Mitä mieltä olette?
Jousimies(n) ja skorpionimies
7
1669
Vastaukset
- jouskari (n)
Lyhyesti: Sitä mieltä olen että todella hyvin tullaan toimeen skorpionimiehen kanssa. Molemmat on herkkiä, ja sitä kautta ymmärretään hyvin toisen tunteita. Tylsää ei ole missään vaiheessa ollut, eikä toisaalta osata tapellakkaan.
Kannatan. Mikään horoskooppikirja tms ei voi päättää kenenkään puolesta mikä merkki sopii toiselle ja mikä ei. Kyse on vain erilaisista ihmisistä, joiden horoskoopit vaikuttavat luonteeseen enemmän, tai vähemmän. joillakin ei ollenkaan. - suosittelen
Toivotan teille onnea ! Oon itse jouskarinainen ( nouseva skorppari ) ja mies on skorppari. Yhteiselo on ihanaa ja rakkaus elämää suurempaa !
- jousimiesnainen80
skorpionimies ainakin minun entisessä suhteessani oli aluksi ihana rakastava jne... pidemmän päälle skorpionin ääripäisyyksiin menevä luonne vs. jousimiehen eläväinen luonne eivät välttämättä sovi yhteen. skorpioni saattaa helposti olla myös mustasukkaisuuteen taipuva, etenkin jousimiehen kanssa. Ja tästä on muitakin kokemuksia kuin oma suhteeni.
Onnea vaan, en halua olla pessimisti, mutta useimmin skorppioni-jousimies suhde kaatuu kuin säilyy. Poikkeuksiakin on, kuten tällä palstalla näemmä on kirjoiteltu - huonosti kävi
skorpparinainen ja jouskari-mies--huono setti, tosi huono!
- OnkimatO
Ollaan oltu kohta vuosi kihloissa ja yhdessä oltu jo kaksi ja puoli vuotta. Vaikeaakin on ollut, mutta alku aina hankalin jne. Riitelemme usein ja olemme kärkkäitä ja mustasukkaisia. Suhteemme on kuitenkin niin rajua ja ylitsepääsemätöntä rakkautta, että jättämisen ajattelu tuntuu mahdottomalta. Pystymme keskustelemaan kaikesta ja auttamaan toisiamme monissa asioissa.
On vain yksi ongelma: Hän on liian kiinnostunut autoista, miten saisin hänet ymmärtämään yhdessäolon välttämättömyyden vapaapäivisin ja lomilla?? - milli
pakko kertoa omasta kokemuksestani, olen jousimies nainen ja olen ollut skorpioni miehen kanssa 7 vuotta suhteessa joka juuri äskettäin loppui omasta aloitteestani tai ainakin minulle se on loppu , skorpparille ei taida olla. Olemme yhä paljon tekemisissä ja skorpionillani on vaikeuksia päästää irti, itselläni ei nyt kun olen asian itselleni selvittänyt. Suhteemme alku oli TODELLA intensiivistä, seksuaalista hekumaa, mieletön vetovoima. Itse rakastuin heti, mies vasta myöhemmin , luulen että aluksi hän oli enemminkin vaan seksin lumoissa. Alusta asti meidän oli todella helppo jutella mistä tahansa, ja tunsimme voimakasta sielujen sympatiaa. Olemme molemmat herkkiä ja tunteellisia, kuitenkin tulisia ja intohimoisia, vastuuntuntoisia mutta lapsenmielisiä. Välillämme oli myös vahva ystävyys rakkauden lisäksi. Vasta myöhemmin ilmeni ongelmia. Skorpionini on manipuloinnin mestari ja häneltä on vaikea saada suoraa vastausta, kun taas itse on suora kaikessa mitä sanon. Hänen mustasukkaisuutensa ilmeni epäsuorasti manipulointina, jolla hän yritti kontrolloida minua. En ensin tunnistanut tätä hänessä vaan se ilmeni pelkkinä riitoina siitä miten hän saattoi kommentoida elämääni koskevia asioita. Selvisimme kuitenkin aina kaikista ongelmista rakkauden avulla. Skorpioni on luonnostaan salamyhkäinen, joka mielellään salaa mitättömimmätkin asiat , hän myöskin on erittäin vaativa kumppaniaan kohtaan mutta sallii itselleen suuria vapauksia välittämättä toisen tunteista. Jousimiehenä minun oli vaikea hyväksyä mielestäni suhteessa olevaa epäarvoisuutta ja tunnetta etten voi luottaa häneen, koska hän salaa minulta asiota. Selitin itselleni asiaa niin että se on vain tunne, sillä skorpioni on luonnostaan salamyhkäinen. Kunnes hän jäi kiinni pettämisestä. Jota hän ei vielä tänäpäivänäkään tosin myönnä vaikka minulla on 100% todisteet asiasta. No ero tuli ja pitkän aikaa olin asiasta täysin murtunut ja yritin paikata suhdettamme. Kunnes asiaa kauan harkittuani halusin eri teille. Halusin kuitenkin säilyttää skorpionini ystävänä, sillä annoin hänelle anteeksi ja tulin vain siihen tulokseen että hän on hyvä ystävä, mutta ei kumppani. Tällä hetkellä nyt vuoden jälkeen skorpionillani on suuria vaikeuksia laskea irti ja hyväksyä että etsin uutta kumppania. Hän on edelleen mustasukkainen ja haluaisi yhä "omistaa" minut. Yritän silti kaikkeni että ystävyytemme säilyisi ja meillä on yhä paljon tunteita toisiamme kohtaan. Mutta yhteiselämä taitaa olla liian raskas taipale.
Tiedän että on paljon skorpioni-jousimies pareja jotka ovat onnellisesti yhdessä ja tämä on vain oma tarinani. Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön :) - jouskaritar
Minulla myös skorpparimies, yhdessä yhdeksän vuotta. Eipä ole pitkäveteistä tämä meidän elämä, riidellään ja sovitaan - päivittäin. Minä rehellinen suorasuu, toiminnan ihminen, rakastan älyllistä keskustelua. Mies on tunteittensa peili, haaveilee ja keskittyy omiin juttuihinsa, joista ei halua liikaa paljastaa. Yhdistäviä asioita on rakkaus lapsiimme, kotiin ja toimiva seksisuhde. Tylsistymään ei kumpikaan pääse. Tärkein läksy, jonka olen oppinut; teen asiat itse niinkuin haluan ja kenen kanssa haluan, hän ei ole "seuramies" eikä sellaiseksi tule. Jonkun muun kanssa voisi olla helpompaa elää, mutta taitaisin kyllästyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1344159Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232116Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31844Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841- 1061760
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4631568MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531335Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4611280