Antti on paras laulaja maailmassa!!Täydellinen mies!!Presidenttiainesta!!!Odotatteko innolla uutta levyä??Mä odotan!!Se tulee olemaan paras!!
Keskustelua Antin ihanuudesta!!
6
625
Vastaukset
- siljukka
Antti on hieno artisti ja tykkään hänen persoonastaan paljonki. Tietenkin on hienoa kun uutta matskua tulee.
- Aikuinen
kaunis ääni,taitava tanssija,mahtava lavakarisma,ihana persoona,hyvä luonne ja komea kun mikä!
Tuossa nyt muutama plussa puoli Antista.
- Antti Tuisku muna ruisku
Antti on ihana HINTTIHOMO!!
MIX? - arvokkaita
puhumaan Antin ihanuudesta.
- Tuntti Aisku
Kyllähän se Antti Tuisku on ihan selvä "puppelipoika", tuleva Jari Sillanpää. Tosin Sillanpää laulaa Tuiskua huomattavasti paremmin ja osaa laulaa esim englanniksi ja muilla muilla kielillä. Samaa ei voi sanoa Antista, joka Idols-kisoissa lauloi kauhealla "kyökkienglannilla", josta tuomaristokin hänelle jopa huomautti ja käski pysytellä suomenkielisissä lauluissa.
Mutta naiset ja pikkutytöt juoksevat Antin perässä samoin kuin "Sari Sillanpään"!!! Jopa 65-vuotiaat heittelivät kukkia jälkimmäisen konserteissa.Itse nähtiin - Jari69
Antti todellakin on aivan ihastuttava, Presidentti ainesta? voi kyllä! Ellei jopa YK:n pääsihteeriksi! Antin pitäisi pitää konsertti Central Parkissa tai Punaisella torilla että miljoonat ihmiset pääsisivät nauttimaan hänen vallankumouksellisesta musiikistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 673023
- 462633
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1852313Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?352299Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun341510Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151436- 271275
- 171256
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p641244Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk111191