anoppi otti suihin

mikä aamu!

aamuylläri. anoppi tuli herättään ja sitten se alko runkkaan mua ja otti suihin mutta ei suostunu muuhun

12

13903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivistynyt

      Ompa sulla ANOPPI !!!! Hyi olkoon!!

    • Penapuna

      Mikäs siinä... Tais olla "välipalan" tarpeessa... ;D

      • Markku Ohtava

        Ittellä kävi samanlainen juttu muuten, paitsi että porasin haitariin ensin ja sitten otti vasta suihin ja ammuin kitalakeen koko lastin.


    • ihan en jaksa uskoa... sama tarina ollu useampaanki kertaan Jallun jne. "lukijoiden tarinoissa". Nekään ei oo tosia juttuja,ja samaa luulen tästä. Mut ihan kiva päiväuni,varmaan?

      • anusraator

        jonka jälkeen anoppi otti suihin ja nieli lastin


    • Koko hoito

      Anoppi on hyvä ja imee kunnolla, kun siltä ottaa suihin rupee melkein huutamaan nainisesta puhumattakaan, se ei pihtaile.

    • namnami

      Anoppi nukku ja mä kävin tunkemassa varpaat sen persreikään. Ensin se katto oudosti ja siinä oli muutenki appiukko vieressä. Sitte se vei mut viereisee huoneesee ja köytti nahkavöillä pöytään kiinni. Ensin se laitto väkisin mun munaa perseeseen, vaikka se oli ihan paskanen. Sitten kun se huomas sotkeneensa mun peniksen, niin se ikäänkun anteekspyynnöksi imeskeli sen puhtaaksi n. 15min. Laukesin neljä kertaa. Ai että mulla on osaava anoppi.

      • MAWO

        SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN


      • ligt beer
        MAWO kirjoitti:

        SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN

        ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
        ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.


      • mlukku
        ligt beer kirjoitti:

        ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
        ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.

        ,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
        Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh


      • mother-in- law fucke
        mlukku kirjoitti:

        ,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
        Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh

        mutt ei tee toiste sperma maistui liijan happamelle


    • Anonyymi

      Helppoa on hampaattoman suihin otto..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe