missä on kankaanpää???

xxokko

Missä kankaanpää on?? Köyliönjärven lähellä vai, kun on se kuninkaanlähde???

Mitä siellä on.? Siis kankaanpäässä.

24

6128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edgar

,,,

• ..............:)

sekin poistettiin eilen...kyläkauppa jäi ja tämä kuninkaanlähde (mikä sekin on jo lätäkkö :-)

• Starttiventtiili1

Jani-Antti asuu kankaanpäässä.

• Igor from Russia

Siis kuka ???

• pappa

siellä päinkään

• ...

no kankaan päässä tietenkin.

• Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin

• minä
        lequ kirjoitti:

Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin

kaupunki. Kankaanpään kylä on Köyliön kunnassa (taitaa näitä olla muuallakin). Pieni idyllinen kylä etelä- satakunnassa. Tutstumisen arvoinen

• ...

olisiko kahdenkin kankaan, Pohjan- ja Hämeenkankaan?

• catie

kandee käydä torstaina torilla kiertelemässä

• minä

jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)

• kjk
        minä kirjoitti:

jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)

Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD

• catie
        kjk kirjoitti:

Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD

mäkin asun k:päässä, ihan kiva paikka :)

• Miki

Olit silloin kun koulussa oli maantietotunnit?? Olet ilmeisesti hörhö stadilainen!!

• on selänpää?

Olin Kouvolan rautatieasemalla ja kuuntelin kun asiakas pyysi edestakaisen lipun per......n ja takaisin.Nainen luukulla antoi hänelle lipun ja sanoi hinnan ja sillä "siisti".

• siinä

mihin kangas loppuu,jokainen kangaspakka tai kangaspala kun loppuu päähänsä.

• .......

KATSO KARTASTA.

• unkka12345

kaupunki on lorvikylän vieressä!

• ANAALIKONDA

PPERSEESSÄ NIIN SYVÄLLÄ ETTÄ SINNE EI YLETY EDES JORMALLA!

• 131111

No jopas sulla o lyhyt Jorma...Eihän tolla pikku mu.....a sa edes naisilta sääliä. Taidatki olla sellanen anaali-antti joka vaan toivoo sitä jormaa syvälle......

• mä vaan

Kulkaas nyt te Kankaanpäästä Hesaan muuttaneet pakolaiset jotka luulette olevanne vähän tärkeitä kun "mä asun stadis": Ootte pelkkiä joojoo miehiä/naisia jotka ette saaneet täällä myötätuntoa ja nyt sitä pitää hakea isommasta kylästä jos vaikka jollekin kelpais. Kankaanpää on ihan hyvä paikka asua ja elää. Täällä ei onneksi vielä tarvi pelätä että joku hullu tulee ja raiskaa sun lapsen. Tai että joudut ite raiskatuks...... että semmosta ajattelen

• Mss9

Kankaanpää on perseestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      102
      2829
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      141
      2022
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      59
      1982
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      34
      1664
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      94
      1610
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      28
      1554
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1314
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1113
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      21
      1039
    10. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      257
      1019
    Aihe