Tulin tänne suomi24 sivuille ja järkytyin mainoksesta sivulla, jossa nainen on niin laiha, että kylkiluut on laitettu näkyviin.
Luultavasti kylkiluut ovat kuvamanipulaatiota.
Mutta pitääkö ihmisen ihan oikeasti olla niin laiha, että luut törröttää.
Onko se hyvinvoinnin ehto ja edellytys, että olet niin laiha, että luut paistavat läpi ?
Kylkiluut näkyviin ?
8
3371
Vastaukset
- Clarissa
Väitettiinkö siinä sitten niin? En minä ainakaan huomannnut. Ihminen reagoi kaikkiin ärsykkeisiin eri aisteilla omaan kokemuspohjaansa ja ajatusmaailmaansa tukeutuen. Eli voisi sanoa, että se mitä haluaa nähdä, näkee. Tiedän mitä kuvaa tarkoitat, mutta en ole koskaan mitään kylkiluita siinä nähnyt enkä naisen erityistä laihuutta ajatellut. Saattaa johtua siitä, että en kuvittele laihan ihmisen olevan sen onnellisempi kuin lihavankaan. Laihuus helpottaa elämää ja parantaa elämänlaatua, mutta mikään onnellisuuden tae se ei ole. Mielestäni vain se on tavoiteltava asia, että voisi senverran olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, että kykenee tyydyttävästi sitä elämään. Uskon, että kun saa elämänsä raiteilleen ja on tasapainossa itsensä ja asioidensa kanssa, painoasioita ei tarvitse erikseen ajatella,
oli sitten kyse painon pudottamisesta tai tietyn painon säilyttämisestä.
Joten eiköhän se viesti ole meille kullekin se minkä siitä haluamme ottaa. Laihuuden ihannoinhtihan on hyvin yleistä mutta äärimmäisyyteen vietynähän se ei kerro muusta kuin tyhjästä korvien välistä. Mielikuvat muokkaavat ajatusmaailmaa. Useinhan täällä kirjoituksissakin huomaa itsekin lankeavansa siihen, että lukee rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole.- näon on kuitenkin
Normaalipainoinen vartalo on kaunis katsella.
Lihava vartalo aiheuttaa negatiivisiä mielikuvia.
Normaalipainoinen on raikas ja lihava tunkkainen.
Käsi sydämelle kumman valitsisit normaalipainon vai ylipainon?
Ruusun vai löyhkäseitikin?
Hyvää viikonloppua, lähden tästä Haikon kartanoon rentoutumaan. - jokaisen oma asia
näon on kuitenkin kirjoitti:
Normaalipainoinen vartalo on kaunis katsella.
Lihava vartalo aiheuttaa negatiivisiä mielikuvia.
Normaalipainoinen on raikas ja lihava tunkkainen.
Käsi sydämelle kumman valitsisit normaalipainon vai ylipainon?
Ruusun vai löyhkäseitikin?
Hyvää viikonloppua, lähden tästä Haikon kartanoon rentoutumaan.kauneudesta ei yksimielisyyteen päästä
- kylkiluita
Allekirjoittaneen mitat 170/64 ja kylkiluut näkyvät selvästi. Olen vartaloltani päärynän mallinen, vyötärö on kapea eikä sinne kerry rasvaa. Joten lie ihmisestä kiinni, mikä terveellistä, mikä ei. Sehän me kaikki tiedetään, että keskivartalolihavuus on erityisen epäterveellistä. Kyllä sitä mittanauhaa kannattaa tuijottaa, jos vyötärönympärys alkaa olla 80 cm.
- luista
ja arkeologit.
Minä olen ollut luiseva nuorena ja onnellisin silloin, kun luut ovat olleet "sopivasti" peitossa - nyt vähän liikaakin...
- terveessä
ihmisruumiissa ne luut saa näkyä.ei se vielä niin hälyyttävää ole.niiden näkyminen on muuten hyvä tapa seurata painoa.kun ne alkavat mennä piilosille niin keventää sit vähän kauppakassia.
- samaa mieltä
Kyllä tietyt luut saa tosiaan näkyäkin. Esim. itse pidän lantioluiden hienoista erottumista hyvänä merkkinä siitä että kroppa on jokseenkin kuosissa. Kun ne alkavat hävitä näkyvistä, olisi syytä laihduttaa.
Mulla näkyy kylkiluut helposti tietyissä asennoissa vaikka en ole mitenkään laiha, mulla vain on sen mallinen kroppa.
- näkyä
Ainakaan naisella ei kylkiluut saa näkyä. Sen verran pitää muotoja löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657