aamuylläri. anoppi tuli herättään ja sitten se alko runkkaan mua ja otti suihin mutta ei suostunu muuhun
anoppi otti suihin
12
12771
Vastaukset
- Sivistynyt
Ompa sulla ANOPPI !!!! Hyi olkoon!!
- Penapuna
Mikäs siinä... Tais olla "välipalan" tarpeessa... ;D
- Markku Ohtava
Ittellä kävi samanlainen juttu muuten, paitsi että porasin haitariin ensin ja sitten otti vasta suihin ja ammuin kitalakeen koko lastin.
ihan en jaksa uskoa... sama tarina ollu useampaanki kertaan Jallun jne. "lukijoiden tarinoissa". Nekään ei oo tosia juttuja,ja samaa luulen tästä. Mut ihan kiva päiväuni,varmaan?
- anusraator
jonka jälkeen anoppi otti suihin ja nieli lastin
- Koko hoito
Anoppi on hyvä ja imee kunnolla, kun siltä ottaa suihin rupee melkein huutamaan nainisesta puhumattakaan, se ei pihtaile.
- namnami
Anoppi nukku ja mä kävin tunkemassa varpaat sen persreikään. Ensin se katto oudosti ja siinä oli muutenki appiukko vieressä. Sitte se vei mut viereisee huoneesee ja köytti nahkavöillä pöytään kiinni. Ensin se laitto väkisin mun munaa perseeseen, vaikka se oli ihan paskanen. Sitten kun se huomas sotkeneensa mun peniksen, niin se ikäänkun anteekspyynnöksi imeskeli sen puhtaaksi n. 15min. Laukesin neljä kertaa. Ai että mulla on osaava anoppi.
- MAWO
SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN
- ligt beer
MAWO kirjoitti:
SITTEN TULIMME JA ANOPPI OTTI SUUHUN
ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo. - mlukku
ligt beer kirjoitti:
ett sikkon kun eukko on pitemmäll työmatkalla nii anoppio ttaa suhin multa.
ei tartte lähtee kulille pettämään eukkoo.,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheeh - mother-in- law fucke
mlukku kirjoitti:
,,,ei ota suuhun eikä edes koske kulliin, mutta tiedän, että oven raosta katselee, kun annan esinahalle liikuntaa. Samiun kun olen veskissä, niin tahallaan voihkin äänekkäästi, ja takuulla hän siellä oven takana kuuntelee....se riittää minulle, siitä saa oivaa kiihoketta, kun tietää toisen näkevän tai kuulevan.
Iltaisin kun panen vaimoketta, ulisen sen verran äänekkäästi, että kuuluu naapurihuoneeseen. Vaimoke ei siitä oikein tykkää, mutta selitän aina, etten voi sille mitään kun tekee niin hyvää.....heh hheehmutt ei tee toiste sperma maistui liijan happamelle
- Anonyymi
Helppoa on hampaattoman suihin otto..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954