aamuylläri. anoppi tuli herättään ja sitten se alko runkkaan mua ja otti suihin mutta ei suostunu muuhun
anoppi otti suihin
12
13147
Vastaukset
- Sivistynyt
Ompa sulla ANOPPI !!!! Hyi olkoon!!
- Penapuna
Mikäs siinä... Tais olla "välipalan" tarpeessa... ;D
- Markku Ohtava
Ittellä kävi samanlainen juttu muuten, paitsi että porasin haitariin ensin ja sitten otti vasta suihin ja ammuin kitalakeen koko lastin.
ihan en jaksa uskoa... sama tarina ollu useampaanki kertaan Jallun jne. "lukijoiden tarinoissa". Nekään ei oo tosia juttuja,ja samaa luulen tästä. Mut ihan kiva päiväuni,varmaan?
- anusraator
jonka jälkeen anoppi otti suihin ja nieli lastin
- Koko hoito
Anoppi on hyvä ja imee kunnolla, kun siltä ottaa suihin rupee melkein huutamaan nainisesta puhumattakaan, se ei pihtaile.
- namnami
Anoppi nukku ja mä kävin tunkemassa varpaat sen persreikään. Ensin se katto oudosti ja siinä oli muutenki appiukko vieressä. Sitte se vei mut viereisee huoneesee ja köytti nahkavöillä pöytään kiinni. Ensin se laitto väkisin mun munaa perseeseen, vaikka se oli ihan paskanen. Sitten kun se huomas sotkeneensa mun peniksen, niin se ikäänkun anteekspyynnöksi imeskeli sen puhtaaksi n. 15min. Laukesin neljä kertaa. Ai että mulla on osaava anoppi.
- MAWO
SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN
- ligt beer
MAWO kirjoitti:
SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN
ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo. - mlukku
ligt beer kirjoitti:
ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh - mother-in- law fucke
mlukku kirjoitti:
,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheehmutt ei tee toiste sperma maistui liijan happamelle
- Anonyymi
Helppoa on hampaattoman suihin otto..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772498Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787