MERIJÄRVI

vanahustentalon asukki

MEILLE KANS OMA PALSTA TÄNNE !!!!!

11

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiaan,.,

      kepulaisille pittää saaha ikioma palsta.Onko siellä merijärvellä tietokoneitakaan?

      • nastaa

        mulla on kesämökki siellä.en muuten ole kepulainenkaaan


      • la on
        nastaa kirjoitti:

        mulla on kesämökki siellä.en muuten ole kepulainenkaaan

        siellä lato


    • koot

      olen ajanut siitä sivu.

    • Merijärvisten

      omaatuntoa paina se Milla-suden murha,hyi hyi teitä.

    • einari-65

      pitäisiköhän hakea eu-tukea jotta merijärvelle saataisin internetti ja ihmiset löytämään oikean maailman. tuntuu että nämä merijärviset elävät omaa elämäänsä varsin sulkeutuneessa sisäänpäin sikiävässä ja lämpenemvässä yhteisössä? kepulaisia ja uskovaisuutta kun yhdistää niin mitä siitä muuta voi tulla kun asuu keskellä korpea eikä koskaan käy katsomassa mitä se oikea elämä on siellä kunnan rajojen ulkopuolella. mutta eihän oikea merijärvinen pärjäisi maailmalla - koska ei muualla eletä niin kuin heidän pikku pitäjässään ja yhteisössään. Ihme sakkia ja ihme paikka! mutta kunnon merijärvinen pärjää siel kärpäsen pierun kokoisessa pitäjässään kun sattuu kuulumaan heidän kastijaossaan oikeaan kastiin.

      Voi raukat merijärviset.. toivottavasti joskus ymmärrätte mitä on oikea elämä ja normaali sellainen.

      • Yrjö69

        Kerrotko tarkemmin mitä se oikea elämä on saatanan eu kiihkoilia. Kyllä se on niin että laput sillimillä immeiset täällä kulkee paikkakunnasta riipumatta


      • puska96
        Yrjö69 kirjoitti:

        Kerrotko tarkemmin mitä se oikea elämä on saatanan eu kiihkoilia. Kyllä se on niin että laput sillimillä immeiset täällä kulkee paikkakunnasta riipumatta

        Nonnii, Yrjökin heräsi vihdoin ja viimein, eikä mennyt kun vähän toistakymmentä vuotta. Saitko netin, vai kävitkö reissussa ulkopaikkakunnalla asti?


    • odotamme innolla sitä

      JOO MERIJÄRVELLE KANSSA OMA PALSTA VAIKKA EIHÄN SIELLÄ TAIDA OLLA VIELÄ EDES TIETOKONEITAKAAN SAATI SITTEN NETTIYHTEYKSIÄ!!!!!!!!!!!!!!!1

      • ex asukki

        No kyllähän Merijärveltä nyt netti löytyy ja jokaisella 11-50 vuotiaalla on omakone. Vaikka Merijärvellä ei ole mitään järkevää tekemistä nuorille (kaikki siis vaan ryyppää kun on niin tylsää) niin kyl siel silti silloin tällöin viihtyy. Merijärveä tylsempiäkin paikkoja on olemassa joten älkää tuomitko koon perusteella paikkoja. Sieltä pitää tuntea ihmiset niin kyl on menoa ja meininkiä. Ja muistaakseni Milla suden tappoi pyhäjokiset ei merijärviset. Jotenkin ottaa päähän kun ihmiset tuomitaan asuin sijojen perusteella, olet merijärvinen olet juntti, olet helsingistä olet ihan vitun cool. joopa joo. Ihmisiä merijärvisetkin on siinä missä tekin. Kesä mökki alueeksi merijärvi sopii. Harmi että aikoinaan piti opiskelun vuoksi muuttaa pois ja niin katosivat kaikki kaverit, nyt vain pinnallisia tovereita. Merijärven pitäisi panostaa siihen että saa pidettyä nykyiset nuoret sielä. Vain uskovaiset jää koska niillähän sielä on tekemistä. Hauskaa haluaville nuorille ei vaan ole mitään tekemistä. Nuopparin toimintakin luhistui kun kukaan ei käynyt. no miksi nyt kukaan sielä kävisi seiniä tuijottamassa, sama biljardipöytäkin ollut varmaan 20 vuotta. Seurantaloa voisi hyödyntää. Discot takaisin niin johan nuoret viihtyy. Vaikka Lähellä sijaitseva Alavieska ei ole sen kummoisempi paikka niin siellä sentään nuorille juuri avattiin uusi nuorisotalo ja on discoja ym. että tämmönen purkautuminen.


    • JAAA696969696969

      MERIJÄRVI ON PERSEESTÄ JA LESTAT EI HYVÄKSY TUMMAIHOISIA EIKÄ HOMOJA JNE..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe