metron tasoristeys

turvalaitteet

Kuljin tänään perjntaina tutavani luo haagaan ja matkustin elielinaukiolta, miksei puomeja parempia varoitusärjestelmiä ole metroradan läpi ajettaessa maksiinin kohdalla. Minua kyllä pelotti jos metro tulee juuri kun menemme metrokiskojen yli.
Jos saisin päätrtää niin sanomatalon päässä on mutka, miksei sinne laitta kameraa näyttämään tunneliin mikä menee mannesheinimtien ali ja iso monitomi näyttämään kuvaa tulevasta metrsta.
tuohon pitää puuttua, johan sanomatalosta nähdään nnettomuus jaa siihen lliittyvät turvalaitepulmat, vilkkuvat valot varoittamaan, se olisi paras varoituskeino jos metro lähestyy 500 m söäteellä.
Olen muutenkin metrolla matkustessani humannu että ne hurjastelee, eikö niillä mitään nopeudenestojärjestelmiä, rajoittimia

3

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna Karttunen ins.

halusin otsikossa kiinnittää huomiota turvlaittesiin

• oo metriikään metrorataa. se rata mikä siin on, on junarata, joka menee länsisatamaan, ja sitä pitkin ajaa korkeintaan tavarajuna, miltei kävelyvauhtia. Siinä kyllä huomaa ku vilkut syttyy, et juna tulossa, ja jos haluaa ni kerkee viel kymmenen bussii yli, ennen ku juna on siinä.

Itse en oo siellä kyllä ketaakaan junaa nähnyt, kerran kyllä meni yks yksinäinen veturi. (kävelyvauhtia) Tosin en oo bussikuski, jotka ajaa siitä huomattavasti useemmin ku minä, niisä ehkä joku on jopa junan nähnytkin.

Liikenne siltä rataosuudelta todennäköisesti loppuu kokonaan, kunhan vuosaaren satama valmistuu.

• Hah hah haa, naurattaa

Sorry, mutta mua naurattaa! Valittamista pitää näköjään löytyä turvalaitteista, vaikka siten sitä olemattomasta metrosta. Metro EI kulje maan päällä Helsingin keskustassa, eikä metroradalla ole missään tasoylikäytäviä. Näyttikö "metro" mennessään vilkkua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      74
      4207
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      82
      3908
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2448
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      64
      2286
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      37
      1988
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1879
    7. 107
      1769
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1653
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1652
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      61
      1521
    Aihe