Ostin tee4:n Volvon ja se on vakio. haluan nostaa vähän paineita, mutta lastua en vielä hanki. voinko nostaa paineet esim. 1,3 ja kestääköne siellä? aattelin hukkaportin letkuu laittaa venttiilin.
vakiona pitäis olla 0,85 painetta, onko tuo 1,3 liikaa ettei kone mee rikki? mikä ois sopiva paine jos tuo on liikaa? mistä tiedän milloin on liian korkeat baarut? muuten kun siitä että putkesta tuprahtaa kunnon savupilvi.
Turboruuvi??
5
4291
Vastaukset
- turpoo
kysyä pulttiliikkestä niitä turboruuveja.
- mies 68
varmistaa joltakin joka todella tietää.sillä tollasissa mutu jutuissa tulee helposti tehtyä hallaa autolle, vaikka tarkoitus oliskin toinen.kunnon ohjeilla tekeminenkin on paljon helpompaa!
lastu, jos ei riitä ni sitten vapaammin virtaava pakoputki, ja ilmansuodatin, kaikkein helpoin ja luotettavin ratksu, ja saa kohtuullusen määrän polleja lisää, luotettavuuden kärsimättä.
- voolkkkaiii
Jos pelkästäään ahtoja nostat rikot koneen... ei anna vastaavaa hyötyä jos moottori ei saa soppaa lisää... Riko vaan moottorisi ja nosta vaan ahtoja joka onnistuu helposti esim rajapaineventtiilillä / poraa hukkaportille menevään putkeen reikiä. Mutta olisi saatava enempi ensin moottorin ruokaa
- dekenmaaras
Tiedän vakiolle T4:selle tehdyn ns. bleedauksen eli ohitetaan/huijataan ahtopaineensäädintä. Kuviakin jostain netin syövereistä pitäisi löytymän. Ahdot nousi sinne 1.3barin hujakoille. Paineet nousi jeesus kiitoa huippuunsa ja kyllä ikenet hulmusi kiihdytyksessä. Kyseistä viritystä kysyttiin volvo huollosta ja ainut ongelma siinä on se että kun pelkkiä ahtoja nostetaan niin syöttö ei nouse samaan
tahtiin eli käy laihalla. Konejarrutusta täytyy kuulemma välttää viimeiseen asti. Huoltomiehellä oli itsellään kyseinen viritys omassa t4ssa. Penkitetty bleedaus vvsuodin 242hv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765