Päivän pelit teille mukavat pelimiehet!
14=2
18=2
19=2
21=x
22=x
23=1
kerroin 322,72
10=2
14=2
16=1
18=2
21=x
22=x
23=1
Vihjeet annoin hyvää hyvyyttäni sen takia, koska se ei laske minun voittojani.
Vakio ja monari vihjeitä ei TIPU, koska se on multa pois.
Pelatkaa silti ahkerasti monivetoa, koska se nostaa vaihtoa ja jakosummaa.
Ja minun voittojani.
Kelpaa missivaimoni kanssa pitää hauskaa, on se hienoa kun osaa pelata ja kääriä rahaa, tosin, ei se ihan kaikilta onnistukkaan, tälläsiä pelimiehiä kuin minä olen, on suomessa kymmenkunta!
Hyvää lauantai iltaa kaikille...
kopioikaa
6
599
Vastaukset
- paperimies
joka ansaitsee hyvin ja osaa käyttää viiraa eli ei
itsellä viiraa ja kun on vaimokin jo,niin ei näin
pääsiäisen ollessa tulossa tarvitse tipujen perässä juosta.
Kiitokset vinkeistä.Tuplia tehdään jokunen kappale- Petsari02
Ja rahan tuloa ei voi estää, hyvää tulevaa pääsiäistä sinullekkin.
- Peluri
Ihna hyviä hakuja sulla ja sit viimesin kohde... nylkytät alikerrointa 1.6 wolwesille... vähän mua ainakin harmittais jos se tohon kaatuis... ja muutenkin kyllä se kertoo jostain jos sun täällä pitää rahoilla kehua... tililläs varmaan 10egee ja sekin velkaa..
- Petsari02
Seuraa miten vihjeeni menee, sitten varmaan ymmärrät kunnioittaa mun juttuja!
- Tupla-Google
Petsari02 kirjoitti:
Seuraa miten vihjeeni menee, sitten varmaan ymmärrät kunnioittaa mun juttuja!
kuin pip---- G-pistettä söhiessä,joten Tupla-kisaan mukaan-runsaan ystävättäresi ohjeilla.
ja ihan vituiks koko tuo lappu menny :D:D näkee nää ammattitaidottomat ja ammattilaisen erot heti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815