anoppi otti suihin

mikä aamu!

aamuylläri. anoppi tuli herättään ja sitten se alko runkkaan mua ja otti suihin mutta ei suostunu muuhun

12

12256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivistynyt

      Ompa sulla ANOPPI !!!! Hyi olkoon!!

    • Penapuna

      Mikäs siinä... Tais olla "välipalan" tarpeessa... ;D

      • Markku Ohtava

        Ittellä kävi samanlainen juttu muuten, paitsi että porasin haitariin ensin ja sitten otti vasta suihin ja ammuin kitalakeen koko lastin.


    • ihan en jaksa uskoa... sama tarina ollu useampaanki kertaan Jallun jne. "lukijoiden tarinoissa". Nekään ei oo tosia juttuja,ja samaa luulen tästä. Mut ihan kiva päiväuni,varmaan?

      • anusraator

        jonka jälkeen anoppi otti suihin ja nieli lastin


    • Koko hoito

      Anoppi on hyvä ja imee kunnolla, kun siltä ottaa suihin rupee melkein huutamaan nainisesta puhumattakaan, se ei pihtaile.

    • namnami

      Anoppi nukku ja mä kävin tunkemassa varpaat sen persreikään. Ensin se katto oudosti ja siinä oli muutenki appiukko vieressä. Sitte se vei mut viereisee huoneesee ja köytti nahkavöillä pöytään kiinni. Ensin se laitto väkisin mun munaa perseeseen, vaikka se oli ihan paskanen. Sitten kun se huomas sotkeneensa mun peniksen, niin se ikäänkun anteekspyynnöksi imeskeli sen puhtaaksi n. 15min. Laukesin neljä kertaa. Ai että mulla on osaava anoppi.

      • MAWO

        SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN


      • ligt beer
        MAWO kirjoitti:

        SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN

        ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
        ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.


      • mlukku
        ligt beer kirjoitti:

        ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
        ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.

        ,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
        Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh


      • mother-in- law fucke
        mlukku kirjoitti:

        ,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
        Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh

        mutt ei tee toiste sperma maistui liijan happamelle


    • Anonyymi

      Helppoa on hampaattoman suihin otto..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe