Eli onko kellään kokemusta kyseisestä? Noita mainoksiahan on joka lehtien välissä...Onko luotettava jne. Olisi pakko saada vähän rahaa, että pystyisin muuttamaan pois avomieheni luota ja rahatilanne on tosi huono. Takuuvuokra pitäisi saada maksettua kahdelta kuukaudelta etukäteen, eikä minulla sellaisia rahoja ole... Voisinko luottaa tuohon?
Ellos yksityislaina
16
4043
Vastaukset
- plaah
Jos sinulla on tosi huono rahatilanne etkä saa kerättyä kasaan takuuvuokraa, niin millä ajattelit maksaa varsinaiset vuokrat ja pirun kalliit lainakustanukset vastaisuudessa?
Säästä hyvä ihminen. Ja muuttokustannukset (mitä on muitakin kuin takuuvuokrat) jos joudut raoittamaan velaksi niin mene hyvä ihminen pankkiin.- luotettavia
Ellos ja Hetilainaa on luotettavia, oon kokeillut molempia ja hyvin on pelittänyt. Citibankkia ja GE:tä en ole kokeillut, mutta kai nekin ihan jees on.
Tärkeä neuvo näitä lainoja harkitsevalle on se, että maksa ne takaisin mahdollisimman pian. Eli vaikka pitäisikin vähän muusta tinkiä, niin lainaerät hieman suuremmiksi. - velkan.
Ellos laina on erittäin huonovaihtoehto. Todellinen vuosikorko on yli 31%, joten jos mahdollista älä sorru kyseiseeen lainaa.
- goki
älä lähde noihin ellos,halens tai hetilainaa juttuihin niissä on hirveet korot. Kysy mieluummin pankista.
- kuten lupaa
Ihan se toimii niinkuin lupaavat.
- Abh
Olen osa-aikatöissä, että saan kyllä vuokrat yms. maksettua ja muutto samalle paikkakunnalle. Takuuvuokran kanssa tekee tiukkaa, eikä tarvitsis lainata ku 400€
- Minäkin haen...
Abh kirjoitti:
Olen osa-aikatöissä, että saan kyllä vuokrat yms. maksettua ja muutto samalle paikkakunnalle. Takuuvuokran kanssa tekee tiukkaa, eikä tarvitsis lainata ku 400€
Juuri itsekin mietin kyseistä lainaa ja ajattelin todellakin ottaa lyhimmän laina-ajan ja pienimmän summan mitä saa sieltä. Juuri nyt tuli akuutti tarve saada muutama satanen ja ennemmin tämä, kuin pikavipit!
- kysyvä.. ...
oliko noissa lainoissa todella korkea vuosi korko??? jossain on 9%-16%vuosikorko eikö ole liian kallis laina..huh huh..en itse vaan ottas moista taakkaa maksettavaksi.
- kukaan kaadu
jos talous on muuten kunnossa. Mieti nyt vähän, 1000 euroa vuodeksi 30% korolla on korkoja 300 euroa. Alle 30 euroa KK siis korkojen osuus, täytyy kyllä mennä helvetin huonosti jos ei ton verran ole tyhjää. Jättää sitten muutamat kaljat juomatta niin se on jo siinä.
Itse olen aina velkani maksanut takaisin ja joskus on täytynyt ottaa nopeaa lainaa Ellokselta yms paikoista ja hengissä olen edelleen.
Kukaan ei noissa "kalleissa" lainoissa kaadu korkoihin jos muuten pystyy erät maksamaan. Perintäkulut, oikeudenkäyntikulut, yms ovat niitä jotka saattavat nopeasti tuplata lainasumman joten mitä tästä opimme?
Maksa lainasi AINA ajallaan takaisin. - plaah
kukaan kaadu kirjoitti:
jos talous on muuten kunnossa. Mieti nyt vähän, 1000 euroa vuodeksi 30% korolla on korkoja 300 euroa. Alle 30 euroa KK siis korkojen osuus, täytyy kyllä mennä helvetin huonosti jos ei ton verran ole tyhjää. Jättää sitten muutamat kaljat juomatta niin se on jo siinä.
Itse olen aina velkani maksanut takaisin ja joskus on täytynyt ottaa nopeaa lainaa Ellokselta yms paikoista ja hengissä olen edelleen.
Kukaan ei noissa "kalleissa" lainoissa kaadu korkoihin jos muuten pystyy erät maksamaan. Perintäkulut, oikeudenkäyntikulut, yms ovat niitä jotka saattavat nopeasti tuplata lainasumman joten mitä tästä opimme?
Maksa lainasi AINA ajallaan takaisin.30 %:n korko on 8 kertainen korko siedettävään. Jos sellaisia makselee turhaan, ei ole ihme että ei tule toimeen vippailematta välillä. Siinä syytää rahaa taivaan tuuliin 'onnellisena'.
Ei kukaan asioitaan hoitava koskaan turvaudu noihin ryöstövippeihin. Ei kukaan tolkun ihminen osta tonnin vippiä vuodeksi kolmellasadalla. Jos on taipumus otella noita lainoja silloin tällöin niin hyvin äkkiä on maksanut siitä tonnistaan minkä on uusinut silloin tällöin jo tonnin pari takaisin pääoma eteenpäin.
Summa summarum, menee kyllä "helvetin huonosti" ellei ole sen verran tyhjää että tulee toimeen vippailematta sikahintaan rahaa vippifirmoilta. Pieni etukäteissäästäminen ja yhtäkkiä vuodessä käytettävissä oleva rahamäärä kasvaa monta sataa. Ja aika huonosti menee sittenkin, jos on todellinen tarve lainalle ja sen hoitaa niin huonosti että maksaa siitä moninkertaisen koron.
Mutta siihenhän nämä eritason vippifirmat perustuvatkin, rahat pois pöljiltä kuleksimasta. - ........
plaah kirjoitti:
30 %:n korko on 8 kertainen korko siedettävään. Jos sellaisia makselee turhaan, ei ole ihme että ei tule toimeen vippailematta välillä. Siinä syytää rahaa taivaan tuuliin 'onnellisena'.
Ei kukaan asioitaan hoitava koskaan turvaudu noihin ryöstövippeihin. Ei kukaan tolkun ihminen osta tonnin vippiä vuodeksi kolmellasadalla. Jos on taipumus otella noita lainoja silloin tällöin niin hyvin äkkiä on maksanut siitä tonnistaan minkä on uusinut silloin tällöin jo tonnin pari takaisin pääoma eteenpäin.
Summa summarum, menee kyllä "helvetin huonosti" ellei ole sen verran tyhjää että tulee toimeen vippailematta sikahintaan rahaa vippifirmoilta. Pieni etukäteissäästäminen ja yhtäkkiä vuodessä käytettävissä oleva rahamäärä kasvaa monta sataa. Ja aika huonosti menee sittenkin, jos on todellinen tarve lainalle ja sen hoitaa niin huonosti että maksaa siitä moninkertaisen koron.
Mutta siihenhän nämä eritason vippifirmat perustuvatkin, rahat pois pöljiltä kuleksimasta.Ihmetyttää tosiaan, että joku ei pidä pahana 300 euron korkoja vuodessa. Jos ei vuonna 2005 olisi vipannut ja maksanut korkoja 300 euroa, olisi tänä vuonna sen 300 euroa rikkaampi???
- saanut
Voi saada,mutta ei rahat kyllä viikossa tai kahdessa tilillä ole.Menee ainakin 3viikkoa.plus käsittely aika.
- lainari
Mulla oli lainasitoumuksen allekirjoituksen jälkeen rahat tilillä parissa päivässä. netin kautta täytin ensin hakemuksen ja sieltä tuli myöntävä vastaus ja printtasin lapun ja lähetin ja rahat tuli. Ei vie 2-3 viikkoa.
- Ellos aikaa
lainari kirjoitti:
Mulla oli lainasitoumuksen allekirjoituksen jälkeen rahat tilillä parissa päivässä. netin kautta täytin ensin hakemuksen ja sieltä tuli myöntävä vastaus ja printtasin lapun ja lähetin ja rahat tuli. Ei vie 2-3 viikkoa.
Viehän se aikaa.
- myös olla
Independent:
--->
http://www.indeluotto.fi/- Nordea
Independent lainat ovat Nordean omistama, hauskaa että sama firma myöntää kulutusluottoa 6-9%:lla ja indeluottoa n. 30%:lla.
Loistava bisnes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875