minkä asian jousimies osaa parhaiten?

jousimies

mitä jousimies osaa parhaiten?

17

5871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ursula

      Kokemukseni mukaan jousimies on ainakin maailman paras vetoamaan horoskooppimerkkiinsä =) nutta tunnetustihan jousimiehet saavat muutenkin kaiken helposti anteeksi.

      Mutta mitä jousimies osaa parhaiten...olla rakastettava? =D

      • TeaM.

        Toi "olla rakastettava" on kyllä niin osuva määritelmä jousimiehestä, että on ihan pakko sanoa sen olevan juuri se, mitä jousimies osaa PARHAITEN. Tohon vois lisätä, että jousimies on myös käytännön asioiden hoitamisessa tosi pätevä (- mut jos mä olisin maininnut vain tän piirteen, niin se ei tekis oikeutta jousimiehelle).

        t. jousimiehen kanssa elävä


      • näin on

        Jouskari mies osaa parhaiten olla sitoutumatta kehenkään ihmiseen ja elää vain omaa elämääänsä ja hiidellä itsekkäästi omia latujaan!


      • lumimies
        näin on kirjoitti:

        Jouskari mies osaa parhaiten olla sitoutumatta kehenkään ihmiseen ja elää vain omaa elämääänsä ja hiidellä itsekkäästi omia latujaan!

        havuja pe**ele ! ja perässähiihtäjiä riittää...


    • jouskari (n)

      ... onnistuu olla optimisti.

      Tulee mieleen sarjakuva, jossa kaksi miestä ampuu nuolia tauluun. Ensimmäisessä kuvassa näytetään kun nuoli on napakympissä. Seuraavassa kuvassa toinen miehistä kysyy, että kuinka sä sen teit. Siihen ampuja vastaa kolmannessa kuvassa, että kun sen osaa, niin osaa! Viimeisessä kuvassa näytetään kaikki monetkymmenet hudit... :D

      • Johanna

        Ursula! naulan kantaan ja jouskarit ovat hyviä suostuttelijoita.


      • *minä*
        Johanna kirjoitti:

        Ursula! naulan kantaan ja jouskarit ovat hyviä suostuttelijoita.

        Mä ite oon jousimies mutta osaan sanoa että ne osaa olla kunnon ystäviä! Että tiedoks vaan!
        Ja ne on aika h-tajusia. Joskus jousimiehet ovat helposti hermostutettavissa! Kun ne sille päälle sattuu, niin kaikki on kamalia!


      • varicella
        *minä* kirjoitti:

        Mä ite oon jousimies mutta osaan sanoa että ne osaa olla kunnon ystäviä! Että tiedoks vaan!
        Ja ne on aika h-tajusia. Joskus jousimiehet ovat helposti hermostutettavissa! Kun ne sille päälle sattuu, niin kaikki on kamalia!

        Jousimies minäkin...lisäksi ollaan aika hyviä kuuntelijoita, hengenluojia, sovittelevia luonteita.


      • me nyt
        varicella kirjoitti:

        Jousimies minäkin...lisäksi ollaan aika hyviä kuuntelijoita, hengenluojia, sovittelevia luonteita.

        tai yksilöstä kiinni mut mie en oo hyvä kuuntelija, osaiski paremmaksi... jousimehet on aika levottomia niinkuin minäkin jolloin aina ei kykene keskittymään kuuntelemiseen!


      • hoitsu -66
        me nyt kirjoitti:

        tai yksilöstä kiinni mut mie en oo hyvä kuuntelija, osaiski paremmaksi... jousimehet on aika levottomia niinkuin minäkin jolloin aina ei kykene keskittymään kuuntelemiseen!

        on annettu kaksi korvaa ja yksi suu ja siinä suhteessa elämä lutviutuu !


    • kaikissa

      eri muodoissaan. Tämä kuitenkin vain silloin kun laiskoteltavaa aikaa on. Töistä hän harvemmin jos koskaan luistaa.

      • varicella

        osuvasti sanottu...!


    • suvi

      ...tuli mieleen yks juttu mitä ainakin osaan..nimittäin selvitä tilanteesta kuin tilanteesta jollain ihmeen keinolla:) Yks kaveri on sanonut et mulla on pakko olla joku suojelusenkeli koko ajan matkassa,ja ehkä onkin..:)kun välillä tuntuu itsekin siltä.
      Onni on yleensä matkassa minulla,ja optimistisella luonteellani selviän mistä vain!:)
      Se on tämän merkin yks parhaista puolista,Hyvä Me Jousimiehet!!:D

      • suojelusenkelit

        Meillä on matkassa. jousimiehethän muutenkin tunnetusti luottavat onneensa ja ovat onnekkaita. Kai pakko meiän on ollakki onnekkaita, ei me hullut muuten tästä elämästä selvittäs :D
        Mulle sanottu monet kerrat et suojelusenkeli on matkassa.
        Ite oon tosi rehellinen, en pahemmin ees osaa valehella. sen osaan hyvin , kertoo totuukisa. asioista ko asioista. kaikki ei aina tykkää kun huomaamatta laukoo liiankin suoraan =/
        Haluan pohjimmiltani kaikille kaikkea hyvää! me ollaan ehkä joskus liianki "hyviä" ihmisiä...
        ;)


      • angel dust
        suojelusenkelit kirjoitti:

        Meillä on matkassa. jousimiehethän muutenkin tunnetusti luottavat onneensa ja ovat onnekkaita. Kai pakko meiän on ollakki onnekkaita, ei me hullut muuten tästä elämästä selvittäs :D
        Mulle sanottu monet kerrat et suojelusenkeli on matkassa.
        Ite oon tosi rehellinen, en pahemmin ees osaa valehella. sen osaan hyvin , kertoo totuukisa. asioista ko asioista. kaikki ei aina tykkää kun huomaamatta laukoo liiankin suoraan =/
        Haluan pohjimmiltani kaikille kaikkea hyvää! me ollaan ehkä joskus liianki "hyviä" ihmisiä...
        ;)

        nouseva skorpioni pitää huolen siitä että vastoinkäymisiä riittää, onneksi jouskarin optimismi antaa unelmille siivet ja voimia jaksaa...


      • etottankeli

        totta työkaveritkin sanovat monesti että olen liian kiltti nääs kun mun mies petti minua ja annoin asua ja käydä luonani säälistä mutta on mulla suojelus enkelikin olen ollut kolareissa ja selviintynyt siittä joudun usein töissä koulutaan uudet työntekijät ja usein sanotaan miksi en ole käynyt opettajaksi ehkä olemme jonkun laisia selvytyjiä ja ehkä pelastusarmeeja ja hyviä äitejä


      • pelastujat
        angel dust kirjoitti:

        nouseva skorpioni pitää huolen siitä että vastoinkäymisiä riittää, onneksi jouskarin optimismi antaa unelmille siivet ja voimia jaksaa...

        juu vastoin käyntejä kyllä on ollut ja niistä selvytymme hyvin älymme ja taitojemme avulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe