Mitä mieltä olette häjyt leffasta? Mun mielestä se on hyvä.
Häjyt
8
795
Vastaukset
- totta kai on
Häjyt on hyvä!!!!
- meikäläinen
häjyt oli aivan helevetin hyvä! tarttis saara enemmän häjyjen kaltasia taireteoksia tähän maaha!
- --aino
Häjyt on paras suomalainen elokuva jonka olen nähnyt. Itse en ole ihastunut moneenkaan suomalaiseen elokuvaan, mutta häjyt oli mahtava.
Sen katsottuani olin iloinen, että olen suomalainen.
- todella
huono leffa! Alkoi lähinnä ärsyttämään se väkisin väännetty Pohjanmaanmurre ja mihinkään muuhun ei sit oikestaan pystynytkään kiinnittämään huomiota..
- pohjanmaa on paras
Häjys näyttelijät on hyviä se sujuu niiltä siinä luonnostansa, tuntuu aivan todelta ku sitä kattoo. parhaita suomalaisia elokuvia mitä on ikinä tehty!!
- Et taida
pohjanmaa on paras kirjoitti:
Häjys näyttelijät on hyviä se sujuu niiltä siinä luonnostansa, tuntuu aivan todelta ku sitä kattoo. parhaita suomalaisia elokuvia mitä on ikinä tehty!!
olla Pohjanmaalta ku noin sanot! Tai sitte en vain ymmärtäny sun vitsiäs! =)
Itse pohjalaisena kyllä särähtää ilkeästi korvaan kun jokatoinen sana on jotain ihan muuta kuin murretta ja murresanatkin on sitten puhuessa ylikorostettu. - joo.
Et taida kirjoitti:
olla Pohjanmaalta ku noin sanot! Tai sitte en vain ymmärtäny sun vitsiäs! =)
Itse pohjalaisena kyllä särähtää ilkeästi korvaan kun jokatoinen sana on jotain ihan muuta kuin murretta ja murresanatkin on sitten puhuessa ylikorostettu.Se on kuule pohOjammaa. Et taira ite olla täältä päin kotoosin.
- nimppa_
joo. kirjoitti:
Se on kuule pohOjammaa. Et taira ite olla täältä päin kotoosin.
itte peripohjalaasena pirän tätä leffaa keskinkertaasena. tottakai toi murteen ääntäminen kuulostaa pahalta henkilöllä, jonka se väkisin pitää opetella. minä itte en ikinä oppisi mitään savon murretta. tottakai leffassa kiehtoo se pohjalaisuus ja sen takia sen oon alunperinkin kattonu. ehkä vähän masentava, mutta ihan kattomisen arvoonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917535- 374007
- 463546
- 2412911
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452522
- 1322441
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212384Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292359Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252095