anoppi otti suihin

mikä aamu!

aamuylläri. anoppi tuli herättään ja sitten se alko runkkaan mua ja otti suihin mutta ei suostunu muuhun

12

13399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivistynyt

Ompa sulla ANOPPI !!!! Hyi olkoon!!

• Penapuna

Mikäs siinä... Tais olla "välipalan" tarpeessa... ;D

• Markku Ohtava

Ittellä kävi samanlainen juttu muuten, paitsi että porasin haitariin ensin ja sitten otti vasta suihin ja ammuin kitalakeen koko lastin.

• ihan en jaksa uskoa... sama tarina ollu useampaanki kertaan Jallun jne. "lukijoiden tarinoissa". Nekään ei oo tosia juttuja,ja samaa luulen tästä. Mut ihan kiva päiväuni,varmaan?

• anusraator

jonka jälkeen anoppi otti suihin ja nieli lastin

• Koko hoito

Anoppi on hyvä ja imee kunnolla, kun siltä ottaa suihin rupee melkein huutamaan nainisesta puhumattakaan, se ei pihtaile.

• namnami

Anoppi nukku ja mä kävin tunkemassa varpaat sen persreikään. Ensin se katto oudosti ja siinä oli muutenki appiukko vieressä. Sitte se vei mut viereisee huoneesee ja köytti nahkavöillä pöytään kiinni. Ensin se laitto väkisin mun munaa perseeseen, vaikka se oli ihan paskanen. Sitten kun se huomas sotkeneensa mun peniksen, niin se ikäänkun anteekspyynnöksi imeskeli sen puhtaaksi n. 15min. Laukesin neljä kertaa. Ai että mulla on osaava anoppi.

• MAWO

SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN

• ligt beer
        MAWO kirjoitti:

SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN

ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
        ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.

• mlukku
        ligt beer kirjoitti:

ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
        ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.

,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
        Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh

• mother-in- law fucke
        mlukku kirjoitti:

,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
        Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh

mutt ei tee toiste sperma maistui liijan happamelle

• Anonyymi

Helppoa on hampaattoman suihin otto..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      52
      5078
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      28
      3729
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3493
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2848
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      92
      2741
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2680
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      1891
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1656
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1508
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      153
      1361
    Aihe