missä on kankaanpää???

xxokko

Missä kankaanpää on?? Köyliönjärven lähellä vai, kun on se kuninkaanlähde???

Mitä siellä on.? Siis kankaanpäässä.

24

6064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edgar

,,,

• ..............:)

sekin poistettiin eilen...kyläkauppa jäi ja tämä kuninkaanlähde (mikä sekin on jo lätäkkö :-)

• Starttiventtiili1

Jani-Antti asuu kankaanpäässä.

• Igor from Russia

Siis kuka ???

• pappa

siellä päinkään

• ...

no kankaan päässä tietenkin.

• Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin

• minä
        lequ kirjoitti:

Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin

kaupunki. Kankaanpään kylä on Köyliön kunnassa (taitaa näitä olla muuallakin). Pieni idyllinen kylä etelä- satakunnassa. Tutstumisen arvoinen

• ...

olisiko kahdenkin kankaan, Pohjan- ja Hämeenkankaan?

• catie

kandee käydä torstaina torilla kiertelemässä

• minä

jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)

• kjk
        minä kirjoitti:

jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)

Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD

• catie
        kjk kirjoitti:

Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD

mäkin asun k:päässä, ihan kiva paikka :)

• Miki

Olit silloin kun koulussa oli maantietotunnit?? Olet ilmeisesti hörhö stadilainen!!

• on selänpää?

Olin Kouvolan rautatieasemalla ja kuuntelin kun asiakas pyysi edestakaisen lipun per......n ja takaisin.Nainen luukulla antoi hänelle lipun ja sanoi hinnan ja sillä "siisti".

• siinä

mihin kangas loppuu,jokainen kangaspakka tai kangaspala kun loppuu päähänsä.

• .......

KATSO KARTASTA.

• unkka12345

kaupunki on lorvikylän vieressä!

• ANAALIKONDA

PPERSEESSÄ NIIN SYVÄLLÄ ETTÄ SINNE EI YLETY EDES JORMALLA!

• 131111

No jopas sulla o lyhyt Jorma...Eihän tolla pikku mu.....a sa edes naisilta sääliä. Taidatki olla sellanen anaali-antti joka vaan toivoo sitä jormaa syvälle......

• mä vaan

Kulkaas nyt te Kankaanpäästä Hesaan muuttaneet pakolaiset jotka luulette olevanne vähän tärkeitä kun "mä asun stadis": Ootte pelkkiä joojoo miehiä/naisia jotka ette saaneet täällä myötätuntoa ja nyt sitä pitää hakea isommasta kylästä jos vaikka jollekin kelpais. Kankaanpää on ihan hyvä paikka asua ja elää. Täällä ei onneksi vielä tarvi pelätä että joku hullu tulee ja raiskaa sun lapsen. Tai että joudut ite raiskatuks...... että semmosta ajattelen

• Mss9

Kankaanpää on perseestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82