seppo nyt varsinaisesti huuhaalainen ole mutta aika huru-ukko kuitenkin. Toisin kuin minä, Ismo Laitela, oikea vakaamielisyyden peruspilari! Vai oliko se vajaamielisyyden...? En muista mitä se terapeutti sanoi...

• yksitypy

Sinä Ismo siis näit. Et olis saanut sanoa sitä täällä palstalla. Ulla voi vaikka lukea :=((((
        Ai... mutta eivätkö he eronneet? Seppo ei sitä jäkättäjää aio kuitenkaan takaisin ottaa. Minut se haluais :=))))

• Ismo Laitela
        yksitypy kirjoitti:

Sinä Ismo siis näit. Et olis saanut sanoa sitä täällä palstalla. Ulla voi vaikka lukea :=((((
        Ai... mutta eivätkö he eronneet? Seppo ei sitä jäkättäjää aio kuitenkaan takaisin ottaa. Minut se haluais :=))))

Ullalla on vähän komeampi mies kiikarissa, kröhöm...

Ai, se en olekaan minä joka Ullan okulaareissa on? No sitten ei mitään...

Sinä ja Seppo saatte kuitenkin olla rauhassa. Kunhan varotte sitä Sepon uutta heiliä, se on kuulemma aika pahapäinen...

• Februari

sulla on väärä suunta...eikö pitänyt pohjoiseen suunnata?? ;D

• minä olisin Hesasta? Aika paha - minähän asun täällä, missä vielä naapuritkin tuntevat toisensa.....

Hyvä ketju tämä muuten - paitsi se viimesyksyinen huuhaatapaamisemme - se ns. "meni läpi", oli kiva uunottaa kaikkia palstalaisia....!

Seuraa off-topicia hieman: kumma juttu muuten, että viime sunnuntaina Tampere-talon konsertissa jälleen kerran kuulin yhden kappaleen, joka jää pyörimään mieleen, onko kellekään tuttu:

"On pelaajia kaksi pelin tään, toisiamme vuoroin siirrellään, joka hetki säännöt muutetaan, voitolla liene ei kumpikaan - Sua vastaan pelaan näin aina mielelläin....*ulkomuistista otin*

Täällä jossain - etelässä siis, t. MM.

• yksitypy

aika hyvin menee huuhaalla jutut läpi. Sen olen huomannut :=)))

Jospa ens kerralla tulisin sinne sun asuinseudulle. Missä se nyt onkaan. Mutta siinä kävis sitten vaan niin, et jos oikesti tapaisimme, sitä ei enää kukaan huuhaalainen uskoiskaan :=)))))

• yksitypy kirjoitti:

aika hyvin menee huuhaalla jutut läpi. Sen olen huomannut :=)))

Jospa ens kerralla tulisin sinne sun asuinseudulle. Missä se nyt onkaan. Mutta siinä kävis sitten vaan niin, et jos oikesti tapaisimme, sitä ei enää kukaan huuhaalainen uskoiskaan :=)))))

>Mutta siinä kävis sitten vaan niin, et jos oikesti tapaisimme, sitä ei enää kukaan huuhaalainen uskoiskaan :=)))))<

- no: siinähän miettisivät - kuitenkin - vaikka näin: kyllä/ei, eikait, eiei, voi ei...........*luulisin*

Jatkuu............., t. MM.

• kipparinoma
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>Mutta siinä kävis sitten vaan niin, et jos oikesti tapaisimme, sitä ei enää kukaan huuhaalainen uskoiskaan :=)))))<

- no: siinähän miettisivät - kuitenkin - vaikka näin: kyllä/ei, eikait, eiei, voi ei...........*luulisin*

Jatkuu............., t. MM.

Ja onks sillä edes väliä...Jokainen tapaa ketä haluaa:o)))))))

• kippari

helsingissä käymässä;=)No kipparia et varmaan nähnyt kun olen huilinut himassa montapäivää et kippari ei tavannut kuin itsensä peilistä sekin huonossa iskussa :=(

• yksitypy

Kipparia vaikka kovasti yritin katsella ympärilleni :=))
        Kyllä pääset vielä hyvään iskuun kun aurinko alkaa paistamaan :=))

• kippari
        yksitypy kirjoitti:

Kipparia vaikka kovasti yritin katsella ympärilleni :=))
        Kyllä pääset vielä hyvään iskuun kun aurinko alkaa paistamaan :=))

sitä himassa vaan lepäilen ja kerään voimia,mut kaipa se aurinko paistaa risukasaankin joskus;=)

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      207
      5130
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      41
      4635
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2749
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2328
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1962
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1851
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1794
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1674
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1232
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      974
    Aihe