missä on kankaanpää???

xxokko

Missä kankaanpää on?? Köyliönjärven lähellä vai, kun on se kuninkaanlähde???

Mitä siellä on.? Siis kankaanpäässä.

24

6075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edgar

,,,

• ..............:)

sekin poistettiin eilen...kyläkauppa jäi ja tämä kuninkaanlähde (mikä sekin on jo lätäkkö :-)

• Starttiventtiili1

Jani-Antti asuu kankaanpäässä.

• Igor from Russia

Siis kuka ???

• pappa

siellä päinkään

• ...

no kankaan päässä tietenkin.

• Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin

• minä
        lequ kirjoitti:

Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin

kaupunki. Kankaanpään kylä on Köyliön kunnassa (taitaa näitä olla muuallakin). Pieni idyllinen kylä etelä- satakunnassa. Tutstumisen arvoinen

• ...

olisiko kahdenkin kankaan, Pohjan- ja Hämeenkankaan?

• catie

kandee käydä torstaina torilla kiertelemässä

• minä

jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)

• kjk
        minä kirjoitti:

jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)

Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD

• catie
        kjk kirjoitti:

Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD

mäkin asun k:päässä, ihan kiva paikka :)

• Miki

Olit silloin kun koulussa oli maantietotunnit?? Olet ilmeisesti hörhö stadilainen!!

• on selänpää?

Olin Kouvolan rautatieasemalla ja kuuntelin kun asiakas pyysi edestakaisen lipun per......n ja takaisin.Nainen luukulla antoi hänelle lipun ja sanoi hinnan ja sillä "siisti".

• siinä

mihin kangas loppuu,jokainen kangaspakka tai kangaspala kun loppuu päähänsä.

• .......

KATSO KARTASTA.

• unkka12345

kaupunki on lorvikylän vieressä!

• ANAALIKONDA

PPERSEESSÄ NIIN SYVÄLLÄ ETTÄ SINNE EI YLETY EDES JORMALLA!

• 131111

No jopas sulla o lyhyt Jorma...Eihän tolla pikku mu.....a sa edes naisilta sääliä. Taidatki olla sellanen anaali-antti joka vaan toivoo sitä jormaa syvälle......

• mä vaan

Kulkaas nyt te Kankaanpäästä Hesaan muuttaneet pakolaiset jotka luulette olevanne vähän tärkeitä kun "mä asun stadis": Ootte pelkkiä joojoo miehiä/naisia jotka ette saaneet täällä myötätuntoa ja nyt sitä pitää hakea isommasta kylästä jos vaikka jollekin kelpais. Kankaanpää on ihan hyvä paikka asua ja elää. Täällä ei onneksi vielä tarvi pelätä että joku hullu tulee ja raiskaa sun lapsen. Tai että joudut ite raiskatuks...... että semmosta ajattelen

• Mss9

Kankaanpää on perseestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59