Kuljin tänään perjntaina tutavani luo haagaan ja matkustin elielinaukiolta, miksei puomeja parempia varoitusärjestelmiä ole metroradan läpi ajettaessa maksiinin kohdalla. Minua kyllä pelotti jos metro tulee juuri kun menemme metrokiskojen yli.
Jos saisin päätrtää niin sanomatalon päässä on mutka, miksei sinne laitta kameraa näyttämään tunneliin mikä menee mannesheinimtien ali ja iso monitomi näyttämään kuvaa tulevasta metrsta.
tuohon pitää puuttua, johan sanomatalosta nähdään nnettomuus jaa siihen lliittyvät turvalaitepulmat, vilkkuvat valot varoittamaan, se olisi paras varoituskeino jos metro lähestyy 500 m söäteellä.
Olen muutenkin metrolla matkustessani humannu että ne hurjastelee, eikö niillä mitään nopeudenestojärjestelmiä, rajoittimia
metron tasoristeys
3
461
Vastaukset
- Hanna Karttunen ins.
halusin otsikossa kiinnittää huomiota turvlaittesiin
oo metriikään metrorataa. se rata mikä siin on, on junarata, joka menee länsisatamaan, ja sitä pitkin ajaa korkeintaan tavarajuna, miltei kävelyvauhtia. Siinä kyllä huomaa ku vilkut syttyy, et juna tulossa, ja jos haluaa ni kerkee viel kymmenen bussii yli, ennen ku juna on siinä.
Itse en oo siellä kyllä ketaakaan junaa nähnyt, kerran kyllä meni yks yksinäinen veturi. (kävelyvauhtia) Tosin en oo bussikuski, jotka ajaa siitä huomattavasti useemmin ku minä, niisä ehkä joku on jopa junan nähnytkin.
Liikenne siltä rataosuudelta todennäköisesti loppuu kokonaan, kunhan vuosaaren satama valmistuu.- Hah hah haa, naurattaa
Sorry, mutta mua naurattaa! Valittamista pitää näköjään löytyä turvalaitteista, vaikka siten sitä olemattomasta metrosta. Metro EI kulje maan päällä Helsingin keskustassa, eikä metroradalla ole missään tasoylikäytäviä. Näyttikö "metro" mennessään vilkkua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805