Oletteko niin tyhmiä, ettette tajua tätä?: http://www.thoseshirts.com/checap.html
Kapitalistiset valmistajathan siinä hyötyvät, kun ostatte massatuotettuja Che Guevara-paitoja! Hyvä niin, autatte kapitalismia! Hahahahahhahahahhaaa!
Miksi komut käyttävät Che Guevara-paitoja?
6
1606
Vastaukset
- suomi24-nimi
Hyvä mies,
Olet tietysti osittain oikeassa siinä että hapitalistit eivät tunne aaterajoja, mutta ainakin Kuubassa minulle vukuutettiin että Che-paidat ym. krääsät tulivat Kiinasta tai omista tehtaista. Muualla on varmaan kunnon kapitalistejä liikkeellä.
Mene Kuubaan, siellä oli mukavaa! - Matilaine
kysysi Siult yhe yksikertase kysymykse.Mite se käis meil tuo puuvilla kasvatus? Sie viisas mies ossaat varmaaki vastata miul!
- Anti-punikki
Punikit ovat aina palvoneet murhaajia.
- Matilaine
Sie tuoho kymyksee, minkä mie Siu kaverilles,Sivose Jaskal esiti!
"vallankumous" on kiinni kalsareiden merkistä? Sen
täytyy sitten olla jo ovella!Oikeistolaiset syyttävät aina vasemmistolaisia siitä, jos he ihailevat jotain Che Guevaran kaltaista vapaustaistelijaa, syyttäen Guevaraa murhamieheksi joka vainosi eri mieltä olevia henkilöitä. Mutta samalla oikeistolaiset ihailevat itse suomen pahimpia murhaajia, kuten Mannerheimia ja muita valkoisten puolella olleita lahtareita jotka tappoivat armotta kaikki ne joiden sympatiat olivat vähänkin punaisten puolella.
Luin keskusteluja tuolla yhteiskunta-palstan uudella keskustelupalstalla, siellä nämä oikeistolaiset oikein suorastaan palvovat suomen kaikkien aikojen pahinta lahtaria. Jos te oikeistolaiset ihailette niin suuresti tuollaista lahtaria, niin siinä tapauksessa teidän on ihan turha tulla sanomaan vasemmistolaisille mitään siitä, jos he mahdollisesti ihailevat Che Guevaraa, Leniniä tai jotain muuta kommunistijohtajaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001591&posting=22000000015549379
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312563SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä892102Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?241995Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1001283