Missä kankaanpää on?? Köyliönjärven lähellä vai, kun on se kuninkaanlähde???
Mitä siellä on.? Siis kankaanpäässä.
missä on kankaanpää???
24
6064
Vastaukset
- Edgar
,,,
- ..............:)
sekin poistettiin eilen...kyläkauppa jäi ja tämä kuninkaanlähde (mikä sekin on jo lätäkkö :-)
- Starttiventtiili1
Jani-Antti asuu kankaanpäässä.
- Igor from Russia
Siis kuka ???
- Häh?
Etkö todellakaan osaa käyttää Suomi24:n karttaa?
http://kartat.eniro.fi/query?what=map&mop=l2&streetname=&streetnumber=&city=Kankaanp%E4%E4&zipcode=&mapstate=3%3B22.3952%3B61.8028%3B0%3B22.0333%3B61.9689%3B22.7571%3B61.6367%3B&mapcomp=%3B%3B%3BKankaanp%E4%E4%3B%3B%3B%3BKankaanp%E4%E4%3B%3B%3B%3B%3B22.395215%3B61.802811&search_word=&content=&header_group_code=&heading_code=&company_name=&geo_area=&dir_area=&ns=&stq=0&symbols=&ax= - pappa
siellä päinkään
- ...
no kankaan päässä tietenkin.
- minä
lequ kirjoitti:
Kankaanpää on 50 kilsaa Porista Parkanoon päin
kaupunki. Kankaanpään kylä on Köyliön kunnassa (taitaa näitä olla muuallakin). Pieni idyllinen kylä etelä- satakunnassa. Tutstumisen arvoinen
- ...
olisiko kahdenkin kankaan, Pohjan- ja Hämeenkankaan?
- catie
kandee käydä torstaina torilla kiertelemässä
- minä
jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)
- kjk
minä kirjoitti:
jos samasta *paikasta* puhutaan. torilla on aina kiva käydä, vaikka ei mitään ostaiskaan. on meillä ainakin torigirilli ja kaikkee muuta kivaa, mitä ehkä ei ole *siellä oikeessa* Kankaanpään kaupungissa (menikös tämä nyt oikein? :)
Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD
- catie
kjk kirjoitti:
Mä asun kankaanpääs. Eikä se todellakaan oo misää köyliön kunnas.XD
mäkin asun k:päässä, ihan kiva paikka :)
- Miki
Olit silloin kun koulussa oli maantietotunnit?? Olet ilmeisesti hörhö stadilainen!!
- on selänpää?
Olin Kouvolan rautatieasemalla ja kuuntelin kun asiakas pyysi edestakaisen lipun per......n ja takaisin.Nainen luukulla antoi hänelle lipun ja sanoi hinnan ja sillä "siisti".
- siinä
mihin kangas loppuu,jokainen kangaspakka tai kangaspala kun loppuu päähänsä.
- .......
KATSO KARTASTA.
- unkka12345
kaupunki on lorvikylän vieressä!
- ANAALIKONDA
PPERSEESSÄ NIIN SYVÄLLÄ ETTÄ SINNE EI YLETY EDES JORMALLA!
- 131111
No jopas sulla o lyhyt Jorma...Eihän tolla pikku mu.....a sa edes naisilta sääliä. Taidatki olla sellanen anaali-antti joka vaan toivoo sitä jormaa syvälle......
- mä vaan
Kulkaas nyt te Kankaanpäästä Hesaan muuttaneet pakolaiset jotka luulette olevanne vähän tärkeitä kun "mä asun stadis": Ootte pelkkiä joojoo miehiä/naisia jotka ette saaneet täällä myötätuntoa ja nyt sitä pitää hakea isommasta kylästä jos vaikka jollekin kelpais. Kankaanpää on ihan hyvä paikka asua ja elää. Täällä ei onneksi vielä tarvi pelätä että joku hullu tulee ja raiskaa sun lapsen. Tai että joudut ite raiskatuks...... että semmosta ajattelen
- Mss9
Kankaanpää on perseestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241