Saako nainen ostaa auton?

Äimistynyt

Menin autokauppaan. Seison keskellä aulaa ainakin viisi minuuttia eikä kukaan tullut palvelemaan.

24

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorojukka-kukka

Mutta silloinkaan ei ole autosta kysymys!

• Äimistynyt

Mitä nainen saa myydä?

• Pippi L.
        Äimistynyt kirjoitti:

Mitä nainen saa myydä?

Kvinnan har alla möjlighetärnä att sälja va hon någonsin ha lust med. Mannen har ikke rätt att köpa. Zula hopsula hej.

• Autoilija.

Kertoo taas kirjoittajien ja vastaajien maailmankuvasta...enpä kerro mitä.

Itse vaihdan n. 2v välein autoni. Tämän olen huomannut autoliikkeissä. Pukeudu varakkaan näköisesti ja palvelutaso paranee. Valitettava tosiasia on se että myyjä autoliikkeissä ovat monesti hyvin töykeitä. Jos asiakas ei näytä potentiaaliseltä ostajalta, ei palveluakaan heru, vaan pitää itse mennä kysymään.

Tuossa ei ole mitään sukupuolisidonnaisuutta. 20 - 30 min on ollut varsin tavallinen aika itselleni joutua odottamaan.

Mutta tehän näette itsenne aina uhreina. Milloinkahan pikkulapset täällä kasvavat aikuisiksi, eli valittaja feministit.

• hyvin usein, varsinkin vanhemmat ladyt ovat kovia etuilemaan.

Jospa siellä oli tosi ostajia, ja kaupat kesken niin sinua ei voitu palvella.
      Se on sitä tasa-arvoa.
      Joka tulee ensin palvellaan "ekaksi"

• Äimistynyt

muitakin asiakkaita, mutta mihin oli jäänyt "naiset ensin"-asenne? Minä sentään olisin ollut ostava/maksava asiakas.

• Äimistynyt kirjoitti:

muitakin asiakkaita, mutta mihin oli jäänyt "naiset ensin"-asenne? Minä sentään olisin ollut ostava/maksava asiakas.

agressiivista markkinointia/palvelua on syytä mennä Turkkilaiseen basaariin.

Kun itse olen tekemässä ostopäätöstä, haluan ensin tehdä yleissilmäilyn rauhassa tuotteista/hinnoista ilman, että joku kaupamies tulee käsiään hieroen, mitä saisi olla.

Minusta se on luonnollisempi kauppatapa Suomessa.

• skäribo

toimisi kyllä tuossa tilanteessa siten, että tervehtisi uutta ostajaa, sanoisi, että voitteko odottaa hetken aikaa, istukaa alas ja tutustukaa vaikkapa esitteisiimme.

Mutta misogyniasta kärsivä ei tähän varmaan pysty.

• jäänyt?
        Äimistynyt kirjoitti:

Miksi pitäisi olla olemassa jokin naiset ensin asenne?

Etkö ole kuullut tasa-arvosta?

Mistä tiedät, etteivät muut asiakkaat olleet ostavia ja maksavia?

• provohan tuo
        jäänyt? kirjoitti:

Miksi pitäisi olla olemassa jokin naiset ensin asenne?

Etkö ole kuullut tasa-arvosta?

Mistä tiedät, etteivät muut asiakkaat olleet ostavia ja maksavia?

5 min ilman palvelua, hohoijaaa

• Autokauppojen henkilökunta on surullisenkuuluisan laiskaa palvelemaan mahdollisia asiakkaita. Siellä saa useimmiten odottaa huomattavasti kauemmin kuin 5 minuuttia, sukupuolesta riippumatta.

Lue itsesi onnekkaiden joukkoon jos sait palvelua alle varttitunnin vartomisella.

(Jos haluaa kunnon palvelua, kannattaa mennä rikkaan näkösenä sinne.)

- Dekas

• Sanelma

omituista - olenko niin rikkaan näköinen, mutta vuosi sitten kun ostin uutta, myyjät lähes konttasivat edessäni... Kyllä pidimme aika showta myös, tyttäreni ja minä, vertasimme käsilaukkuani auton väriin ja mietimme sointuuko... Myyjä katsoi vähän aikaa haavi auki kunnes pääsi mukaan juoneen ja valitsi minulle kynsilakan sävysävyyn :D Nyt on hankalaa, koska kevättakkini on aprikoosi, pitäisikö vaihtaa auto....

• Äijä 67. v.

Menin suureen tavarataloon, elektroniikkaosastolle. Siellä oli muutama asiakas ja paljon myyjiä. Myyjät olivat syventyneinä keskusteluihin suuren hallin nurkissa, mistä he vilkuilivat, eivätkö asiakkaat jo lähde. En etsinyt syytä sukupuolestani, en iästäni, en kielipolitiikasta enkä muutenkaan itsestäni. Vika oli myyjissä ei minussa. Puhuttelin erästä ohi rientävää myyjää ja jonkun ajan kuluttua sain kuin sainkin palvelua. Huomautin myyjälle asiakaspalvelun tasosta, mutta se ei asiaa ainakaan auttanut. Pakotin hänet töihin ja lopuksi hän joutui soittamaan sivumyymälöihin ja jäljittämään pyytämääni tavaraa. Hän lupasi soittaa tiettyyn päivään mennessä, ja eihän minulla ollut kiirettä. Sovitun ajan kuluttua, kun soittoa ei kuulunut, ostin tavaran muualta. - Aion mennä ko. osastolle toistekin ja pistää johonkin velttoon myyjään taas vauhtia ihan vain aikani kuluksi. Tee sinäkin autoliikkeellesi sama temppu.

• skäribo

Sanoit kovaäänisesti, että täällä ei taidakaan olla autoja myytävänä, ja painelit toiseen kauppaan.

• sinullahan

hyvä säkä kävi, ei yleensä autokaupassa saa rauhassa katsella.

• karjaissut

että eikö päällä pe..le myyjiä löydy, jos rahalla haluaa auton ostaa!! Tai kävellyt pomon luo! Tai valita maahantuojalle! Kirjoita yleisönosastoon ja kerro liikkeen nimikin. Kyllä siellä joku rahan perään ymmärtää. Älä missään nimessä tyydy vain täällä palstoilla valittamaan.

• Havainnoitsija

Ei tuon palvelemattomuuden syynä sinun sukupuolesi ollut. Kyllä tässä maassa on liian paljon autokauppoja, jotka ovat huonommalla tolalla kuin perinteinen rautakauppa!!

• jebbo i österbölming

Ihanko viisi minuuttia jaksoit odottaa ja sitten piti jo tulla tänne valittamaan. NAINEN SAA OSTAA AUTON! Ne kauppiaat ajattelevat sitä provikkaa eikä sitä minkälainen killutin siellä jalkojen välissä on. Viisi minuuttia ei ole missään paikassa pitkä odotus aika. Vähintään yhtä kauan saa odottaa joka paikassa myyjää. Antaavat katsella rauhassa.

• tuo aloitusprovo

sinun itsesi kirjoittama?

• ei.
        tuo aloitusprovo kirjoitti:

sinun itsesi kirjoittama?

ei.

• P.e.p.e.

... on mennä omatoimisesti katseleen niitä autoja. Vielä kun sopivasti potkii renkaita ja rynkyttelee iskareita, niin johan myyjän kiinnostus herää. Minulla muuten kävi kerran aivan samoin Alkossa. Olin jopa aika aktiivinen. Kiertelin hyllyjen välissä ja tutkin kiinnostuneen näköisenä tuotteita, mutta myyjää ei vaan näkynyt, ei kuulunut. Olisikohan auttanut, jos olisin ottanut maistiaiset muutamasta pullosta.

• yksinkertainen

kuten rautakaupoissa saa välillä odottaa myyjää vaikka maailman tappiin.

Moni sanookin, että jos haluaa olla täysin rauhassa niin kannattaa mennä rautakauppaan. Kokemuksesta olen huomannut, että sama pätee autokauppoihin.

• Jack

Jos et ole mustalainen tai somali, se johtui siitä, että olet nainen, niinkö?

• Jack

pelkäsivät, että se tulee sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe